Pyryfoi bussissa

Captain Howdy

Well-known member
Heti kun on jotain järkevää keskusteltavaa, niin jätkät tulee ja pilaa kaiken.

Lunssila

Well-known member
Heti kun on jotain järkevää keskusteltavaa, niin jätkät tulee ja pilaa kaiken.
Sellasia ne jätkät on. Aina sekoilemassa ja pilaamassa toikkeja. Hankkisivat vaikka jonkun harrastuksen niin ei tarvitsisi täällä sekoilla. Ja jos pakko on täällä olla niin sitten pysytään asiassa.

oldez

Well-known member

Ei suuntautunut eestiin tämä reissu.. tällä kertaa..

Sue_me

Well-known member
Juuri noille Pyryfoin tiedustelemille seuduille tähtäilen tässä kevväämmällä.

En tosin bussilla joten maku on jo poissa...

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Mutta pääsikö se Pyryf lopulta sinne rinteeseen, kertaakaan?
Mun mielestä on idioottimaista vaarantaa sekä oma että muiden henki menemällä hirveessä humalassa laskettelemaan.
Meni rinteeseen millaisessa kunnossa tahansa niin tehokkain turvatekijä on kun jättää viimeisen laskun laskematta. On tutkittu juttu, että kaikkein pahimmat tapaturmat sattuu juuri sillä viimeisellä laskukerralla.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Huomio huomio! Rinne äkkiä tyhjäksi! Turkoosianorakkinen mies nähty jallukaakaolla. Saattaa olla että kuollaan kaikki.
Jarnassa melkein asetun RacerX:eräxän puolelle, vaikka sanomista taitaa siitä tulla. Minä myös otan rinnebaarissa aina joskus tuopin ja jallukaakaon. Tuskin siinä promilleja on yli tieliikennerajan kuitenkaan. Tyyli ja paketti sekä skarppi toiminta rinteessä on joka tapauksessa säilytettävä, ja herrasmies tekee niin, ihan kuin muissakin tilanteissa katsoo ettei juo övereitä. Aina näkee laskijoita, yleensä keski-ikäisiä tai sen iän ylittäneitä miehiä, jotka tulevat kuten faijani sanoo, kuin pullopersesiat, jalat harallaan rinnebaarista mäkeä alas. RacerX ei varmasti kuulu siihen porukkaan.

Örfil

Guest
RacerX ei varmasti kuulu siihen porukkaan.
Minä lasken yleensä metsän puolella. Rinteessä laskeminen on homojen hommia. Olen harrastanut hommaa kohta liki 30 v eli kokemusta on niin rinteestä kuin rinnebaaristakin ja etenkin metsässä mesoamisesta ;)

Sen verran on laskettelu himoharrastus että olen kerran ajanut Riksgränseniin 1250 km ja takaisin. Nukuin aamulla tunnin autossa, menin mäkeen - laskin 17:00 saakka rinteessä ja ajelin sitten takas kotiin toiset 1250 km. Vaimo oli kiukkuinen kuin fan mutta minä olin tyytyväinen. Tämä oli kesäkuun 15. vuonna 1995.

Viimeksi oltiin Strynissä poikien kanssa kesämäessä 2004. Olisi aika taas mennä. Myös Folgefonna ja Galdhöpiggen on tuttuja rinteitä kesämäkinä.

Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Olipas siellä typoja ja tymä kappalejako tosiaan. Tyhmiä lauserakenteita myös.

Mutta näin voi käydä kun tykittää menemään yhteen pötköön oikolukematta kertaakaan.

Miten sulla noin niinku muuten menee? Ihan ok.