R.I.P. KHL / Lokomotiv Jaroslav

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Jonkun mielestä on ilmeisesti turhaa, että tämä otsikko on täällä, koska se löytyy myös ilmeisesti jostain muusta Forumin osiosta. Ja mä olen nyt sitten ilmeisesti huomionkipeä, kun perustin tän tänne.

--
Se on kyllä kumma, että joku tämän huomionkipeytenä näki, kun minä pienillä humanistin aivoillani pystyin päättelemään juuri noin käyneen.

Joku ahkera modehan (tai Pyry paremman puutteessa) voisi yhdistellä nämä kaksi ketjua viestien osalta toisiinsa ja jättää sitten toiseen osioon tuon "moved" -linkin, että siltäkin sitten pääsisi suoraan tänne näin.

Mangelo

Well-known member
Jonkun mielestä on ilmeisesti turhaa, että tämä otsikko on täällä, koska se löytyy myös ilmeisesti jostain muusta Forumin osiosta. Ja mä olen nyt sitten ilmeisesti huomionkipeä, kun perustin tän tänne.
En ole laittanut huomionkipeystagia, vaikka otankin kunnian siitä että tagia joskus ekana aloin viljelemään. Mun mielestä sopii hyvin vapaalle, kun näyttää kiinnostavan vähän muitakin kuin lätkän seuraajia. Vähän sama jos jpku Michael Jackson kuolee, niin saattaa kiinnostaa muitakin kuin asiafanaattisesti musiikkiin suhtautuvia.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
munkin mielestä tuollainen lapsellinen kuittailu menee yli..

Toisaalta olen myös sitä mieltä, ettei välttämättä tarvita tuplatopicia sen takia, että itse ei lue sitä aluetta, jossa samaa aihetta käsittelevä topic on.. Okei, 72 huomasi asian vasta sen jälkeen kun oli topicin luonut.. Tietty topicin olisi voinut sen jälkeen sulkea laittamalla linkin alkuperäiseen topiciin, mutta sama se nyt mulle on..

Kunhan nyt ei jengi ala kirjoittelemaan kilpaveneet -alueen topiceja vapaalle, koska kaikki eivät EHKÄ lue kilpavene-osiota.
Vahva komppaus Vaahtomunan postaukseen.

Ihan daijua, jos Vapaalla pitää olla virtuaalitoikki vain siksi ettei käy muissa osiossa. Kohta on Monzan ennakkotoikki täällä, kun ei käy asiakeskustelun puolella.

Tosin tässä tapauksessa tapahtuma ei ole kovasti urheiluun liittyvä, vaikka kyseessä olikin lätkäjoukkue. Lentokoneen maahaansyöksystähän tässä oli kyse.

Lisäksi peesaan Fyffeä että modet yhdistäisi nämä toikit koska keskustelu hajoaa kuin paska tuulettimeen. Eikä ole järkeä postata sama asia kahteen eri toikkiin.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.