Potkiksen liveseuranta

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Jos ennen kauden alkua olisi sanottu, että QPS ottaa Veikkausliigassa hopeaa, niin ihan helpolla en olisi moista uskonut. Hyvä palloiluvuosi kaupungille 2017.

burb

.
Yle kartoittaa korvaavaa potkista, kun Mestarien liiga on lähdössä muille kanaville.
Kakkosella ja Areenassa parhaillaan menossa AC Milan - Juventus. (5.11. näkyy Chelsea ManU)

Kaikkihan osallistuvat kustannuksiin Yle-veron kautta, joten on kansalaisvelvollisuus katsoa nämä ottelut, vaikkei kiinnostaisikaan.

Kenda

Well-known member
Sijainti
Penkalla
Roma - Chelsea -pelissä eka maali alle minuutin pelin jälkeen. Tilanne 1-0.

jjv

Arschloch
Sähäkkä alku roomalaisilla. Tuskin oli ottelun viimeinen maali.

Nää on aina hyviä jinxauksia. Loput matsista tylsää pallonsiirtelyä?
Suomessa maailman kaunein urheilulaji jalkapallo on huonon kansainvälisen menestyksen vuoksi huonosti arvostettu laji (oma valistunut arvio). Ottelun hyvyys täällä määritetään tehtyjen maalien perusteella. Naurattaa.

Örfil

Guest
Minusta maalien laskeminen pitäisi lopettaa jalkapallossa kokonaan ja keskittyä vain pelin estetiikkaan ja kauniisiin miespelaajiin.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Pallonsiirtely on tällä hetkellä varmaankin lopputuloksen kannalta tehokkain pelitapa, mutta ei sitä aina ole kiva katsoa. Kyllä itsekin katselen mieluummin maalirikasta ja taktisesti heikkoa peliä kuin kahden täydellisen systeemin tukahduttamaa väsytystaistelua. Hyvin toimiessaan pallokontrollikin on toki ilo silmälle.

WebSlave

Trackman
Suomessa maailman kaunein urheilulaji jalkapallo on huonon kansainvälisen menestyksen vuoksi huonosti arvostettu laji (oma valistunut arvio). Ottelun hyvyys täällä määritetään tehtyjen maalien perusteella. Naurattaa.
Nauru on hyvä, ollaanhan Vapaalla. Kyllähän nyt foorumin, osaston ja ketjun nimi kertoo suhtautumisen lähestymiskulmat.

Sitä paitsi kaunein urheilulaji on naisten seiväshyppy. Ja suorituksen hyvyys määritellään kankaan niukkuuden ja piukkuuden perusteella. Tässä osastossa siis.

Pallonsiirtely on tällä hetkellä varmaankin lopputuloksen kannalta tehokkain pelitapa, mutta ei sitä aina ole kiva katsoa. Kyllä itsekin katselen mieluummin maalirikasta ja taktisesti heikkoa peliä kuin kahden täydellisen systeemin tukahduttamaa väsytystaistelua. Hyvin toimiessaan pallokontrollikin on toki ilo silmälle.
Tuo pelin nimittäminen pallonsiirtelyksi kertoo minulle, että jalkapallo ei ehkä ole lajisi. Ei se kaikkien ole, vaikka kiistattomasti maailman ykköslaji onkin. Onneksi on vaihtoehtoja, kuten vaikka jääkiekko. Pidän itse myös kiekosta, mutta inhoan siinä junteille suunnattua show-keskeisyyttä ”lajiin kuuluvine” nyrkkimyllyineen.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Tuo pelin nimittäminen pallonsiirtelyksi kertoo minulle, että jalkapallo ei ehkä ole lajisi. Ei se kaikkien ole, vaikka kiistattomasti maailman ykköslaji onkin. Onneksi on vaihtoehtoja, kuten vaikka jääkiekko. Pidän itse myös kiekosta, mutta inhoan siinä junteille suunnattua show-keskeisyyttä ”lajiin kuuluvine” nyrkkimyllyineen.
Kieltämättä pidän jääkiekosta enemmän, mutta kyllä minut futiskatsomostakin silloin tällöin löytää.

ProjectMaster

Well-known member
Olis se nyt jos lätkästä tehtäisiin ringetteä :thumbdown Eurofutis on mukavaa katsottavaa, mutta suomifutista en menisi katsomaan edes ilmaiseksi. Itse asiassa mulle tarjottiin tällä kaudella vapaalippuja veikkausliigan peliin ja kieltäydyin.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Olis se nyt jos lätkästä tehtäisiin ringetteä :thumbdown Eurofutis on mukavaa katsottavaa, mutta suomifutista en menisi katsomaan edes ilmaiseksi. Itse asiassa mulle tarjottiin tällä kaudella vapaalippuja veikkausliigan peliin ja kieltäydyin.
Tarkoitatko että lapa otettaisiin pois ja kiekon tilalle tulisi rinkula?

jjv

Arschloch
Napoli - Man. City matsia oon vilkuillut. 2-3 jo tilanne, 20 minuuttia jäljellä. Vielä ehtii tulla Napoli ohi.
edit: ei tullu, 2-4

Viimeksi muokattu:

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Ai kato Haju! Tervetuloa takaisin. :thumbup:

ProjectMaster

Well-known member
Honka upeasti veikkausliigaan vierasmaalisäännöllä ja HIFK ties minne talousvaikeuksien vuoksi. Jonnekin konkurssin ja ykkösen välille kuitenkin.