Punainen lanka

Knoukka

Well-known member
Katsokaa tänään. Punainen lanka TV2 klo 22.05. On uusinta, mutta itse aion katsoa toistamiseen. Vaikka Maija-Riitta Ollila on aiemmin minua hieman ärsyttänyt niin ei ärsytä enää. Harvinaisen viisaita ja ytimekkäitä ajatuksia. Jokaiselle. Viisi tähteä.

Piti laittaa Vapaaseen... siirtäkää!

Valde

Well-known member
KnowHow sanoi:
Katsokaa tänään. Punainen lanka TV2 klo 22.05. On uusinta, mutta itse aion katsoa toistamiseen. Vaikka Maija-Riitta Ollila on aiemmin minua hieman ärsyttänyt niin ei ärsytä enää. Harvinaisen viisaita ja ytimekkäitä ajatuksia. Jokaiselle. Viisi tähteä.

Piti laittaa Vapaaseen... siirtäkää!
Taisi ainakin epäsuorasti arvostella Saulia...
:p :rolleyes:

sooda

Alan Parsa
Sijainti
the real mid-west, Seinäjoki
Vimeisimmässä Punaisessa langassa oli vieraana kirjailija Anna Kortelainen. Sen lisäksi että hänellä oli hyviä ajatuksia oli hän myös fiksu ja filmaattinen. Erittäin eläväisen näköinen nainen.

haju

Banned
-Uusia ajatuksia tai oivalluksia ei politiikassa kannata esittää. Se tarkoittaa samaa kuin nousisi juoksuhaudassa seisomaan ja asettuisi vapaaehtoisesti maalitauluksi. Uuden ajatuksen keksijä ammutaan heti alas. On turvallisempaa toistaa vanhoja fraaseja. Ja sitä tekevät erityisesti puolueiden puheenjohtajat.
Punaisessa langassa juuri nyt.