Portugalin MM-Ralli 2023

JuuZa

Kulttuurispesialisti
Liittynyt
22.4.2006
Viestit
2078
Mikäs Tänakia hidastaa tänään? Johti kuitenkin kilpailua ennen rengasrikkoa ja nyt jää kaikille.
 

cesar

Well-known member
Liittynyt
21.10.2009
Viestit
1062
Onkohan Elfynin incarit deletoitu kun en ole nähnyt ulosajosta videota? Vai olenko EP:nä unihiekat silmissä? Tä.
Tais olla sellanen veto, että kameran kovalevyä etitään vieläkin. Noei, taitaa johtua, että paikka oli katveessa tuolta suoralta signaalilta, että kuva on nauhottunut maksimissaan kameran omalle kovalevylle, jos on säilynyt ehjänä. Kuvaa ulosajon jälkeisestä tilanteesta on, kun signaali lennokkiin/kopteriin taas saatu, joten tarkoittanee, että kamera on ollut ihan ehjä.
 

Kagg

Well-known member
Liittynyt
19.8.2012
Viestit
700
Lappi taisi saada tallimääräyksen...
Jos sai, niin Sordon pitäisi hidastaa seuraavalla pätkällä kaiken järjen mukaan. No paha näistä on sanoa, mutta Abiteboul kyllä näitä yrittää jos tilanne sitä vaatii.
 

Pärre

Well-known member
Liittynyt
15.4.2008
Viestit
3200
Sijainti
Lahti
Mun on pakko perua ääneen lausumattomat ajatukseni Greensmithin ajotaidoista- ja nopeuksista. Olen myönteisesti yllättynyt. Vaan kylläpä se Poranterä nyt paukuttaa menemään!
 

Jone77

Well-known member
Liittynyt
22.1.2022
Viestit
228
Mun on pakko perua ääneen lausumattomat ajatukseni Greensmithin ajotaidoista- ja nopeuksista. Olen myönteisesti yllättynyt. Vaan kylläpä se Poranterä nyt paukuttaa menemään!
Koko herran olemustakin on mukava katsella nyt kun ajo kulkee kakkosluokassa, ja on (luonnollisesti) paljon vapautuneemman oloinen, ja selvästi nauttii ajamisesta. Tykkään.
 

Jone77

Well-known member
Liittynyt
22.1.2022
Viestit
228
Mitkä on forumilaisten mietteet, tuleeko Hyundailta määräyksiä sijoitusten uudelleenjärjestelyyn mikäli powerille lähdetään tilanteessa nykyisillä sijoituksilla?
 

delorean

Well-known member
Liittynyt
30.1.2009
Viestit
3240
Sijainti
JKL
Mä luulen että Lapille jo sanottu että rauhoita. Kommentit on maalissa että kaikki ookoo kun jää 10sekkaa ja hitain huihai. Haisee vähän tallimääräykseltä. Teamin pisteiden kannalta tärkeää että ajaa varmasti maaliin...
 

nordic man

Well-known member
Liittynyt
9.5.2009
Viestit
3549
Eiköhän pistetä Sordo vielä sivuun kanssa? Olisi outoa tehdä osittainen tallimääräys. Mutta yleisesti ottaen hienoa nähdä kuinka nopeasti EP on löytänyt vauhdin Hyundailla. Nyt vaan niitä "0-kisoja" vähemmän niin hyvä tulee.
 

hila

A-sijan Tuntija
Liittynyt
22.5.2014
Viestit
4194
Sijainti
Maalla
Jaahas taas toimiii tallimääräykset hyvin. :)
Nevillen turbon letku jäänyt/jätetty irti, iltahuollossako ?
 

hila

A-sijan Tuntija
Liittynyt
22.5.2014
Viestit
4194
Sijainti
Maalla
Rikua lainatakseni:
"Tänään harjoitellaan kuinka rauhallisesti ralli autolla voi ajaa"

Siis oikeesti tälläiset Sunnuntai pelleilyt täytyis säännöillä kieltää. Joka kerta vaan powerille uudet renkaat, niin lopuu tälläiset typeryydet.
Näitä on ihan turha ajella.
 

Tsiiem

Well-known member
Liittynyt
24.11.2017
Viestit
878
Jaahas taas toimiii tallimääräykset hyvin. :)
Vielähän tuossa ehtii jos saavat auton toimimaan ja Neuville saa ajettua Tänakin kiinni ja reilusti eroa, varsinkin jos Tänakilla ongelmia.
 
Ylös