Tsiiem
Well-known member
- Liittynyt
- 24.11.2017
- Viestit
- 936
Niin kuin pitääkin kilpaurheilussa. Ainoa oikea ratkaisu tällä tasolla.https://dirtfish.com/rally/wrc/how-hyundai-plans-to-approach-team-orders/
Hyundai valmis tallimääräyksiin
Niin kuin pitääkin kilpaurheilussa. Ainoa oikea ratkaisu tällä tasolla.https://dirtfish.com/rally/wrc/how-hyundai-plans-to-approach-team-orders/
Hyundai valmis tallimääräyksiin
Siihenkin olisi riittänyt parc fermestä lähtö, ja seuraavalle ATlle keskeytysJos ei olisi startannut lauantaille, ei olisi saanut startata myöskään sunnuntaille
Mihin tämä tieto perustuu?Nyt kun lisä paino näyttäisi olevan painopisteeltään alempana kuin hybridi yksikkö niin autosta tulee parempi kuin alkuperäinen.
Joten seuraavaan kisaan on helppo homma ottaa kaikilta se hiton laatikko pois ja lisä paino tilalle.
Ihan taikatemppu taas, kuten Neuville Sardiniassa. Kummasti ekana tiellä oleminen ei haittaa jos kova veto palkitaan pisteilläTänakilta mestarin veto sunnuntaiaamuun.
Eipähän tarvi tehdä erikseen tallimääräystä...Mikkelsenillä rengasrikko
No nyt on.Onko tässä rallissa tapahtunut vielä minkäänlaista ulosajoa? Tämän päivän lähtölistalla on sama määrä autoja kuin oli torstainakin.
Tuo kevyempi paino on ongelma jonka ratkaiseminen ei ole kallis toimenpide. Ja kyllä, olen samaa mieltä kun Tommi Mäkinen viimeisimmässä Vauhdin Maailmassa, hybrid on ralliautosa hyödytön.Tuo Seskin ajo on kyllä hienoa seurattavaa kun vielä menee ilman hybridiä. Kone on kokoajan kierrokset punaisella ja auto hieman poikittain.
Heti huomisesta alkaen vois tehdä tälläisen sääntö muutoksen.
Valmistajat oli ilmeisesti testanneet autoa jossa vain poistettiiin hybridi mutta eivät laittaneet lisä painoja jolloin auto on varmasti kauhee ajettava.
Nyt kun lisä paino näyttäisi olevan painopisteeltään alempana kuin hybridi yksikkö niin autosta tulee parempi kuin alkuperäinen.
Joten seuraavaan kisaan on helppo homma ottaa kaikilta se hiton laatikko pois ja lisä paino tilalle.