Monta kertaa olet katsonut läpi tai katsonut ylipäätään?Lukiossa ostin eräältä kaverilta ensimmäisen Pulttibois DVD-boksin. Muistaakseni maksoin vitosen ja sain teemanaamareita kaupan päälle.
No silloin kun tuo oli vielä tuore ostos katsoin kerran koko roskan läpi ja sen jälkeen aina silloin tällöin niitä hauskimpia. Sen jälkeen olin ainakin parin vuoden verran täysin koskematta koko laatikkoon, kunnes noin viikko sitten katsoin taas.Monta kertaa olet katsonut läpi tai katsonut ylipäätään?
Legendaarisessa Radioshopenissa näyttäs olevan kolmosta tarjolla.saako jostain viel manitboissia? tarvisin!
Kyllä tunsin itseni vanhaksi. Mun lukioaikana ei ollut tietoakaan DVD-soittimista.Lukiossa ostin eräältä kaverilta ensimmäisen Pulttibois DVD-boksin. Muistaakseni maksoin vitosen ja sain teemanaamareita kaupan päälle.
Eikä mun. Mutta teemanaamareita vedettiin harva se päivä. Oli se hienoa aikaa. Niin viattoman syntistä.Kyllä tunsin itseni vanhaksi. Mun lukioaikana ei ollut tietoakaan DVD-soittimista.
Lukiossa ostin eräältä kaverilta ensimmäisen Pulttibois DVD-boksin. Muistaakseni maksoin vitosen ja sain teemanaamareita kaupan päälle.
Kyllä tunsin itseni vanhaksi. Mun lukioaikana ei ollut tietoakaan DVD-soittimista.
Tismalleen sama ajatus tuli mieleen, jopa samaa sanamuotoa ilmentäen. Tosin tässä on nyt päällimmäisenä tunteena huoli siitä, että olenko nyt sitten samis herrojen AJ ja Rienarsuo -kanssa?Eikä mun. Mutta teemanaamareita vedettiin harva se päivä. Oli se hienoa aikaa. Niin viattoman syntistä.