Pyryf!

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Hyviä veikkauksia molemmat, mutta Husqvarna WR 250:ymmenellä vedetään ens kesänä männyn kylkeen että kolisee.
Nyt on sellainen juttu, että tuota saisit kyllä ensi kesänä pyytää tätä allekirjoittanutta hahmoketta kokeilemaan.

Örfil

Guest
On nuo mopedit hienoja nykyään, hakkaa ulkonössä kyllä taannoisen 50 cc -76 mallin Tunturi Sporttini mennen tullen :ahem:

burb

.
Mulla ei ole koskaan ollut mopoa (ehkä mä siksi olen vähän tämmöinen) joten kertokaapas mulle onko tuo Tunturi Sport ihan oikeasti ihan päin vittua suunniteltu? Eikö tuo pakoputki polta vasemman pohkeen, reiden ja kiveksen? Entä tuo tankki, onko se oikeasti kriittinen osa runkoa? Notkuuko pahastikin?

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Mulla ei ole koskaan ollut mopoa (ehkä mä siksi olen vähän tämmöinen) joten kertokaapas mulle onko tuo Tunturi Sport ihan oikeasti ihan päin vittua suunniteltu? Eikö tuo pakoputki polta vasemman pohkeen, reiden ja kiveksen? Entä tuo tankki, onko se oikeasti kriittinen osa runkoa? Notkuuko pahastikin?
Ei, kumpaankin.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Ko. Aparaattia koskaan livenä näkemäti väittäisin tankin alla olevan kyllä jemmassa runkoputki, eli tankki ei ole kantava osa.
Paikkojen palamisesta taasen tuli mieleen, että sulla lienee tosi iso vasen kives.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Siitä varmaan Racerin kiukku kumpuaa. Kaverit ajaneet hienoilla Ladoilla, kun itsellä vain palovamma pallissa.

Örfil

Guest
Siitä varmaan Racerin kiukku kumpuaa. Kaverit ajaneet hienoilla Ladoilla, kun itsellä vain palovamma pallissa.
Niin, kaverit ajoi (isiensä) Ladoilla mutta sain jo tuossa iässä hellää käsihoitoa nuorilta lääkärinhoitajien aluilta "palovammaan" joka suorastaan turposi kun sitä edes vähän hoivattiin! Konstit on monet kun pukille halajaa, Lada oli huono sellainen - jo silloin :ahem: Tuntsa -76 oli sellainen magneettipeli että Jonikin olis jo kolmasti eronnut, jos niitä vielä valmistettaisiin :cool:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Tänään sain Husqvarnan ensikerran käyntiin. On saanu polkee tähän asti kun tulpatonta mopoa. Vaan tänäänpä tarjottiin sille jarrunpuhdistusainetta ilmanottoon sumutteena samalla kun polki käyntiin. Joha lähti, että pärähti.
Huikeeta oli jäisellä parkkipaikalla vetää suvikumeilla.

Knoukka

Well-known member
Tänään sain Husqvarnan ensikerran käyntiin. On saanu polkee tähän asti kun tulpatonta mopoa. Vaan tänäänpä tarjottiin sille jarrunpuhdistusainetta ilmanottoon sumutteena samalla kun polki käyntiin. Joha lähti, että pärähti.
Huikeeta oli jäisellä parkkipaikalla vetää suvikumeilla.
Oisit tarjonnu ilokaasua. Ja kuskille kans.

Sue_me

Well-known member
Intoduin Pöhkiksen hankinnasta riittävissä määrin, että hankin tänään itsellenikin uuden päristimen. Yksmukinen 30hp(?) takaveto vie kohti ääretöntä ja sen yli!
Husabergin vastaavaa katselin tuossa taannoin. Mutta vain katselin.