Räikkönen pelasti valokuvaajan hengen

Ilmari

Banned
kessel sanoi:
Oikeassa elämässä se, että onnettomuuspaikalla osaa tehdä edes jotain muuta kuin jatkaa matkaa, on kuitenkin ehkä hyvä asia (kokemusta on).
Täällä on puhuttu nyt kaikesta muusta paitsi itse otsikon aiheesta.

Sanokaa nyt sananen itse tuosta tapahtumasta. Kuulostako se ensinäkin oikein uutisoidulta. Uskotteko te todella että Räikkönen pelasti tuon valokuvaajan hengen "repimällä" hänet ulos autosta ja kannattelemalla niskaa?

Se on varmasti aivan totta että on positiivistä että jotain tekee kun onnettomuuspaikalle sattuu. Mutta sitähän täällä ei käsittääkseni ole kukaan kyseenalaistanutkaan.

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Ilmari sanoi:
Täällä on puhuttu nyt kaikesta muusta paitsi itse otsikon aiheesta.

Sanokaa nyt sananen itse tuosta tapahtumasta. Kuulostako se ensinäkin oikein uutisoidulta. Uskotteko te todella että Räikkönen pelasti tuon valokuvaajan hengen "repimällä" hänet ulos autosta ja kannattelemalla niskaa?

Se on varmasti aivan totta että on positiivistä että jotain tekee kun onnettomuuspaikalle sattuu. Mutta sitähän täällä ei käsittääkseni ole kukaan kyseenalaistanutkaan.
Turha spekuloida. John Townsend sanoi, että"Kimi pelasti hänen henkensä."

Mitä muuta tarvitset? "Onko se oikein uutisoitu?"
:mad_old:

Ilmari

Banned
arzipuppy sanoi:
Turha spekuloida. John Townsend sanoi, että"Kimi pelasti hänen henkensä."

Mitä muuta tarvitset? "Onko se oikein uutisoitu?"
:mad_old:
Ensinnäkin on sanottava että Kimin toiminnassa ei varmasti ole mitään moitittavaa.

Mutta tuo uutinen on mielestäni omituinen. Outoa on se että tuosta asiasta ei ole ainakaan minun muistaakseni uutisoitu muualla. Muutamilla avainsanoilla haku Googlesta ei tuota yhtään sivua jossa puhuttaisiin tuosta tapahtumasta.

Uutinen alkaa; Kerran Sauber aikoinaan ..., eikä niin kuin hyvä uutisointitapa; vuonna 2001 Imolan vapaiden harjoitusten jälkeen….

Edelleen tuosta uutisesta puuttuu ydinkohta, eli miten tuo hengen pelastaminen tapahtui? Oliko John sellaisessa asennossa että hän olisi kuollut vai oliko hänen niskansa murtunut ja ratkaisevaa oli nimenomaan tuo niskan kannattelu.

Jos joku Formulakuljettaja pelastaa Sunnuntaisen GP:n jälkeen jonkun hengen matkalla lentokentälle, uutisointi on takuulla paljon tarkempaa.

Korostan etten minä Kritisoi Kimin toimintaa. Enkä minä väitä Townsendiakaan valehtelijaksi, mutta juttu on niin ala-arvoisesti uutisoitu että se herättää epäilyjä myös sen täsmällisestä todenmukaisuudesta.

Te muutko nielette tuossa uutisessa olevat faktat ilman kritiikkiä? Oletteko ikinä aikaisemmin kuulleet tästä tapauksesta mitään?

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Ilmari sanoi:
Ensinnäkin on sanottava että Kimin toiminnassa ei varmasti ole mitään moitittavaa.

Mutta tuo uutinen on mielestäni omituinen. Outoa on se että tuosta asiasta ei ole ainakaan minun muistaakseni uutisoitu muualla. Muutamilla avainsanoilla haku Googlesta ei tuota yhtään sivua jossa puhuttaisiin tuosta tapahtumasta.

Uutinen alkaa; Kerran Sauber aikoinaan ..., eikä niin kuin hyvä uutisointitapa; vuonna 2001 Imolan vapaiden harjoitusten jälkeen….

Edelleen tuosta uutisesta puuttuu ydinkohta, eli miten tuo hengen pelastaminen tapahtui? Oliko John sellaisessa asennossa että hän olisi kuollut vai oliko hänen niskansa murtunut ja ratkaisevaa oli nimenomaan tuo niskan kannattelu.

Jos joku Formulakuljettaja pelastaa Sunnuntaisen GP:n jälkeen jonkun hengen matkalla lentokentälle, uutisointi on takuulla paljon tarkempaa.

Korostan etten minä Kritisoi Kimin toimintaa. Enkä minä väitä Townsendiakaan valehtelijaksi, mutta juttu on niin ala-arvoisesti uutisoitu että se herättää epäilyjä myös sen täsmällisestä todenmukaisuudesta.

Te muutko nielette tuossa uutisessa olevat faktat ilman kritiikkiä? Oletteko ikinä aikaisemmin kuulleet tästä tapauksesta mitään?
Noniin. Enköhän minä tätä juuri TODELLAKIN itsekin ihmetellyt, että miten helkkarissa tällainen uutinen on jäänyt medialta
huomaamatta. En ymmärrä.:confused:

Mutta jos epäilet asiaa, voit ottaa kyseisen lehden käsiisi
ja etsiä artikkelin sisältä tämä maininta.:tongue:

Ja sitten vaan soittamaan Seiskalle ja rahoja tienaamaan.:D

Ilmari

Banned
arzipuppy sanoi:
Noniin. Enköhän minä tätä juuri TODELLAKIN itsekin ihmetellyt, että miten helkkarissa tällainen uutinen on jäänyt medialta
huomaamatta. En ymmärrä.:confused:

Mutta jos epäilet asiaa, voit ottaa kyseisen lehden käsiisi
ja etsiä artikkelin sisältä tämä maininta.:tongue:

Ja sitten vaan soittamaan Seiskalle ja rahoja tienaamaan.:D
Kysymys ei ole missään vaiheessa ollut siitä että epäilisin että lehdessä ei olisi sanottu noin.

Ihmettelen vain uutisen ympäripyöreyttä ja sitä miten asia on pysynyt salassa niin ettei esim Kyllönen (tai Tuominen) ole sillä päässyt hehkuttamaan.

Aihetta tuntuu olevan kuitenkin kovin vaikea käsitellä täällä.

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Kyllä mun pian täytyy etsiä googlesta tämä salaperäinen john townsend.
valokuvaajillahan pitäisi yleensä olla omat kotisivut...:confused:
eihän f1-racingin kaltainen lehti voi heittää huulta tällaisesta asiasta.
Ja vieläpä se.. se arvostettu toimittaja.. mikä se nyt oli.. Peter Windsor, aivan.