Potkiksen liveseuranta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fagerholm
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:thumbup:

408973050.jpg

Tuo kuva on takuulla Made in Dortmund.

Joo, tällasen systeemin (elektronisesti manipuloitavat mainostilat) olemassa olon olen jollain tasolla tiedostanut, vaikka en ole faktana asiaan törmännytkään.
Joissain peleissä on näyttäny telkkuruudusta ne laitamainokset juuri siltä, ettei ne ainakaan paffia ole vaan tv-kuvan päälle jollain automaatilla liimattuja mainoksia.

Jenkeissähän noita laitetaan mm. kaukalon päätyplekseihin.

Kuvamateriaalia en laita tällä kertaa.

:D
Varsin diplomaattisesti ilmaistu.

Suomis-Tapsa takaisin. Saattais olla jopa parhaimmillaan hiukan 'laitos-kunnossa'.

Tapsalle täydet krediitit. Huikea kamreeri studioisäntänä. Mutta olin tuon Rikhardin suhteen tosissani. Hienoa heittää Miksulle, "siis onhan nää kääpiöt voitettava, onhan?" ja muuta vastaavaa...

Tuo kuva on made in pöhkiksen nojatuoli, mutta alkuperäinen otos Schalken joukkueesta voi olla ihan hyvin kyseisestä paikasta. Aika taiten hogattu, jos noin kapeasta taustasta pystyt tunnistamaan stadikan.

Eiku tarkoitan, että tuollaisia kuvia tehtaillaan varmasti Schalken paikallisvastustajan leirissä.

Eiku tarkoitan, että tuollaisia kuvia tehtaillaan varmasti Schalken paikallisvastustajan leirissä.

En tunnustaudu Schalken paikalliseksi vastustajaksi.
Yritin toki ensin päästä helpolla naputtelemalla kuvahakuun "Schalke Putin", mutta törmäsin pettymyksen korkeaan muuriin ja jouduin lopulta raapimaan kuvapulaation itse kasaan, kisakatsomossa hiirikäsi nojatuolin kangaspäälysteistä käsinojaa vasten hapuillen.

No nyt pyörii Liverpoolin pelaajan silmät kuin hedelmäpeli.
Kenttähenkilökunta pyytää seuraamaan sormea katseella, kaveri on ihan toisella planeetalla.
Ison viinirypäleen kokoinen verenpurkaumapatti silmän alla. Ja toinenkin silmä jo mustana.

Huikeeta.

Drogba Drogba Drogba Drogba Drogba Drogba Drogba Drogba Drogba Drogba Drogba Drogba Drogba Drogba Drogba Drogba Drogba Drogba Drogba Drogba Drogba Drogba Drogba Drogba Drogba Drogba Drogba Drogba Drogba Drogba Drogba Drogba Drogba Drogba Drogba Drogba Drogba Drogba Drogba Drogba Drogba

No sehän alkoi. Nyt Galatasaray tarvitsee kolme maalia. Eli Goodbye.

-Edit- Ei kun kyllähän 1-2 vielä riittää.

Nyt ennen katkoa vielä Didille maali niin menee jännäksi.