PuoliPöhkö
Well-known member
Löysin netistä Hussen jäähdytysrivat. Niiden pitäisi näyttää tältä:
Nyt on sellainen juttu, että tuota saisit kyllä ensi kesänä pyytää tätä allekirjoittanutta hahmoketta kokeilemaan.Hyviä veikkauksia molemmat, mutta Husqvarna WR 250:ymmenellä vedetään ens kesänä männyn kylkeen että kolisee.
@moottoripyörä-usa.comAfter just one day on the bike, I am confident that the 2013 Triumph Daytona 675R is the best handling sportbike I have ever had the opportunity to ride, and it could very well be the best bike overall.
Kandee vaihtaa ainakin kahteen kun on noin hyvää tavaraa tyrkyllä!Että tuota, joko ois aika vaihtaa?
Uii saatana. Ompas hyvän näköne :ahem:On nuo mopedit hienoja nykyään, hakkaa ulkonössä kyllä taannoisen 50 cc -76 mallin Tunturi Sporttini mennen tullen :ahem:
Ei, kumpaankin.Mulla ei ole koskaan ollut mopoa (ehkä mä siksi olen vähän tämmöinen) joten kertokaapas mulle onko tuo Tunturi Sport ihan oikeasti ihan päin vittua suunniteltu? Eikö tuo pakoputki polta vasemman pohkeen, reiden ja kiveksen? Entä tuo tankki, onko se oikeasti kriittinen osa runkoa? Notkuuko pahastikin?
Ko. Aparaattia koskaan livenä näkemäti väittäisin tankin alla olevan kyllä jemmassa runkoputki, eli tankki ei ole kantava osa.Mulla ei ole koskaan ollut mopoa (ehkä mä siksi olen vähän tämmöinen) joten kertokaapas mulle onko tuo Tunturi Sport ihan oikeasti ihan päin vittua suunniteltu? Eikö tuo pakoputki polta vasemman pohkeen, reiden ja kiveksen? Entä tuo tankki, onko se oikeasti kriittinen osa runkoa? Notkuuko pahastikin?
Siitä varmaan Racerin kiukku kumpuaa. Kaverit ajaneet hienoilla Ladoilla, kun itsellä vain palovamma pallissa.Mulla ei ole koskaan ollut mopoa (ehkä mä siksi olen vähän tämmöinen) joten kertokaapas mulle onko tuo Tunturi Sport ihan oikeasti ihan päin vittua suunniteltu? Eikö tuo pakoputki polta vasemman pohkeen, reiden ja kiveksen? Entä tuo tankki, onko se oikeasti kriittinen osa runkoa? Notkuuko pahastikin?
Siitä varmaan Racerin kiukku kumpuaa. Kaverit ajaneet hienoilla Ladoilla, kun itsellä vain palovamma pallissa.
Niin, kaverit ajoi (isiensä) Ladoilla mutta sain jo tuossa iässä hellää käsihoitoa nuorilta lääkärinhoitajien aluilta "palovammaan" joka suorastaan turposi kun sitä edes vähän hoivattiin! Konstit on monet kun pukille halajaa, Lada oli huono sellainen - jo silloin :ahem: Tuntsa -76 oli sellainen magneettipeli että Jonikin olis jo kolmasti eronnut, jos niitä vielä valmistettaisiinSiitä varmaan Racerin kiukku kumpuaa. Kaverit ajaneet hienoilla Ladoilla, kun itsellä vain palovamma pallissa.
Oisit tarjonnu ilokaasua. Ja kuskille kans.Tänään sain Husqvarnan ensikerran käyntiin. On saanu polkee tähän asti kun tulpatonta mopoa. Vaan tänäänpä tarjottiin sille jarrunpuhdistusainetta ilmanottoon sumutteena samalla kun polki käyntiin. Joha lähti, että pärähti.
Huikeeta oli jäisellä parkkipaikalla vetää suvikumeilla.
Voi viedä joiltain jalat alta.Oisit tarjonnu ilokaasua. Ja kuskille kans.
Husabergin vastaavaa katselin tuossa taannoin. Mutta vain katselin.Intoduin Pöhkiksen hankinnasta riittävissä määrin, että hankin tänään itsellenikin uuden päristimen. Yksmukinen 30hp(?) takaveto vie kohti ääretöntä ja sen yli!