mikæl:
No eihän äidin kuolema liikauttanut edes omia poikiaan niin paljon, että olisi seuraavan päivän kisaamisen estänyt - joten mistähän nämä julkisen sanan dramatiikan mitat oikein on ammennettu. Olisiko katsoja- ja lukijaluvuista?
Sanotaan nyt, että kun media tekee veljesten ajosta jotakin elämää suurempaa, kun äitinsä kuoli edellisenä yönä - niin tämä vatvominen on mielestäni sensaatiohakuisuutta. Kukin suree tavallaan mutta kameroiden edessä sureminen on sekin heillä oman harkinnan varassa ja oma valinta.Bobakki:
Voi vain arvailla millaisen kohun arvon nimimerkki mikael olisi nostanut jos Meidän Kimi olisi ollut samassa tilanteessa. Onneksi ei ollut. Voisko ton nyt jo viimein unohtaa, mun mielestä siinä kohdin kun kuskin yksityiselämää noin sivutaan ylitetään raja.
Otsikko on tosiaan väärä, mutta kolme MOOTTORIurheilua läheisesti koskettanutta tapausta antaa varmasti aiheen tommoseen.
Tähän olisi kiva saada vastauksia Mikaelilta ja muilta vastaavalla tavalla suhtautuvilta.Osaisiko joku selittää miten Schumien olisi tullut käyttäytyä median edessä, kun oletetaan että kuitenkin tahto ajaa oli olemassa? En mä vaan keksi.
garza:
No jaa. Eipä tuo otsikon vaihtokaan paljon auta. Schumacherien äidin kuolemalla kun ei ole paljonkaan tekemistä autourheilun kanssa. Synkkä viikonloppu Schumachereille, ei siis autourheilulle.
Aivan. Ehkä olisi pitänyt ajaa "huonosti, surunmurtamana"? Ralfhan tahallisesti jättäytyi palkintopallisijojen ulkopuolelle...Dominic:
Osaisiko joku selittää miten Schumien olisi tullut käyttäytyä median edessä, kun oletetaan että kuitenkin tahto ajaa oli olemassa? En mä vaan keksi.