Hamiltonilta kun korkkaa kone, niin ei harmita pätkän vertaa.

Komp.Katsos vaan. Nyt mulle vasta valkeni, että Pärmäkosken äijä on toi maailman paskin F1-asiantuntija.
Katsos vaan. Nyt mulle vasta valkeni, että Pärmäkosken äijä on toi maailman paskin F1-asiantuntija.
Molemmat päämatkat voitti kisaaja numerolla 8. Samoin kävi meillä vaaleissa kuukausi sitten.
Näillä ennusmerkeillä lienee siis selvää jo tässä vaiheessa, että Romain Grosjean tulee hallitsemaan alkavaa F1-kautta ylivoimaisesti.
Näillä ennusmerkeillä lienee siis selvää jo tässä vaiheessa, että Romain Grosjean tulee hallitsemaan alkavaa F1-kautta ylivoimaisesti.
Just. Vetäähän Tommi tuolle fysiikkatreenejäkin. Telsussakin näytetty.
Taitoluistelun loppunäytös on aina takuuvarmaa viihdettä.
Javier Fernández.![]()
Mulle tuli siitä vesipullon kanssa tenunneen ukon esityksestä niin vahva myötähäpeä, että jouduin vaihtamaan kanavaa.
Olipa kyllä hienoa, että saivat mitalinsa päätösseremoniassa. Varmaan upea kokemus!
Yllättävää, ettei noin harvinainen nimi kuin Pärmäkoski ole saanut teitä aiemmin yhdistämään pariskuntaa ajatuksissanne.Onhan se ollut usein esillä.
Molemmat päämatkat voitti kisaaja numerolla 8. Samoin kävi meillä vaaleissa kuukausi sitten.
Pärmäkoskia on väestörekisterin mukaan elossa kahdeksan (8), kuolleita viisi. Aika harvinainen nimi siis.