Sinä olet viestini objekti, käsiteltävä asia. En minä sinulle kirjoittanut saati yrittänyt neuvoa.Mikä säkin oot ketää neuvomaan?
Sinä olet viestini objekti, käsiteltävä asia. En minä sinulle kirjoittanut saati yrittänyt neuvoa.Mikä säkin oot ketää neuvomaan?
Hmm. PDVSA'n sopimus, mikä on taloudellisesti ratkaisevan tärkeä Williamsille vaatii venezuelallaisen kuskin, minkä toki talli saa valita eli Bottakselle tuota kautta paikkaa ei aukea.Kommari ja Chavezin avoin tukija jatkanee raivopäisiä otteitaan radalla samalla tarjoten Vadelle paikan ratin takana.
---
Talleista Ferrari varmasti potentiaalisin epäonnistuja jälleen, sitten Caterham.
Onhan se voittanut Schumin, joten hyvin on painellut menemään. Henk.koht toivon kaverille positiivista kehitystä tälle kaudelle.Nicolla on jo mun mielestä näyttöjä. Ei vaan ole ollu tarpeeks kovaa kiesiä alla että voittoja olisi tullut.
Olisikohan tämä paremmin sopiva tuonne vapaan puolelle?
Mulla on jotenkin sellainen käsitys, että positiivisia ja negatiivisia yllättäjiä löytyy lähes joka kisassa, vastaavasti myös kauden ennakkokäsityksistä.Ei sillä, että koko tämä ketju joutaisi lukkoon tai edes siirtoon. Sen verta olematonta on ollut keskustelu koko olemassa olon ajan.
Pastorismiehen tapauksessa hain lähinnä Mika Salon spekuloimaa skenaariota, että äijä hölmöilee itselleen kilpailukiellon ja Vade pääsee puikkoihin. Potkuja ei toki ole tulossa.Hmm. PDVSA'n sopimus, mikä on taloudellisesti ratkaisevan tärkeä Williamsille vaatii venezuelallaisen kuskin, minkä toki talli saa valita eli Bottakselle tuota kautta paikkaa ei aukea.
Caterhamin epäonnistuminen olisi, ettei se tavoita alempaa keskikastia, vaan olisi pysyvästo se kymmenes talli. Jos se edes pystyy kisaamaan muiden keskikastin tallien kanssa, niin tavoitteet lienee saavutettu.
Massa ei välttämättä ole sama kuski mitä oli 2008 ennen kuin tuli jousi päähän. Sanoisin jopa että tuskin on. Varmasti Massa kuitenkin paremmin pärjäisi jos talli tukisi häntä kuten tuki vielä 2008 ja auto ja renkaat olisivat hänelle sopivampia.Ero onkin siinä, että Massa on jo osoittanut olevansa kykeneväinen kamppailemaan mestaruudesta, jos kalusto sen sallii. Monethan pitivät Massaa selkeänä kakkosviulitina jo kaudella 2008, mutta mites sitten kävikään? Osittain sattuman kautta kalusto sopikin Massalle kahden kisan jälkeen kuin nyrkki silmään.
Massalla on piilevää potenttiaalia, joka on ollut kadoksissa kun auto ja renkaat ovat olleet hänelle epäsuotuisia. Sama juttu tapahtui viime kaudella Webberillä. Kaudella 2010 auto oli hanskassa ja Webber oli karvan päässä mestaruudesta. Kaudella 2011 renkaat sitten eivät sopinetkaan enää ollenkaan ja tulos oli floppi.
Jumalauta, 2 ja puol oikein kuudestä! Mä oon tulessa.+
Mersu ja erityisesti Rosberg
Vergne
Grosjean
-
Senna
Austinin rata
Red Bull (ei dominoi)
Jep ja ilman viime mutkien virheitä olis voinu olla korkeammallakiWilliams yllätti varmaan eniten, Pastori huikeasti 8.
Ehdottomasti sama. Williamsin piti olla se, jota Caterham yrittää haastaa.Williams yllätti varmaan eniten, Pastori huikeasti 8.
Saubereilta odotin itsekin enemmän Q1:n jälkeen, vaikka ei tuo Perezin laatikkovika varmaan kuskista johtunut....Pettymyksiin kuuluvat Sauber,Ferrari ja etenkin Massa...Olisin odottanut Sauberilta ainakin toisen kuskin olevan kympin joukossa, Ferrarin yleinen suoritustaso oli odotettuakin matalampi ja Massa otti taas kunnolla tukkaan Alonsolta...