Polkupyöräily ja -pyörät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joukahainen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
GPS-rannetietokoneissa on se vika, että ovat niin raskaita mötiköitä, että tarvii tasapainoituspainon toiseen ranteeseen. Muuten menee juoksu toispuoleiseksi ja nilkka rikki.
Olen ryhtynyt harkitsemaan laitetta joka pyörän nopeuden ym. sälän ohella rekisteröisi myös pulssin. "Pulssivyötä" en kuitenkaan aio ylleni pukea, joten kyseeseen tulee lähinnä optinen lukija.

Me ollaan optisia lukijoita kaikki, kun oikein silmin katsotaan.

Olen ryhtynyt harkitsemaan laitetta joka pyörän nopeuden ym. sälän ohella rekisteröisi myös pulssin. "Pulssivyötä" en kuitenkaan aio ylleni pukea, joten kyseeseen tulee lähinnä optinen lukija.
Liekkö nuo jo luotettavasti toimivaa tekniikkaa? Sykevyössä harmittaa remmin valuminen. Vaikka on venyväkankainen malli, valuu vähitellen, ellei kiristä ylikireälle. Muuten kyllä toimii kuin junan vessa, kunhan kastaa liikkeellelähtiessä.

Liekkö nuo jo luotettavasti toimivaa tekniikkaa? Sykevyössä harmittaa remmin valuminen. Vaikka on venyväkankainen malli, valuu vähitellen, ellei kiristä ylikireälle. Muuten kyllä toimii kuin junan vessa, kunhan kastaa liikkeellelähtiessä.
Eiköhän ne toimi jo ihan hyvin. Sykevyötä olen joskus kokeillut, ei tarvitse kokeilla toiste. Miksi kiusata itseään?

Junan vessa toimii polkaisemalla pöntön vieressä sijaitsevaa pedaalia, toimiiko tuo siis samalla tavalla?

Olipa hauska vitsi multa. Ihan oma keksimä. Kyynelehdin ilosta.
Toivottavasti teillä muillakin oli hauskaa.

Junan vessa toimii polkaisemalla pöntön vieressä sijaitsevaa pedaalia, toimiiko tuo siis samalla tavalla?
Sanonta 'toimii kuin junan vessa' tarkoittaa varmatoimisuutta. Vai onko koskaan mennyt tukkooj ja valunu nesteet reunojen yli lattialle? Luulisin että on.