Jes! Viime kierroksella ei ollut toimivaa digiboksia (nyt on, ja hienosti muuten pelittää, terkkuja hahmolle sammyosammy), ja tulevan rundin aikaan olen reissussa. Kovasti pakoilee Mestarien liiga nyt silmieni alta.
Jes! Viime kierroksella ei ollut toimivaa digiboksia (nyt on, ja hienosti muuten pelittää, terkkuja hahmolle sammyosammy), ja tulevan rundin aikaan olen reissussa. Kovasti pakoilee Mestarien liiga nyt silmieni alta.
Se vanha herra toimii? Hienoa:thumbup:Jes! Viime kierroksella ei ollut toimivaa digiboksia (nyt on, ja hienosti muuten pelittää, terkkuja hahmolle sammyosammy), ja tulevan rundin aikaan olen reissussa. Kovasti pakoilee Mestarien liiga nyt silmieni alta.
Noh?Itse etsin housuista. Omista.
Useampiako tosiaan etsit? Heterouden pönkitystäkö?Itse etsin housuista. Omista.
Yks löyty. Alamittainen. Päästin menemään.Useampiako tosiaan etsit? Heterouden pönkitystäkö?
Itse etsin housuista. Omista.
:thumbfh:Katsoin hetken ja oli jopa tilanne.
Jos kohta tuolla raitapaitaisella ryhmällä rintamasuunta on ollut kyllä enimmäkseen TV:n vasempaan reunaan...On tämä potkis vain hieno laji. Kohta 45min on juostu päästä päähän tekemättä maalia ja nyt vasta saatiin yhteennollaan kun kahta pelaajaa lukuunottamatta muita kiellettiin koskemasta boltsiin.
Ei haittaa yhtään. Sympaattisuutta suorastaan tihkuu kaiuttimistani. *pyyhkii lattiaa*Pikkasen meinaa Tapsalla mennä ylihehkutuksen puolelle. No menköön.