Hamiltonilta kun korkkaa kone, niin ei harmita pätkän vertaa.
Komp.Katsos vaan. Nyt mulle vasta valkeni, että Pärmäkosken äijä on toi maailman paskin F1-asiantuntija.
Just. Vetäähän Tommi tuolle fysiikkatreenejäkin. Telsussakin näytetty.Katsos vaan. Nyt mulle vasta valkeni, että Pärmäkosken äijä on toi maailman paskin F1-asiantuntija.
Näillä ennusmerkeillä lienee siis selvää jo tässä vaiheessa, että Romain Grosjean tulee hallitsemaan alkavaa F1-kautta ylivoimaisesti.Molemmat päämatkat voitti kisaaja numerolla 8. Samoin kävi meillä vaaleissa kuukausi sitten.
Tätä uutista tervehdin ilolla.Näillä ennusmerkeillä lienee siis selvää jo tässä vaiheessa, että Romain Grosjean tulee hallitsemaan alkavaa F1-kautta ylivoimaisesti.
Ja Kimi on sitten seiskallaan kakkonen, kuten näissä hiihdoissakin eilen ja tänään? Väyrynen ei seiskallaan noussut yhtä korkealle.Näillä ennusmerkeillä lienee siis selvää jo tässä vaiheessa, että Romain Grosjean tulee hallitsemaan alkavaa F1-kautta ylivoimaisesti.
Katson hiihtourheilua neljän vuoden välein.Just. Vetäähän Tommi tuolle fysiikkatreenejäkin. Telsussakin näytetty.
Mulle tuli siitä vesipullon kanssa tenunneen ukon esityksestä niin vahva myötähäpeä, että jouduin vaihtamaan kanavaa.Taitoluistelun loppunäytös on aina takuuvarmaa viihdettä.
Javier Fernández.
Yksi suosituimmista näytösohjelmista ikinä. Javi ei varmaan pääse vaihtamaan gaalanumeroaan koskaan, kun yleisö haluaa aina nähdä tuon.Mulle tuli siitä vesipullon kanssa tenunneen ukon esityksestä niin vahva myötähäpeä, että jouduin vaihtamaan kanavaa.
Ja vielä huipentumana Maamme -laulu. Hyvin Iivo senkin veti. :thumbup:Olipa kyllä hienoa, että saivat mitalinsa päätösseremoniassa. Varmaan upea kokemus!
Pärmäkoskia on väestörekisterin mukaan elossa kahdeksan (8), kuolleita viisi. Aika harvinainen nimi siis.Yllättävää, ettei noin harvinainen nimi kuin Pärmäkoski ole saanut teitä aiemmin yhdistämään pariskuntaa ajatuksissanne. Onhan se ollut usein esillä.
Molemmat päämatkat voitti kisaaja numerolla 8. Samoin kävi meillä vaaleissa kuukausi sitten.
En ole seurapiirimies, mutta kun kuulin Kristan uuden sukunimen ensimmäistä kertaa, olin 100% varma kuka on aviomies. Urheilupiirit ovat pienet.Pärmäkoskia on väestörekisterin mukaan elossa kahdeksan (8), kuolleita viisi. Aika harvinainen nimi siis.