Pullaa suuhun!

Söin pullia viimeksi...


  • Äänestäjiä yhteensä
    20

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Kerralla poikki ja pinoon, elikäs, milloinkas oletkos viimeksikäs syönytkös pullaakos?

Vastauksiksi kelpaa itsevalmistetut, ostetut tai dyykatut pullaroiset. Kahvi tai maito ei liity kuvan tapaukseen.

 
Viimeksi muokattu:

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Olisinkohan viime jouluna syönyt viimeksi...
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Mummolassa vajaa pari viikkoa sitten mummon leipomaa pullaa. Ehkä kerran kuussa tulee pullia mussutettua, yleensä aina kyläpaikassa, kahvilassa tai mummolassa. Ja joskus talvella kun tulee pullahimo niin voin ostaa paistovalmiita korvapuusteja, paistaa ja mussuttaa kylmän maidon kanssa kunnon pullaähkyn.
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Keskimäärin tulee aika harvoin pullailtua, mutta viimeisen kuukauden sisään mahtuu kyllä yksi pullahetki.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Keksilöitä olen nassuttanut eilen viimes, mutta sitä ei taidettu kysyä. Pullaa vajaa pari viikkoa sitte.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Viime viikolla töissä, kun pullia oli tuotu taukohuoneeseen. Kotosalla ei tule pullaa syötyä.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13759
Viime viikonloppuna kylässä. Vastauksena oikein olisivat olleet siis nämä 3:

Viikon sisään.
Kuukauden sisään.
Vuoden sisään.

Mutta kun ei saanut valita montaa, valkkasin yhden noista.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
Aina syön pullaa, kun tarjotaan. Itse ostin viimeks talvella pari laskiaispullaa. Töissä lähinnä tulee pullaa mutusteltua, kun sitä jostain syystä välillä tarjolla on. Toiset kyselee syitä ja pullan tuojaa, minä syön. Viime perjantaina viimeks.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Eilen iltapäivällä kaksi voisilmäpullaa. Tuleehan noita viikottain syötyä. Pakastin täynnä.
 
Ylös