PuoliPöhkö
Well-known member
Mulla on kans 4 ohmin vahvistin, Denon jotain. Ei tosin myynnissä, kunhan pääsin mainitsemaan.
Kato mikä sen malli on.
Mulla on kans 4 ohmin vahvistin, Denon jotain. Ei tosin myynnissä, kunhan pääsin mainitsemaan.
Mulla on yks aika suht uusi 6.1 vaffari käyttämättä. Aivan uuden veroinen, mutta kunpa muistaisin katsoa sen ohmit huomenna. Se on menossa Torille joka tapauksessa myyntiin vuodenvaihteen jälkeen.
Olis yks vanha JVC:kin vuodelta -84, mutta siitä en raaski luopua.
Hanki käytetty Marantz PM-17
Ei taatusti kyykkää 4 ohmin kuormalla.
Edit. Mitä tarkoittaa basso- ja diskanttinäytöt?
Ai niinku ekvalisaattori?
En edes tiedä missä olen itse nyt.
Tästä ei lie hommat paljon äijemmäksi muutu, kun pienessä krapulassa remontointi saunaa.
Yllättävän kova pähkäily se on tässäkin miten viisiseinäisen kopin pinta-alan saa mahdollisimman tarkkaan hyötyköytettyä istuinalaksi ja mihin minkäkin saa tuettua.
Vanhat lauteet olivat kiinni koolauksissa ja tuntui, että olivat kestäneet korkeuksissa tähän saakka lähinnä pelkällä tuurilla.
Yks vaihtoehto olis valaa lattian päälle pieni korotus. Jonkun 10 sentin valun siihen laattojen päälle. Ei menis hyvät portaat hukkaan.
Mä korottaisin koko saunan lattiaa sen 10 cm, muuten näyttää hassulta. Eikun betoniauto pihalle!
Totta, jos homman haluaa tehdä ammattimiehen eli J.Piisisen elkein, noinhan se homman marssijärjestys laaditaan.
Eilissäpäivänäinen Puolipöhkön antama purkutuomio johti siihen, että tänään alkoi keittiöremontti.
Eilissäpäivänäinen Puolipöhkön antama purkutuomio johti siihen, että tänään alkoi keittiöremontti.
Otatko ikeaa vai haluatko kontaktin? Keittiöstä..
Kaapit ei mene vaihtoon tällä tiedolla. Järjestys vaihtuu, ovet vaihtaa väriä ja taso vaihtuu. Mutta kiitos. Kysyn kyllä kontaktin jos jotain isoa meneekin vaihtoon.