PeePee
Team 107
(esim.) Kojootti määrätty!
Niin just! Luulis menevän piiloon ja vähän äkkiä!Heti kun on jotain järkevää keskusteltavaa, niin jätkät tulee ja pilaa kaiken.
Sellasia ne jätkät on. Aina sekoilemassa ja pilaamassa toikkeja. Hankkisivat vaikka jonkun harrastuksen niin ei tarvitsisi täällä sekoilla. Ja jos pakko on täällä olla niin sitten pysytään asiassa.Heti kun on jotain järkevää keskusteltavaa, niin jätkät tulee ja pilaa kaiken.
Et tainnut lukea kuin vähän alkua - noin sitä käy kun tukeutuu referaatteihin :ahem:Pääasia, ettei menny reissu ryyppäämiseksi.
Kannattaa aina muistaa että liioittelen kaikki asiat 10 x :thumbup:Lienee eri asia lasketella aineissa tai kännissä
http://urbaanisanakirja.com/word/pollyssa/
http://urbaanisanakirja.com/word/olla-pollyssa/
Mutta pääsikö se Pyryf lopulta sinne rinteeseen, kertaakaan?
Meni rinteeseen millaisessa kunnossa tahansa niin tehokkain turvatekijä on kun jättää viimeisen laskun laskematta. On tutkittu juttu, että kaikkein pahimmat tapaturmat sattuu juuri sillä viimeisellä laskukerralla.Mun mielestä on idioottimaista vaarantaa sekä oma että muiden henki menemällä hirveessä humalassa laskettelemaan.
Jarnassa melkein asetun RacerX:eräxän puolelle, vaikka sanomista taitaa siitä tulla. Minä myös otan rinnebaarissa aina joskus tuopin ja jallukaakaon. Tuskin siinä promilleja on yli tieliikennerajan kuitenkaan. Tyyli ja paketti sekä skarppi toiminta rinteessä on joka tapauksessa säilytettävä, ja herrasmies tekee niin, ihan kuin muissakin tilanteissa katsoo ettei juo övereitä. Aina näkee laskijoita, yleensä keski-ikäisiä tai sen iän ylittäneitä miehiä, jotka tulevat kuten faijani sanoo, kuin pullopersesiat, jalat harallaan rinnebaarista mäkeä alas. RacerX ei varmasti kuulu siihen porukkaan.Huomio huomio! Rinne äkkiä tyhjäksi! Turkoosianorakkinen mies nähty jallukaakaolla. Saattaa olla että kuollaan kaikki.
Justhan se sano että se vetää rinteessä heroiini/kokkeli pöllyssä...RacerX ei varmasti kuulu siihen porukkaan.
Minä lasken yleensä metsän puolella. Rinteessä laskeminen on homojen hommia. Olen harrastanut hommaa kohta liki 30 v eli kokemusta on niin rinteestä kuin rinnebaaristakin ja etenkin metsässä mesoamisestaRacerX ei varmasti kuulu siihen porukkaan.
Asia on harvinaisen selvä :thumbup:Rinteessä laskeminen on homojen hommia.Olen harrastanut hommaa kohta liki 30 v
Totta. Minä olen harrastanut sitä vasta 25 vuotta.Rinteessä laskeminen on homojen hommia. Olen harrastanut hommaa kohta liki 30 v
Hiehoa, oglez on löytänyt Riemurasian.Ei suuntautunut eestiin tämä reissu.. tällä kertaa..
Joo.. sieltä löyty FM08:aasin kuva.Hiehoa, oglez on löytänyt Riemurasian.
Riemurasiasta ei valitettavasti löytynyt kuvaa oldezista, mutta muualta intternetistä löytyi:Joo.. sieltä löyty FM08:aasin kuva.
Aika vanha kuva.Riemurasiasta ei valitettavasti löytynyt kuvaa oldezista, mutta muualta intternetistä löytyi:
![]()
Hieno ja sympaattinen tarina.