Poll: Oletko pitänyt useaa tyttöystävää/avopuolisoa/vaimoa/kihlattua/samaan aikaa?

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Olen. Suositella ei voi. Luu on jääny ihan kirjaimellisesti jakajan käteen.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Joskus muinoin (huonon) kaverin tyttöystävä ui liiveihin ja olin itse silloin sinkku. Aamulla kysyi voitaisiinko me tästä edetä, jos jättäisin Fernandon (nimi muutettu) ja alettaisiin sitten "meidän" oma juttu. Taksirahan kera ulos. Ei lähellekään jatkoa.

Petollisuus on petollisuutta. Miksi ihmeessä sellaista haluaisi oman katon alle?

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Näin on muutaman kerran nuorna miesnä päässyt käymään. Suhteellisen lyhytaikaisesti.
Reipas vauhti ja jarrupolkimen puute oli huikea yhdistelmä.

Ei kuitenkaan viimeiseen 25ahteenkymmeneenviiteen vuoteen.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tulipahan Mieleen että aikaisemmissa ihmissuhteissa mun partnerit on muuten harrastanut tuota.

Hienoja ihmisiä.:ahem:

Sue_me

Well-known member
Eikös se ole hyvä merkki, että kelpaavat muillekin?

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
No joo toki. Mutta aika avoimesti tosin.
Tässä oiskin haasteen paikka, sellaisen haasteen, että joo useampaa partneria yhtäaikaa. Nimetäänpä partnerit vaikka partnereiksi A, B ja C.

Silloin kun ollaan C:n kanssa puhutaan kaiket ajat A:sta tai B:sta tai kummastakin.
Silloin kun ollaan B:n kanssa puhutaan kaiket ajat A:sta tai C:sta tai kummastakin.
Silloin kun ollaan A:n kanssa puhutaan kaiket ajat C:sta tai B:sta tai kummastakin.

En ole matemaatikko enkä psykologi, mutta vahva tunne, että kaikkia naisia vituttaisi. Täydellinen läpinäkyvyys saavutettu joka tapauksessa.

EDIT: Lisämauteena jos kyseiset naiset viestittävät ns. närkästymisen oireita tai alkaa hapot nousta kurkkutorveen, niin vinkkaa vaan että ootko mustasukkainen!