Presidentti 2006, kierros 2

Toisella kierroksella äänestän

• Numero 3:sta Sauli Niinistöä

Äänet: 91 71,7%
  • Numero 9:ä Tarja Halosta

Äänet: 36 28,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    127

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Minulle oli yllätys se, että keskustalaiset menivät tuon MTV3:n gallupin mukaan noinkin tiukasti Niinistön taakse (87%).

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
VR sanoi:
Minulle oli yllätys se, että keskustalaiset menivät tuon MTV3:n gallupin mukaan noinkin tiukasti Niinistön taakse (87%).
Luin ensin, että niukasti ja olin jo kirjoittamassa kummeksuntaani ja ehdottamassa, että taisit vetäistä joken. En olisi ikinä uskonut tuohon 'vyöryyn', koska mielikuva 'porvariudesta' ei oikein sovi tuntemieni keskustalaisten elintasoon.

patriot

Foorumin senaattori
Olga sanoi:
Luin ensin, että niukasti ja olin jo kirjoittamassa kummeksuntaani ja ehdottamassa, että taisit vetäistä joken. En olisi ikinä uskonut tuohon 'vyöryyn', koska mielikuva 'porvariudesta' ei oikein sovi tuntemieni keskustalaisten elintasoon.
Porvarius on aate. Se ei ole sidoksissa mitenkään elintasoon. EDIT: Itsekkin olen vain köyhä opiskelija. Silti äänestän oikeiston ehdokasta, koska uskon hänen linjansa olevan parempi Suomen etuja ajatellen. Mielestäni on nyt turha tehdä tästä hyvän(vasemmisto) ja pahan(oikeisto) välistä taistelua!?

Viimeksi muokattu:

patriot

Foorumin senaattori
Mutku sanoi:
Eli onko oikeammat kannatusprosentit:
Halonen 35 %
Niinistö 28 %
EOS 37 %

:eek!:
No Mutku! Eikö ole tiukka kisa? Kannattaa siis äänestää...

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Mutku sanoi:
Eli onko oikeammat kannatusprosentit:
Halonen 35 %
Niinistö 28 %
EOS 37 %

:eek!:
Voi todeta, että kakkoskierrokselle oli selkeästi tilausta. Kukkalähetystö Mäntyniemeen ja historian tekeminen sekä seitsemän miljoonan säästäminen pelkän ykköskierroksen avulla näyttää noiden lukujen valossa oudoille kaavailuille.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
patriot sanoi:
No Mutku! Eikö ole tiukka kisa? Kannattaa siis äänestää...
Kai sitä vois kun sunnuntaina olen yksin kotomiehenä.
Näköjään kumpikin ehdokas tarjoilee muilutuksia eli kuljetuksia äänestyspaikalle. Saakohan paluukyydinkin vaikka äänestäisikin kilpailevaa :D

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Mikä siinä mahtaa olla, että MTV:n ja Nelosen vaaliohjelmilla tuntuu olevan eroa kuin yöllä ja päivällä..

patriot

Foorumin senaattori
Wilpuri sanoi:
Mikä siinä mahtaa olla, että MTV:n ja Nelosen vaaliohjelmilla tuntuu olevan eroa kuin yöllä ja päivällä..
Nelonen nolasi kyllä itsensä täysin näissä vaaleissa!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
patriot sanoi:
Porvarius on aate. Se ei ole sidoksissa mitenkään elintasoon. EDIT: Itsekkin olen vain köyhä opiskelija. Silti äänestän oikeiston ehdokasta, koska uskon hänen linjansa olevan parempi Suomen etuja ajatellen. Mielestäni on nyt turha tehdä tästä hyvän(vasemmisto) ja pahan(oikeisto) välistä taistelua!?
Porvarina voit kertoa mitä tarkoittaa PORVARIUS. Itselleni ko. aate on himppasen epäselvä.

Vai onko se vaan jotain joka ei ole 'työväestöläistä'? :doubtful:

Nomi voi auttaa, jos Patu ei tiiä. :eek:

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Nuo MTV3:n vaalitentit ovat tosiaan aika hyviä, näköjään tauolla käskivät onneksi vielä yleisöä jättämään taputukset pois.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Moe Szyslak sanoi:
Porvarina voit kertoa mitä tarkoittaa PORVARIUS. Itselleni ko. aate on himppasen epäselvä.

Vai onko se vaan jotain joka ei ole 'työväestöläistä'? :doubtful:

Nomi voi auttaa, jos Patu ei tiiä. :eek:
Autan nyt, enkä viidestoistapäivä.

Porvarilla on taulu-tv ja canal+. Sossuilla ei.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
McMike sanoi:
Eihän Moe provoile, muut vaan tulkitsevat hänen sanansa väärin, siis provoiluksi.
Tai, jos provoilee, niin ei hän niitä ainakaan ole provoiluksi tarkoittanut. :D

ilmaistuna erään Keminmaalta lähtöisin olevan kepulaisen sanoin
Mun mielestä täällä ei käydä kunnon keskustelua. :mad:

Kun kysyin mitä mieltä ollaan siitä että Niinistön kampanja on vähän hyytynyt toisella kierroksella, niin kokonaista yks Olgaa vaivautuu edes vastaamaan. :jaska:

Rovoa rovon perään tulee vaan tuutista. :mad_old: :nope:

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
VR sanoi:
Nuo MTV3:n vaalitentit ovat tosiaan aika hyviä, näköjään tauolla käskivät onneksi vielä yleisöä jättämään taputukset pois.
Kyllä, nuo huutelut ja mölinät vetää kyllä tasoa alas. Sopii ehkä jonnekin Idols-kisoihin mutta ei tällaiseen arvokkaampaan tilaisuuteen. Samaten häiritsee vähän nuo fanilaumojen liikehdinnät. Bryggarella :ahem: -nappi jäänyt pohjaan ja Väisänen supattelee minkä ehtii.

Knoukka

Well-known member
Nyt on Niinistöllä surkea ilta, ei onnistu nyt mikään. Harmi vaan vaikka Halosen kannattaja olenkin. No, on toista tuntia vielä jäljellä.