kouvotsvoni
Banjottu
Ollihan olisi korkealla, jos nyt olisi tehnyt 2 sellaista hyppyä kuin toisella kierroksella.. 1/4 taitaa olla mahdollisuus noin hyvään hyppypariin.
No sori. Kyllä mua ihmetyttää että keskustellaan muttei kuitenkaan yhtään seurata ketjua.Helpottiko, kun pääsit sanomaan?![]()
No olihan se mäkiviikko kuitenkin aika timanttia. Älä kiistä.Jos ei Ahonen tee Planicassa uutta maailmanennätystä niin jää tuhkimotarina toteuttamatta. Sinne siis tähtäin.
No joo, paitti että vain voittajat muistetaan :thumbfh: Eddie Edwards poislukienNo olihan se mäkiviikko kuitenkin aika timanttia. Älä kiistä.
Olikos se Kofler kun voitti?No joo, paitti että vain voittajat muistetaan :thumbfh:
Seurasin kisaa. Anteeksi.No sori. Kyllä mua ihmetyttää että keskustellaan muttei kuitenkaan yhtään seurata ketjua.
Vai Shliiri? Joka muuten hyppäsi huimasti:eek!::eek!: Tiukkaa tekee Matilla. 4. sija tuleeOlikos se Kofler kun voitti?![]()
Tuleekohan kolmoisvoitto?Mun henk.koht. tavotteet on mäessä täyttymässä kun itävalta ei dominoi kisoja.