Sammypiru
Isä
Mä luen aina väärin ton Sammypimun nikin!:thumbfh::nope:
Toivottavasti toi mun avatar kuitenkin hiukan helpottaa tunnistamista.
Mä luen aina väärin ton Sammypimun nikin!:thumbfh::nope:
Ei kyllä paljoakaan...:thumbfh:Toivottavasti toi mun avatar kuitenkin hiukan helpottaa tunnistamista.
Ulkovuori on asennuksessa, kuvia tulee sitten valmiista tekeleestä ehkä ens viikonloppuna???Missä vaiheessa on PaljuPoikien ammeet? Kuvia!
Siitähän tuli hieho! :thumbup:"Köyhän miehen boordia" = lattialaattaa :wink:
Pakkasilla alko noi ovet vähän kinnata toisiansa vasten. Pientä säätöä tein eli löysensin puitteita alasaranoiden kohdalta. Asettuivat. Ja suorassa ja kohdillaankin ovat yhä.Hioin illalla ja nyt aamulla maalasin tallinovet ekaan kertaan. Paikoillaan siis ovet.
Sulatussuunnitelmat tehty. Kävin sulkemassa kunnan puolelta tonttisulun....Pyykinpesu ei onnistu
...Astioiden pesu ei onnistu
...Kahvinkeitto ei onnistu
...Suihkussa ei voi käydä
...Wc ei pelitä
...Juomavettä ei saa kraanasta
...
GREAT! :thumbup:
Tonttivesijohto roudassa, mikä on lapsiperheessä aika cool juttu.
Tuota ei taida kyetä sulattamaan millään maan alta. Menee kai nollakelien ja sulamisen odotteluksi. :jaska:
Höyryllä vai sähkölläkö sulattelet?Sulatussuunnitelmat tehty. Kävin sulkemassa kunnan puolelta tonttisulun.
Vesihän virtaa vielä, kele. Sulaa maata en ryhdy vartomaan.
Ihminen on luova eläin. Jatkoraporttia seuraa, nyt on vähän muuta hommaa.
Minä tein moisen operaation ensimmäistä kertaa vuosi sitten Pari päivää on vielä otettava rennommin, ettei tule liian lenssuisena rehkittyä itseään kipeäksi.Voitelin kahdet sukset. Lasketaanko äijä-säläksi? Oli ensimmäinen kerta elämässäni kun moisen operaation suoritin. Nyt sitten testaamaan, että onnistuiko toimenpide.