Pitäisikö promilleraja laskea 0,2 promilleen liikenteessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tmoi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Pitäisikö promillerajaa laskea liikenteessä

• Lasketaan 0.2 promilleen

Äänet: 26 37,7%
  • Nykyinen 0.5 riittää

Äänet: 37 53,6%
  • Ihan sama

Äänet: 6 8,7%

• Äänestäjiä yhteensä
    69
Voithan sitten fiilistellä niissä kommenteissasi, tai kelata jopa sivuja takaisin, vaan eipä se taida tuohon oloon auttaa.

No joo, en tosiaankaan oo minkään valtakunnan rattijuoppejen puolella, mutta
en oo vieläkään saanu yhtäkäään JÄRKEVÄÄ mielipidettä että miksi koko
Suomen kansaa pitää rangaista muutaman urpon takia! häh!

Taidat olla ite niitä sosiaalitanttoja jotka saavat ilon elämäänsä
paheksumalla muita!:mad_old:

Minen oo tajunnu vielä oikein tota nickin ideaa, mutta jotenkin se varmaan liittyy ihan päin helvettiä tehtyihin rivinvaihtoihin.

Muutama urpo on tällä kertaa yli 25 000. Kerroppa nyt samalla, että miksi juuri sinun pitäisi saada ajaa pikkumaistissa?

Muutama urpo on tällä kertaa yli 25 000. Kerroppa nyt samalla, että miksi juuri sinun pitäisi saada ajaa pikkumaistissa?
Koska hänen mukaansa selvinpäin autoilevat ajavat enämpi kolareita, kuin pikkumaistissa olevat.

Päivän parhaita. :D

Minen oo tajunnu vielä oikein tota nickin ideaa, mutta jotenkin se varmaan liittyy ihan päin helvettiä tehtyihin rivinvaihtoihin.

Mun nickissä ei oo mitään ideaa. se vaan on surullista että kommentointi menee
tälle tasolle....

Oonko väittäny et pitäis ajaa maistissa häh!!
Taidat tahalteen ymmärtää väärin kun sanoin että peruskäyttäjät kärsii siltä
että kaikilta pitäis ottaa lukemat!

Niin

on. Pyydän

anteeksi,
mutta

tämmöstiä tekstiä

on vain

verraten
hankala

lukea kuten varmaankin huo-

maat toisella

yrittämälläni.

Heh ei mitään! oon vaan huomannu et jostain syystä kun laitan viestiä ni vaik se näyttää aivan järkevältä ni sen menee aivan sekasin kun postaan sen!

En oo viel keksiny missä mut ei se mitään! Ei oteta muutenkaan
liaan vakavasti näitä postauksia:D

Heh ei mitään! oon vaan huomannu et jostain syystä kun laitan viestiä ni vaik se näyttää aivan järkevältä ni sen menee aivan sekasin kun postaan sen!

En oo viel keksiny missä mut ei se mitään! Ei oteta muutenkaan
liaan vakavasti näitä postauksia:D

Ne rivit näkyy paljon lyhyempinä tässä kirjoitusvaiheessa kun sitten julkaistessa.
Preview Post on kätevä nappi.
Joo, ei oteta vakavasti, tai en ainakaan minä. Älä sinäkään.

Silloin kun on juonut oluen tai lasillisen viiniä ruuan kanssa tai muuten ei ole pikkuhuppelissa vaan selvinpäin, vaikka promillemittari hieman liikahtaisikin.

Silloin kun on juonut oluen tai lasillisen viiniä ruuan kanssa tai muuten ei ole pikkuhuppelissa vaan selvinpäin, vaikka promillemittari hieman liikahtaisikin.
Mutu: Tuollainen sivistynyt ruokajuomailu + ajaminen "promillemittari hieman heilahdellen" kuitenkaan ei ole välttämättä ole järin yleistä. Tässä on nyt syvä epäluottamus Suomen katajaiseen kansaan. ;)

No niin ne rattijuopotkin uskoo olevansa ajokunnossa. ;)

Sähän olit määrittelemässä tarvittavaksi promillerajaksi 0,00 mikä menee rikki jo syömällä useita elintarvikkeita, sittenhän tilapäisesti rattijuoppoja olisi jo yli 95% autoilijoista.

Vieläkin ihmiset jaksaa jauhaa... Jauhaa... Jauhaa... Jauhaa... Jauhaa... Jauhaa. Jauhaa... Jauhaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!! :jaska:

Mutu: Tuollainen sivistynyt ruokajuomailu + ajaminen "promillemittari hieman heilahdellen" kuitenkaan ei ole välttämättä ole järin yleistä. Tässä on nyt syvä epäluottamus Suomen katajaiseen kansaan. ;)

Itse olen useinkin lounaalla juonut oluen tai lasillisen viiniä. Ei se ihan tavallista ole, muttei harvinaistakaan. Tai Jos käy esimerkiksi jonkun firman cocktail-tilaisuudessa niin mieluummin siinä pöperön kanssa juo lasillisen viiniä kuin vettä. Jos kinkereissä jostain syystä alkaa ammentamaan, niin auto jää.