Pisin aika, jonka olet ollut "kateissa"?

Pisin aika, jonka olet ollut "kateissa"?

  • < 12 h

    Äänet: 2 33,3%
  • 12-24 h

    Äänet: 0 0,0%
  • 1-2 vrk

    Äänet: 2 33,3%
  • 2-4 vrk

    Äänet: 1 16,7%
  • 4-7 vrk

    Äänet: 0 0,0%
  • 1-2 vk

    Äänet: 0 0,0%
  • 2-4 vk

    Äänet: 1 16,7%
  • 1-2 kk

    Äänet: 0 0,0%
  • 2-6 kk

    Äänet: 0 0,0%
  • 6-12 kk

    Äänet: 0 0,0%
  • 1-2 v

    Äänet: 0 0,0%
  • > 2 v

    Äänet: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    6

K. August

Well-known member
Liittynyt
25.11.2010
Viestit
2405
Nuorten katoamishaaste FB:ssä huolettaa vanhempia:

www.iltasanomat.fi/perhe/art-1430818354839.html

Ymmärrän vanhempien huolen, jos varhaisteini-ikäinen ei ole tavoitettavissa yli vuorokauteen. Mutta en nyt tiedä, onko 12 tuntia vielä katoaminen. Varmasti joskus (tai useinkin) olen ollut yöllä 12 tuntia antamatta tietoa itsestäni, yleensä kuitenkin silloin joku on pystynyt tietämään olinpaikkani. Ja varmasti on ollut tilanteita, jolloin olen ollut yli vuorokauden ilman kontaktia läheisiin, toki olen ollut tavoitettavissa ja oletettu olinpaikkani tiedossa.

Ymmärrän, maailmassa on vaaransa. Mutta terveellä järjellä pystyy nuo riskit minimoimaan äärettömän pieniksi. Toki tuossa puhutaan teineistä, joille terve järki on toisinaan vieras asia. Mutta, kun säilyttää terveen epäluulon toisia ihmisiä kohtaan, niin maailma on varsin turvallinen paikka.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
3 päivää.

Lumian paska hukkaili kenttiä tämän tästä ja tästä johtuen kukaan ei tavoittanut minua kun ko. ominaisuus iski ekaa kertaa. Enkä minäkään yrittänyt samaan aikaan tavoitella ketään, jotta olisin huomannut puhelimen kentättömyyden.

Sähköpostia ja Facebookia en myöskään käyttänyt kyseisenä aikana. Enkä ollut kotona kun porukkaa kävi ovella soittelemassa ovikelloa.


Helposti pystyi tahattomasti kadottamaan itsensä tutuiltaan.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Ja varmasti on ollut tilanteita, jolloin olen ollut yli vuorokauden ilman kontaktia läheisiin, toki olen ollut tavoitettavissa ja oletettu olinpaikkani tiedossa.
Ai niinku alaikäisenä vai? Itsenäisesti asuvana aikuisena tuo nyt ei kateissa olemiselta vaikuta. Jos isäukon kanssa soittelen viikon-kahden välein niin en mä siinä välissä koe kateissa olevani. Olen muutaman kerran ollut ulkomaanmatkalla kertomatta kenellekään ja myöhemminkin jättänyt mainitsematta asiasta. Kännykkä toki ollut mukana. Joskus ekalla New Yorkin matkalla oli kyllä monella tiedossa missä kaupungissa olen, mutta silloinen kännykkäni ei siellä toiminut enkä majoituspaikkani nimeäkään kertonut. Kun on ennen kännykkäaikaa lapsuuttaan elänyt niin vähän väliä oltiin tavoittamattomissa ja joskus kesälomalla eri kaupungissakin kuin vanhemmat oletti.
 
Ylös