Pulttibois / manitbois DVD-boksi

Oletko ostanut pulttibois tai manitbois DVD-boksin?

• Äänestäjiä yhteensä
    27

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Tuli tuosta jugistylen vähäisestä budjetista mieleen, että kuinka moni forumilainen on ostanut pulttibois tai manitbois DVD-boksin?

Itse en ole ostanut.

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
Lukiossa ostin eräältä kaverilta ensimmäisen Pulttibois DVD-boksin. Muistaakseni maksoin vitosen ja sain teemanaamareita kaupan päälle.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olen mä joitakin ostanut. Eniten huvittaa ne James Potkukelkat, Kikkelis Kokkelis mies, 'Älä myy sitä venettä' asiantuntija, Rampe ja Naukkis, Tomi Eekblum, ....:eek:

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
Monta kertaa olet katsonut läpi tai katsonut ylipäätään?
No silloin kun tuo oli vielä tuore ostos katsoin kerran koko roskan läpi ja sen jälkeen aina silloin tällöin niitä hauskimpia. Sen jälkeen olin ainakin parin vuoden verran täysin koskematta koko laatikkoon, kunnes noin viikko sitten katsoin taas.

Taisi olla niin että ostin tuon boksin silloin kun Pulttibois tuli Subtv:ltä. Itsellä ei Subtv tuolloin näkynyt joten piti jotenkin päästä kärryille mistä muut puhuvat.

Vice

Reality bites
Not funny. Kehnoa muka-huumoria surkeilla lavasteilla molemmat.

EdHunter

Uuden Englannin Nahkamies
Sijainti
Brave New World
Onhan mulla pari Pulttibois-dvd:tä, jotka olen varmaan pari kertaa katsonut läpi. Joitakin hauskoja sketsejä, mutta ei lähellekään parasta suomalaista sketsiviihdettä.

Ninnu_4

New member
saisko manitbois dvd:Tä jostain?

saako jostain viel manitboissia? tarvisin!

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Lukiossa ostin eräältä kaverilta ensimmäisen Pulttibois DVD-boksin. Muistaakseni maksoin vitosen ja sain teemanaamareita kaupan päälle.
Kyllä tunsin itseni vanhaksi. Mun lukioaikana ei ollut tietoakaan DVD-soittimista.
Eikä mun. Mutta teemanaamareita vedettiin harva se päivä. Oli se hienoa aikaa. Niin viattoman syntistä.
Tismalleen sama ajatus tuli mieleen, jopa samaa sanamuotoa ilmentäen. Tosin tässä on nyt päällimmäisenä tunteena huoli siitä, että olenko nyt sitten samis herrojen AJ ja Rienarsuo -kanssa?

markoj

Custom User
Mulle ei tullu lainkaan tommosia mieleen, mutta noita teemanaamareita hieman pähkäilin. Semmosia vois hankkia.