PuoliPöhkö osannee vastata tähän?

  • Viestiketjun aloittaja FW08
  • Aloituspäivämäärä

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Ok. Kiitos paljon. Tämä selvensi tilanteen pitkälti sille tolalle mitä oletinkin.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Ongelmahan noissa pienissä yhtiöissä on hyvin usein se, että ummikkohallituksilla ei ole mitään todellista käsitystä hallituksen vastuista ja velvollisuuksista. Ei ymmärretä mitä peilistä näkyy.
Ja kun sitä ymmärrystä ei ole, ei ole myöskään mitään motiivia järjestää asioita asianmukaisesti.

Jos hallituksessa ymmärtäisivät edes sen pienen perusasian, että MINÄ ITSE ihan oikeasti vastaan siitä, että tämä projekti on riittävän huolellisesti valmisteltu/organisoitu/valvottu, se auttaisi asiaa paljon.
Ja vielä enemmän motivoisi se, jos ymmärtäisivät, että vastuu ulottuu ihan oikeasti omaan rahapussiin saakka jos tulee sössittyä / toimittua huolimattomasti / tulee jätettyä toimimatta kokonaan.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Parsaa tässä tietysti on se, että seinät oli jo laatoitettu kun asia pamahti mieleen.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Kuulemma riittää kun lattian vedeneristys tarkastetaan. No ei kai siinä. Oikeastaan asialla ei ole minulle suurta merkitystä jos vaan homma skulaa ja pelittää.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Mun kylppärissä ei silloin vesieristettykään seinää kuin suihkunurkan kohdalta. Putkirempan yhteydessä taisivat vetää kokonaan kun on joka seinällä kaakelia.
 
Ylös