Potkiksen liveseuranta

jjv

Arschloch
Monaco ois lähempänä jatkopaikkaa kuin Leverkusen, mut aloitan kuitenkin Madridin pelillä. Vaihdetaan jos alkaa kutkuttaa, viikko sitten kannatti vaihtaa.

jjv

Arschloch
Monaco pudotti Cityn :thumbup:
Kuusi minuuttia oli City menossa jatkoon, nopeasti kuittasivat.

jjv

Arschloch
Naisten potkisliiga pörähti käyntiin eilen. Ja täällä pelattiin ulkona tekonurmella (kuten kesälläkin).
Haka pelasi jo tammikuussa Suomen cupia lämmitettävällä ulkokentällä. Oon joskus kävelylenkin ohessa käyny katsomassakin noita talvipelejä.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Haka pelasi jo tammikuussa Suomen cupia lämmitettävällä ulkokentällä. Oon joskus kävelylenkin ohessa käyny katsomassakin noita talvipelejä.
Jeps. Viittasin lähinnä siihen, että esim. Jyväskylässä ja Tampereella pelataan hallissa ja Kokkolassa hiekalla. Luulis yhden liigakauden saatavan ängettyä 'nurmikenttäkaudelle'.

jjv

Arschloch
Bohemians otti turpaan Duklalta 1-2, mutta tunnelma oli varsin sympaattinen. Yleisöä 4200. Onnistuin ostamaan vahingossa paikan eturivistä, vaikka ylös oli aikomus. Onneks ei satanut. Yhden torjunnankin sain tilille, kun yhden käden haamupelastuksella estin nahkakuulaa osumasta vierustoverin klyyvariin.

Ottelu alkoi komiasti. Tifoa, soihtuja eikä ensimmäinen minuutti ehtiny täyteen, kun kotijoukkue teki maalin. No sen jälkeen vierasjoukkue hallitsikin peliä loppuun asti. Päätykatsomosta kuului laulua ja rummutusta silti lakkaamatta, hiukan semmonen eteläamerikkalainen karnevaalimeininki. Välillä kilpahuutoa pääkatsomon kanssa.

Näytä liitetiedosto 24482

Paikallisottelun kiimaa hiukan laimensi, että vierasjoukkueen kannatusryhmä oli kokonaisuudessa tuossa. En tiedä minkä sortin joukkue tuo Dukla on, tuskin kotipeleissäkään hirveesti porukkaa.

Näytä liitetiedosto 24483

Tunnistamaton lentävä esine aiheutti paniikkia urheilijoiden keskuudessa.

Näytä liitetiedosto 24481

Illan hämärtyessä jotkut pääsivät toteuttamaan kengurut&palomies -kimppafantasian.

Näytä liitetiedosto 24479

Viimeksi muokattu:

burb

.
Klo 19.00 Turkki-Suomi, MM-karsinnat, Yle TV2 ja Areena.

Hommahan on vielä täysin omissa käsissä.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Tämnä jostain atk-verkon syvyydestä löytynyt sitaatti sopii tähän taas.

Suomen jalkapallon A-maajoukkueen kannattaminen on kuin parisuhdeväkivallassa elämistä. Aina sen lyövän kumppanin kanssa palaa yhteen, koska kyllähän se kulta on nyt muuttunut.. Kyllä se mua rakastaa ja rakastan sitä. Tästä lähin kaikki on paremmin ja se kohtelee minua hyvin.

Ei. Ei kohtele. Vuosia, vuosikymmeniä jatkuva hyväksikäyttävä liitto. Eikä pakoon enää pääse

burb

.
Puolen tunnin päästä Itävalta - Suomi. Who cares.

Toisaalla muuten Viro on pistänyt Kroatiaa 3-0 dunkkuun. Palju õnne.

Siis ystävyysotteluja nämä, tiedoksi vaan, ettette vahingossa ala kiimailemaan liikaa.