Pipo kireällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ace17
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kiristääkö pipo?

• Äänestäjiä yhteensä
    42
Ei näillä ilmoilla kiristä. Lauhemmille ilmoille on sellanen nafti pipa, mikä ei peitä kuuloelimiäkään kokonaan, ja se on aika tiukkis, mut tällasille tulipalopakkasille (n. 10 astetta) on väljemmät vit... pipat päähän vedettäviks.

Ei koskaan! Pipo on parsaa mulla on varmaan 20 erilaista myssyä käytössä. Kaikkiin asuihin ja takkeihin sointuen ja välillä ei sointuenkin!
Rakastan pipoja!!

Ei koskaan! Pipo on parsaa mulla on varmaan 20 erilaista myssyä käytössä. Kaikkiin asuihin ja takkeihin sointuen ja välillä ei sointuenkin!
Rakastan pipoja!!
Niin mäkin sit....

Eiku..en tykkääkään. Pipot kiristää, hubbari pubbari on parsempi.

ON. Liian kireällä... kaikki vaan ärsyttää. Onneks mulla ei ole kavereita niin ei pääse syntymään riitoja.

Tänään kiristi taas hiihtopipo 15 km perinteistä ajan eli tunti ja 10 min.

Pipo on silkka ulkourheiluväline. Ei kirraa. Muutoin epänaisellisuuden symboli. Kirraa.

Aavistuksen verran kiristää, oon kai hankkinut itelleni taas liikaa tekemistä. Ei meinaa aika riittää.

Kiristaa, saatana ohjelmatiedot väitti että myytinmurtajat alkaa 22:00, mutta vitut, se oli alkanu jo 21:00, niinkuin aina ennenkin, mutta jotenkin sokeasti luotin noihin ohjelmatietoihin. Nyt siellä menee joku vitun turha Smash Lab... VITTU! Viikko pilalla!