Pitwall - F1 Manager

DeepBlue

Well-known member
MacGyver sanoi:
Kehitys polkee vieläki paikallaan - paitsi ettei kaikilla.. jee. :rolleyes: Jos ei tuota kautta aloteta alusta niin olkoot sitte koko pitwall.
On kyllä turhauttava tuo bugi!

Oletko kokeillut lopettaa kaikki kesken olevat osat? Sitten muutat suunnittelijoiden määrää ja prosentteja esim. vaan yhdellä. Sen jälkeen odotat vuorokauden tai siis seuraavaan "day updateen". Tämän jälkeen kokeilet laittaa jonkun osan kehitykseen.

Tuolla systeemillä sain itselleni taas kehityksen menemään eteenpäin. Toki harmittaa, että siinä meni kaikkiaan lähemmäs miljoonan edestä rahaa hukkaan.

Kyllä silloin itsekkin mietin vakavasti lopettamista :eek: Onneksi en kuitenkaan lopettanut.

LeBaron

Well-known member
Häkä [CO] sanoi:
Niimpä. Harmittaa kun oma bensatankki on 41 litraa :nope: ja 4 viikossa on development edenny 47%:iin. Vauhdillisesti voisi olla mahdollisuuksia pallille, mutta kun joka kisassa joutuu tekemään väh. 4 stoppia niin sinne menee kaikki mahdollisuudet. Ekasta kisasta onnella kaksoisvoitto, kun puolet talleista oli talvilomalla ja muilta loppu bensa. :alppu:

Miksei koko kehitystä voisi sitten poistaa pelistä kun se ei kerran toimi tasapuolisesti. Mun puolesta koko kauden voisi pyyhkiä pois :(
Minkäslainen suunnitteluosasto teillä on?

Itselläni on Head designer: Reproductive - Very good ja Inventive - Good.

Staffia developmentissä töissä 200 ja prosentteja sijoitettuna developmentiin 50-70 prosenttia päivästä riippuen. Kehitystä tulee ihan normaalisti.

JTA

Member
DeepBlue sanoi:
On kyllä turhauttava tuo bugi!

Paitsi ettei siinä mitään bugia ole. Tai saattaa ollakin, mutta säännöt ovat samat kaikille. Kehityksen käyntiin saaminen vaati itseltä 180 suunnittelijaa, very good head designerin ja staffin level 70%. Jos pääsuunnittelija on huonompi niin sitten vaan kovemmat satsaukset henkilökunnan määrään ja prosenttiin.

Itseltä meni liikaa aikaa ja rahaa ennenkuin tajusin, että kehitys vaati tällä kaudella noin paljon kovemmat satsaukset. Muutenkin tuli kauden vaihteessa joka osaan 10% heikennys, kun liityin mukaan vasta ihan viime kauden lopussa enkä ehtinyt silloin saada mitään kehitystyötä valmiiksi. Katsoin parhaaksi lopettaa JTA tallin ja perustin uuden poikani nimellä.

Nyt manageroin Pantera tallia 4.2 divisioonassa. Toistaiseksi näyttää hyvältä ja kausi erittäin mielenkiintoiselta. Useampikin tiimipäällikkö hakee voittoa voittoa tosissaan.

DeepBlue

Well-known member
JTA sanoi:
Paitsi ettei siinä mitään bugia ole. Tai saattaa ollakin, mutta säännöt ovat samat kaikille. Kehityksen käyntiin saaminen vaati itseltä 180 suunnittelijaa, very good head designerin ja staffin level 70%. Jos pääsuunnittelija on huonompi niin sitten vaan kovemmat satsaukset henkilökunnan määrään ja prosenttiin.

Itseltä meni liikaa aikaa ja rahaa ennenkuin tajusin, että kehitys vaati tällä kaudella noin paljon kovemmat satsaukset. Muutenkin tuli kauden vaihteessa joka osaan 10% heikennys, kun liityin mukaan vasta ihan viime kauden lopussa enkä ehtinyt silloin saada mitään kehitystyötä valmiiksi. Katsoin parhaaksi lopettaa JTA tallin ja perustin uuden poikani nimellä.

Nyt manageroin Pantera tallia 4.2 divisioonassa. Toistaiseksi näyttää hyvältä ja kausi erittäin mielenkiintoiselta. Useampikin tiimipäällikkö hakee voittoa voittoa tosissaan.
Kyllä edelleen väitän että pelissä on bugi, tai ainakin oli! :p

Nyt kun itse olen saanut kehityksen rullaamaan niin uusi(a) os(i)a tulee joka kisaan eikä mulla ole pääsuunnittelija kuin tasoa terrible, unsure, unsure, staffin määrä alle 100, ja prosentit alle 40%.

Eli tuollaisilla säädöillä itselläni kehityskulkee siis niin, että uutta tulee joka kisaan. Okei yksi kisa vasta ajettu, mutta olen laskenut kehityksen etenemisen ja tiedän aika tarkalleen mitä uutta tulee kahteen seuraavaan kisaan.

JTA

Member
DeepBlue sanoi:
Kyllä edelleen väitän että pelissä on bugi, tai ainakin oli! :p

Nyt kun itse olen saanut kehityksen rullaamaan niin uusi(a) os(i)a tulee joka kisaan eikä mulla ole pääsuunnittelija kuin tasoa terrible, unsure, unsure, staffin määrä alle 100, ja prosentit alle 40%.
Frank helpotti kehityskaavaa sunnuntaina 16. päivä tätä kuuta, näkyy juttu vieläkin siellä pääsivun uutisissa. Silloin kehitys lähti rullaamaan hirmuista vauhtia. Mutta sitä ennen vaati kovan panostuksen saada se käyntiin.

Sitten uskon, että siinä on bugi, jos joku ei vieläkään saa kehitystä käyntiin ja kunnon vauhtiin noilla satsauksilla, jotka mainitsin.

Jäi vielä mainitsematta, ettei kannata ainakaan alkuun pitää yli kahta osaa kehityksessä yhtä aikaa. Sitten vasta lisäilee, jos ja kun saa kehityksen kunnon vauhtiin.

Tuomas_M

Well-known member
Ajattelin kokeilla Pitwall supporterin ostamista, mutta ongelmana on se etten tiedä miten maksan oikein summan Frankille. Summa ilmoitetaan vain dollareina, enkä muutenkaan oikein tiedä miten onnistuu maksu ulkomaiselle tilille... Help!

LeBaron

Well-known member
Tuomas_M sanoi:
Ajattelin kokeilla Pitwall supporterin ostamista, mutta ongelmana on se etten tiedä miten maksan oikein summan Frankille. Summa ilmoitetaan vain dollareina, enkä muutenkaan oikein tiedä miten onnistuu maksu ulkomaiselle tilille... Help!
Hommasin itse tuon supporterin äskettäin ja ainakin Osuuspankin nettipalvelussa maksu Frankin belgialaiselle tilille onnistui helposti ja ilman lisämaksuja, kun on kyse EU-maasta. Tarvitaan vain IBAN ja SWIFT-numerot ,jotka mainitaan siellä pitwallin payment-sivulla. En viitsinyt ruveta dollareiksi kääntämään, vaan pistin ihan euroina, Frank pitäköön vaihtorahat. Supporter-statuksen saamiseen meni kaksi viikkoa maksupäivästä ja taisi olla weekupdaten yhteydessä.

MacGyver

Humppaliisa
Sijainti
Pohjanmaa
Mjoo.. näköjään piti tosiaan säätää ne ihme prosenttitasot sieltä. Nyt kehitys kulkee, mutta ei siltikää jaksa enää kiinnostaa. :dunno: Jurppii ne pari kolme viikkoa mikkä meni ohi suun. Viime kisaskaan ei ollu edes mahdollisuutta ajaa maaliin asti ku ei saanu tarpeeks bensaa kyytiin.. :rolleyes:

Häkä [CO]

Active member
Nyt on sitten testikuski kateissa. Kuskilta loppu sopimus, mutta jatkoin sitä viikonloppuna. Etsivulla näkyy että sitä on jatkettu, mutta drivers-sivulla äijää ei näy. Onko tässä joku sääntöpykälä mitä en ole huomannut vai bugi?

Jarto

Senior Member, VIP
Sijainti
Vaasa
Jos sillä testikuskilla jäi ryyppyputki päälle vapulta? :alppu:

Team Ikuiset Lupaukset ajoi lupaavan viikonlopun. Tällä kertaa ykköskuski ajoi virheettömän kisan kun taas uusi kohelsi kolmen spinnauksen verran. Sijat 6 ja 8 ovat nykykalustolla aikalailla maksimisuoritus kun lohkossa on neljä tiimiä, joilla on paremmat palikat autoissaan. Kuinka paljon aikaa teillä paloi keskimäärin varikkokäynteihin? Minulla ne olivat noin 40 sekunnin tuntumassa.

Tuomas_M

Well-known member
Jarto sanoi:
Kuinka paljon aikaa teillä paloi keskimäärin varikkokäynteihin? Minulla ne olivat noin 40 sekunnin tuntumassa.
Minulla kesti 38 sekuntia. Aika pitkiä nuo stopit, mut onneksi saan kahden viikon kuluttua uuden, paljon paremman päämekaanikon, jonka pitäisi parantaa varikkopysähdyksiä moonella sekunnilla. Tosin, minä käytän hyvin paljon yhden pysähdyksen taktiikoita joten tuo aika ei ole aivan niin tärkeä minulle kuin niille jotka ajavat 3-4 taktiikalla.

Jarto

Senior Member, VIP
Sijainti
Vaasa
Tallin eka voitto tuli viime viikonloppuna :)

Oli myös varsin arvokas voitto sillä se avasi 4. tason sponsorien mielenkiinnon talliani kohtaan. Lisäraha ei ole ollenkaan pahitteeksi :thumbup:

Cage

Well-known member
Sijainti
Pori
Koitetaas nyt tätäkin peliä. Josko jaksaisi pelata. Vaikuttaa ainakin ihan mielenkiintoiselta...

LeBaron

Well-known member
Cage sanoi:
Koitetaas nyt tätäkin peliä. Josko jaksaisi pelata. Vaikuttaa ainakin ihan mielenkiintoiselta...
Ihan käytännön vinkkinä, että kannattaa aloittaa vasta ensi viikolla kun uusi kausi pyörähtää käyntiin. Voit tietty harjoitella viikon verran, mutta kun kausi vaihtuu, eikä ole ehtinyt kehittää ensi kauden autoa yhtään tulee kaudesta todella tuskainen.

Helvetin hyvä peli kylläkin, muutama kuukausi jo tullut tahkottua.

Cage

Well-known member
Sijainti
Pori
LeBaron sanoi:
Ihan käytännön vinkkinä, että kannattaa aloittaa vasta ensi viikolla kun uusi kausi pyörähtää käyntiin. Voit tietty harjoitella viikon verran, mutta kun kausi vaihtuu, eikä ole ehtinyt kehittää ensi kauden autoa yhtään tulee kaudesta todella tuskainen.

Helvetin hyvä peli kylläkin, muutama kuukausi jo tullut tahkottua.

Joo, näin vähän käsitin, mutta kun on tuota masokistin vikaa :D

Ei kun ajattelin, että koitetaansilti, kun nyt on hyvä mahdollisuus treenata yksi kisaviikonloppu ilman mitään tavoitteita.

Niin ja divari on 4.3

Cage

Well-known member
Sijainti
Pori
Nonnii, pääsinpä sitten minäkin mukaan tuskailemaan ongelmia tuolla... Onneksi ehdin testaamaan kohtalaisesti.

LeBaron

Well-known member
maradona sanoi:
Tekaisin uuden tallin tässä joku aika sitten, ja nyt en enää pääse kirjautumaan sisään. Onneksi tällä foorumilla joku ihana sielu mainosti GPRO:a, johon olen nyttemmin loikannut.

Serveri on väliaikaisesti alhaalla, ilmeisesti tilanpuutetta.

Huomenna varmaan toimii taas.

Cage

Well-known member
Sijainti
Pori
Onkos ihan normaalia, että omat autot eivät näy listassa kisan ollessa käynnissä? Niiden "kunto" kyllä näkyy ja toinen kävi näköjään varikollakin suunnitelman mukaan, mutta sijoitusta ei näe :doubtful:

Edit: tai sitä varikkokäyntiäkään ei lue tuossa kisatapahtumissa, ainoastaan polttoaine lisääntyi ja renkaiden kunto parani... Ja toinenkin talli näyttää puuttuvan listasta, vaikka ajoi aika-ajot.

Viimeksi muokattu:

Jarto

Senior Member, VIP
Sijainti
Vaasa
Peli bugaa vain taas vaihteeksi. Se näyttää viime viikon kisaa :(