Quklis
oiyp)ia
Ei se ärrällä, muuten kyllä.ONKO DZEIDZEI MINUN KASSANEITINI KANSSA???? ÄRRÄLLÄ??
Ei se ärrällä, muuten kyllä.ONKO DZEIDZEI MINUN KASSANEITINI KANSSA???? ÄRRÄLLÄ??
Mä en ole tuo 'eräs poika', ettäs tiedätte.Naispuolinen yläasteen opettaja: Kerran eräs poika ilmoitti haluavansa nussia minua
keskelle pillua. Viiden minuutin päästä tämä sama koltiainen ilmoitti haluavansa nussia
minua keskelle naamaa. Pidin hänelle sitten pitkän luennon yhdynnöistä ja tilanne
tasaantui normaaleihin uomiinsa.
Et niin, ku sä olet se opettaja.Mä en ole tuo 'eräs poika', ettäs tiedätte.
En ole naispuolinen, enkä puolinainen, enkä kokonainenkaan. Minussa ei ole mitään naismaista, paitsi ehkä nämä varsin ihanat sääret jotka sopii hyvin semmoisiin imeskelyhommiin.Et niin, ku sä olet se opettaja.
Tuo hamekin korostaa sääriäsi ihan hyvin.En ole naispuolinen, enkä puolinainen, enkä kokonainenkaan. Minussa ei ole mitään naismaista, paitsi ehkä nämä varsin ihanat sääret jotka sopii hyvin semmoisiin imeskelyhommiin.
Kieltämättä, ja sääreni iho näyttää hyvältä, kiitos kalansyönnin.Tuo hamekin korostaa sääriäsi ihan hyvin.
Et ole vain nainen, vaan myös pervonlainen.En ole naispuolinen, enkä puolinainen, enkä kokonainenkaan. Minussa ei ole mitään naismaista, paitsi ehkä nämä varsin ihanat sääret jotka sopii hyvin semmoisiin imeskelyhommiin.
En myönnä mitään mutta näinhän se asia on. Sääli.Et ole vain nainen, vaan myös pervonlainen.