Puuhaarukka!

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Selitäkääs nyt mitä järkeä on puuhaarukassa verrattuna paistolastaan?! Siis sellaisessa paistolastassa, mihin on sirkkelillä vedelty lokosia.

Sipulit, jauhelihat ja ynnämuut on aina ja joka kerta tukkeutuneet kolosiin ja niitä kun koputtelee irti pannunreunaa vasten, niin saa tuon tuostakin lattialta poimia.





Ei siis mitään järkeä niissä kolosissa! Ihmisen elämää vaan vaikeuttamaan joku urpo ne työstänyt. EI YHTÄÄN JÄRKEVÄÄ SYYTÄ!

Paistolastalla ilman lokosia läpsyttelee lihat ruskeiksi tuosta vaan ja ilman tuskia. Miten onkaan helppoa!
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Hmmm... You've given me a lot to think about...

Tosiasiassa en kyllä tiedä. Itse käytän lähes poikkeuksetta puuhaarukkaa kun noita puulastoja ei ole näkynyt keittiössä vähään aikaan. Ja kyllä, jauheliha & muu ruoka jää sinne väliin ja niitä sitten lusikalla sieltä irrotellaan... :mad_old:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Jusbanilla suuri metafyysinen virhe jo lähtökuopissa. Ruokaa tehdään tunteella, ei järjellä. Suljetaan ja arkistoidaan.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Aika kivasti saa spagettia ja nuudeleita otettua kattilasta tuollaisella haarukalla.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Ahihihijumalauta.. jätkät käyttää vatkaimen virkaan työstettyä välinettä lastan toimessa. AVUTONTAAAHH!!
niinku mie mistään mitään tietäisin, mutta kuukkeli..
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Tulipa lukihärö unisessa mielessäni. Mietin hetken, että mitähän rukka nyt puuhaa. :eek:
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Pitäisiköhän sitä järjestää puuhaarukkatempaus. Kaikilla puuhaarukan omistajilla olisi viikko aikaa toimittaa puuhaarukkansa Tampereen keskustorille pinoon, joka sitten kuulakkaiden syysilmojen kunniaksi tukattaisiin tuleen valoa ja lämpöä antamaan.

Kaikki puuhaarukan polttoontoimittamisessa epäonnistuneet joutuisivat kokkotapahtuman jälkeen kiinni jäädessään viettämään vuorokauden jalkapuussa samaisella keskustorilla. Henkilön puuhaarukka poltettaisiin kiipeliseremonian yhteydessä.

Myös avokämmenläpsäytys puuhaarukanomistajan poskelle on sallittua, jos jää kiinni ko. kapistuksen hallussapidosta, käytöstä, jälleenmyynnistä tai piiloittelusta.
 
Viimeksi muokattu:

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Ahihihijumalauta.. jätkät käyttää vatkaimen virkaan työstettyä välinettä lastan toimessa. AVUTONTAAAHH!!

Koitin, mutta en onnistunut kiinnittämään haarukkaa vatkaimeen, joten puhut palturia. Jalkapuuhun vaan!!
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Offtopik:

Että mua hävettäis, jos kysyttäisiin; että mitäs teet työkses ja sitten vastaisi siihen, että dubbaan kaikenlaisia juttuja, mainoksia ym. No seuraavaksi kysyttäisiin, että; no mitäs olet viimeksi tehnyt?

Siihen kun joutuisi vastaamaan; No mä olen sen porsaan ääni, joka on Pelle Miljoonan sylissä siinä Express Bus -mainoksessa!

Että mua hävettäis, jos kävis niin. Sentäs ei käy.

Ei ristus, Pelle Miljoonan sylissä...
 
Ylös