Sam
Muumipappa
Jep ja kun ollaan aiemminkin nähty, niin tunnistanee jo kaukaaKurkit sälekaihtimien välistä, että siellä se nyt saatana pällistelee meidän postilaatikkoa. Painuis nyt matkoihinsa ja toivottavasti ei tuonut kuraa pihatielle.
Jep ja kun ollaan aiemminkin nähty, niin tunnistanee jo kaukaaKurkit sälekaihtimien välistä, että siellä se nyt saatana pällistelee meidän postilaatikkoa. Painuis nyt matkoihinsa ja toivottavasti ei tuonut kuraa pihatielle.
Hauska knoppi: omenapuu on tihein suomessa kasvava puu.Toivon mukaan kestäväkin. Ainakin oli jokseenkin kovaa puuta sahata toi muutaman vuoden tekeentynyt omenapuu.
No hittolainen! Ei se sitten ollut pelkkää luuloa se sahauksen suhteellinen vaivalloisehkuus.Hauska knoppi: omenapuu on tihein suomessa kasvava puu.
Puolipöhkö oli menossa huonekaluliikkeeseen mutta menikin Ikeaan ja teki itse.Puolipöhkö oli ostamassa vaimolleen timanttisomusta, mutta sen sijaan säästi 10000e ja ostikin zirkoniasormuksen.
Puolipöhkö oli ostamassa vaimolleen timanttisomusta, mutta sen sijaan säästi 10000e ja ostikin zirkoniasormuksen.
Näin se menee. Win the right games!Puolipöhkö oli menossa huonekaluliikkeeseen mutta menikin Ikeaan ja teki itse.
Ei minulle, mutta olenkin Lumonilla asentajana.Kymppitonninkin jos siinä säästi, se on jo monelle iso summa.
Ehkä näin mutta en usko että PuoliPöhkön asennustaidot muuttaa pleksiä lasiksi.Mitä PuoliPöhkön rakentamisia on täällä tullut seurailtua, niin veikkaan, että laatu ei olisi lasitusfirman random-asentajan jäljiltä ollut lähelläkään Puoliksen vastaavaa.
Lieneekö pleksissä ja lasissa isokaan eroa?Ehkä näin mutta en usko että PuoliPöhkön asennustaidot muuttaa pleksiä lasiksi.
*Olispa Fägis täällä niin vedettäis himmeet pleksit*Lieneekö pleksissä ja lasissa isokaan eroa?
.
Lieneekö pleksissä ja lasissa isokaan eroa?
Itse ostin parven kaiteeseen pleksin painonsäästösyistä ja ei tuota kyllä lasista erota. Toki siihen ei paista aurinko, joten siitä en tiedä.