PuuhaPete ketju (nikkarointia, viilausta ja höyläystä yms. äijä-sälää)

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Niin, sullehan auto on tuttu vain Mustan Maijan perätilasta tiirailtuna :thumbup:
Pääasiassa sieltä.

Kyllä mä joku vuosi sitten ihan munat vaahdossa tuunailin Bertone Astraani myös. Mutta jossain vaiheessa elämää tulee ikä vastaan kun lippispoikien touhut ei enää innosta.

Örfil

Guest
Pääasiassa sieltä.

Kyllä mä joku vuosi sitten ihan munat vaahdossa tuunailin Bertone Astraani myös. Mutta jossain vaiheessa elämää tulee ikä vastaan kun lippispoikien touhut ei enää innosta.
..ja sitten kun olet 50 v ja on aikaa ja rahaa niin ne alkaa kiinnostaa uudelleen kun ei tartte enää kuskata elämöiviä muksuja jollain vitun tila-autolla :ahem: Sano mun sanoneen :wink:

Suakin kiinnostaa kuitenkin moottorit ja pärinät, siitä taudista ei ole parannuskeinoa.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
..ja sitten kun olet 50 v ja on aikaa ja rahaa niin ne alkaa kiinnostaa uudelleen :ahem: Sano mun sanoneen :wink:
Suakin kiinnostaa kuitenkin moottorit ja pärinät, siitä taudista ei ole parannuskeinoa.
Jännä nähdä! Pistän sit rapoa.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Täällä puhutaankin autoista, ei mistään Opel Astroista!

Knoukka

Well-known member
Kuistin oviaukkoon kopistelin portin että voi Emman jättää siihen kun koira-aitauksen raot on vielä ainakin pennun pään mentäviä. Ja nostin yhden koirankopin kuistille myös.

markoj

Custom User
Ei kait vaan mokkamaisteri.
Ei tietenkään vaan joku siwan 15:iidentoistaeuron laite. Vois kai sitä hankkia vähä paremmankin tällä kertaa.

Edit: Oli se ihan Philipsi, mutta varmasti sieltä hintahaitarin alapäästä.

oldez

Well-known member
En ymmärrä tota suomalaisten suodatusintoa. Suodatetaan jo muutenkin mauttomasta kahvista maut pois ja samalla saadaan sellanen lievä selluloosa-aromi siihen paskasen kalkkiseen litkuun.

Knoukka

Well-known member
En ymmärrä tota suomalaisten suodatusintoa. Suodatetaan jo muutenkin mauttomasta kahvista maut pois ja samalla saadaan sellanen lievä selluloosa-aromi siihen paskasen kalkkiseen litkuun.
Näin on. Ite keitän espressokoneella tai pannukahvia. Suodatinkahvi, ja nimeomaan pahvimukissa, ostan vasiksen ärrältä tai huoltsikan baarista.