Luin ensin, että niukasti ja olin jo kirjoittamassa kummeksuntaani ja ehdottamassa, että taisit vetäistä joken. En olisi ikinä uskonut tuohon 'vyöryyn', koska mielikuva 'porvariudesta' ei oikein sovi tuntemieni keskustalaisten elintasoon.VR sanoi:Minulle oli yllätys se, että keskustalaiset menivät tuon MTV3:n gallupin mukaan noinkin tiukasti Niinistön taakse (87%).
Porvarius on aate. Se ei ole sidoksissa mitenkään elintasoon. EDIT: Itsekkin olen vain köyhä opiskelija. Silti äänestän oikeiston ehdokasta, koska uskon hänen linjansa olevan parempi Suomen etuja ajatellen. Mielestäni on nyt turha tehdä tästä hyvän(vasemmisto) ja pahan(oikeisto) välistä taistelua!?Olga sanoi:Luin ensin, että niukasti ja olin jo kirjoittamassa kummeksuntaani ja ehdottamassa, että taisit vetäistä joken. En olisi ikinä uskonut tuohon 'vyöryyn', koska mielikuva 'porvariudesta' ei oikein sovi tuntemieni keskustalaisten elintasoon.
No Mutku! Eikö ole tiukka kisa? Kannattaa siis äänestää...Mutku sanoi:Eli onko oikeammat kannatusprosentit:
Halonen 35 %
Niinistö 28 %
EOS 37 %
:eek!:
Voi todeta, että kakkoskierrokselle oli selkeästi tilausta. Kukkalähetystö Mäntyniemeen ja historian tekeminen sekä seitsemän miljoonan säästäminen pelkän ykköskierroksen avulla näyttää noiden lukujen valossa oudoille kaavailuille.Mutku sanoi:Eli onko oikeammat kannatusprosentit:
Halonen 35 %
Niinistö 28 %
EOS 37 %
No kuka helkutti toi EOS sitten on?Mutku sanoi:Eli onko oikeammat kannatusprosentit:
Halonen 35 %
Niinistö 28 %
EOS 37 %
Kai sitä vois kun sunnuntaina olen yksin kotomiehenä.patriot sanoi:No Mutku! Eikö ole tiukka kisa? Kannattaa siis äänestää...
Conan, Aku Ankka, Matti Nykänen...Rusina sanoi:No kuka helkutti toi EOS sitten on?
Nelonen nolasi kyllä itsensä täysin näissä vaaleissa!Wilpuri sanoi:Mikä siinä mahtaa olla, että MTV:n ja Nelosen vaaliohjelmilla tuntuu olevan eroa kuin yöllä ja päivällä..
Porvarina voit kertoa mitä tarkoittaa PORVARIUS. Itselleni ko. aate on himppasen epäselvä.patriot sanoi:Porvarius on aate. Se ei ole sidoksissa mitenkään elintasoon. EDIT: Itsekkin olen vain köyhä opiskelija. Silti äänestän oikeiston ehdokasta, koska uskon hänen linjansa olevan parempi Suomen etuja ajatellen. Mielestäni on nyt turha tehdä tästä hyvän(vasemmisto) ja pahan(oikeisto) välistä taistelua!?
Autan nyt, enkä viidestoistapäivä.Moe Szyslak sanoi:Porvarina voit kertoa mitä tarkoittaa PORVARIUS. Itselleni ko. aate on himppasen epäselvä.
Vai onko se vaan jotain joka ei ole 'työväestöläistä'? :doubtful:
Nomi voi auttaa, jos Patu ei tiiä.![]()
Entä tv-lupamaksu maksettunaFormulanomi sanoi:Autan nyt, enkä viidestoistapäivä.
Porvarilla on taulu-tv ja canal+. Sossuilla ei.
:eek!:Sam sanoi:Entä tv-lupamaksu maksettuna![]()
Mun mielestä täällä ei käydä kunnon keskustelua.McMike sanoi:Eihän Moe provoile, muut vaan tulkitsevat hänen sanansa väärin, siis provoiluksi.
Tai, jos provoilee, niin ei hän niitä ainakaan ole provoiluksi tarkoittanut.![]()
ilmaistuna erään Keminmaalta lähtöisin olevan kepulaisen sanoin
Mä oon PROVARI. :eek!:Formulanomi sanoi:Autan nyt, enkä viidestoistapäivä.
Porvarilla on taulu-tv ja canal+. Sossuilla ei.
Kyllä, nuo huutelut ja mölinät vetää kyllä tasoa alas. Sopii ehkä jonnekin Idols-kisoihin mutta ei tällaiseen arvokkaampaan tilaisuuteen. Samaten häiritsee vähän nuo fanilaumojen liikehdinnät. Bryggarella :ahem: -nappi jäänyt pohjaan ja Väisänen supattelee minkä ehtii.VR sanoi:Nuo MTV3:n vaalitentit ovat tosiaan aika hyviä, näköjään tauolla käskivät onneksi vielä yleisöä jättämään taputukset pois.