Antsa Rieppo
Well-known member
Jos ennen kauden alkua olisi sanottu, että QPS ottaa Veikkausliigassa hopeaa, niin ihan helpolla en olisi moista uskonut. Hyvä palloiluvuosi kaupungille 2017.
Nää on aina hyviä jinxauksia. Loput matsista tylsää pallonsiirtelyä?Tuskin oli ottelun viimeinen maali.
Suomessa maailman kaunein urheilulaji jalkapallo on huonon kansainvälisen menestyksen vuoksi huonosti arvostettu laji (oma valistunut arvio). Ottelun hyvyys täällä määritetään tehtyjen maalien perusteella. Naurattaa.Nää on aina hyviä jinxauksia. Loput matsista tylsää pallonsiirtelyä?
Nauru on hyvä, ollaanhan Vapaalla. Kyllähän nyt foorumin, osaston ja ketjun nimi kertoo suhtautumisen lähestymiskulmat.Suomessa maailman kaunein urheilulaji jalkapallo on huonon kansainvälisen menestyksen vuoksi huonosti arvostettu laji (oma valistunut arvio). Ottelun hyvyys täällä määritetään tehtyjen maalien perusteella. Naurattaa.
Tuo pelin nimittäminen pallonsiirtelyksi kertoo minulle, että jalkapallo ei ehkä ole lajisi. Ei se kaikkien ole, vaikka kiistattomasti maailman ykköslaji onkin. Onneksi on vaihtoehtoja, kuten vaikka jääkiekko. Pidän itse myös kiekosta, mutta inhoan siinä junteille suunnattua show-keskeisyyttä ”lajiin kuuluvine” nyrkkimyllyineen.Pallonsiirtely on tällä hetkellä varmaankin lopputuloksen kannalta tehokkain pelitapa, mutta ei sitä aina ole kiva katsoa. Kyllä itsekin katselen mieluummin maalirikasta ja taktisesti heikkoa peliä kuin kahden täydellisen systeemin tukahduttamaa väsytystaistelua. Hyvin toimiessaan pallokontrollikin on toki ilo silmälle.
Kieltämättä pidän jääkiekosta enemmän, mutta kyllä minut futiskatsomostakin silloin tällöin löytää.Tuo pelin nimittäminen pallonsiirtelyksi kertoo minulle, että jalkapallo ei ehkä ole lajisi. Ei se kaikkien ole, vaikka kiistattomasti maailman ykköslaji onkin. Onneksi on vaihtoehtoja, kuten vaikka jääkiekko. Pidän itse myös kiekosta, mutta inhoan siinä junteille suunnattua show-keskeisyyttä ”lajiin kuuluvine” nyrkkimyllyineen.
Olis se nyt jos lätkästä tehtäisiin ringetteä :thumbdown Eurofutis on mukavaa katsottavaa, mutta suomifutista en menisi katsomaan edes ilmaiseksi. Itse asiassa mulle tarjottiin tällä kaudella vapaalippuja veikkausliigan peliin ja kieltäydyin.Tuo pelin nimittäminen pallonsiirtelyksi kertoo minulle, että jalkapallo ei ehkä ole lajisi. Ei se kaikkien ole, vaikka kiistattomasti maailman ykköslaji onkin. Onneksi on vaihtoehtoja, kuten vaikka jääkiekko. Pidän itse myös kiekosta, mutta inhoan siinä junteille suunnattua show-keskeisyyttä ”lajiin kuuluvine” nyrkkimyllyineen.
Tarkoitatko että lapa otettaisiin pois ja kiekon tilalle tulisi rinkula?Olis se nyt jos lätkästä tehtäisiin ringetteä :thumbdown Eurofutis on mukavaa katsottavaa, mutta suomifutista en menisi katsomaan edes ilmaiseksi. Itse asiassa mulle tarjottiin tällä kaudella vapaalippuja veikkausliigan peliin ja kieltäydyin.
Ai kato Haju! Tervetuloa takaisin. :thumbup:Tuo pelin nimittäminen pallonsiirtelyksi kertoo minulle, että jalkapallo ei ehkä ole lajisi. Ei se kaikkien ole, vaikka kiistattomasti maailman ykköslaji onkin. Onneksi on vaihtoehtoja, kuten vaikka jääkiekko. Pidän itse myös kiekosta, mutta inhoan siinä junteille suunnattua show-keskeisyyttä ”lajiin kuuluvine” nyrkkimyllyineen.