Postit katoilee

yhdysvallat

Well-known member
Liittynyt
8.3.2007
Viestit
117
Laitoin Singaporen tapahtumien ketjuun kommentin (täysin asiallisen) Nyt se kommentti on kadonnut ja treadia ei pysty kommentoimaan. Miksi?

Onko minun tunnusta vastaan jotain ongelmia vai pitääkö tässä alkaa tekemään varatunnuksia.

Sori tämä tulee väärälle alueelle mutta ei voi mitään kun muut alueetkaan ei varmaan toimi(ei jaksa kokeilla)
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Laitoin Singaporen tapahtumien ketjuun kommentin (täysin asiallisen) Nyt se kommentti on kadonnut ja treadia ei pysty kommentoimaan. Miksi?

Onko minun tunnusta vastaan jotain ongelmia vai pitääkö tässä alkaa tekemään varatunnuksia.

Sori tämä tulee väärälle alueelle mutta ei voi mitään kun muut alueetkaan ei varmaan toimi(ei jaksa kokeilla)
En jaksa alkaa kahlata, mutta todennäköisesti olet quotannut jotain epäasiallista kommenttia ja molemmat kommentit lentäneet sitten roskiin. Muussa tapauksessa ei havaintoa minulla, eikä tietoa miksei kommentointi onnistu.
 

MP4-18

Well-known member
Liittynyt
20.7.2008
Viestit
121
Joo, huomannut saman että niitä tuntuu joskus salaperäisesti katoilevan.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Viimeksi kun katsoin, niin huomasin että kadotin itseni salaperäisesti.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18206
Paikallinen posti on pysynyt ainakin vielä ihan paikallaan.
 

pendellstock

Well-known member
Liittynyt
19.11.2007
Viestit
2099
Mulla kävi tollein kanssa kerran. Se oli joku lapsi-toikki jonne kerroin siitä, miten naisen ulkosynnyttimet saattaa kärsiä ja jopa hajoilla synnytyksessä kun lapsi putkahtaa ulos, mutta se posti hävisi nopeasti sieltä. Varmaan jotain teknisiä ropleemia systeemissä tms, no onneksi voi aina tekasta uusia posteja!
 
Ylös