kouvotsvoni sanoi:Podiumeissa voisi tehdä tiukkaa.
Voi tehdä aika tiukkaa kun pitäisi 11 podioumia loihtia 9:stä kisasta.
Edit: taas tultiin toteen näytetyksi että lyhyellä matematiikalla ei elämässä pärjää. Yhdenksän podiumiahan se Kimi tarvitsee.
kouvotsvoni sanoi:Podiumeissa voisi tehdä tiukkaa.
Aziz sanoi:Tuo pisteiden vertailu on turhaa, koska nykyään saa enemmän pisteitä. En kyllä usko, että Kimi paaluissa Mikaa ohitta, muissa on kyllä mahdollisuudet.
Aziz sanoi:Tuo pisteiden vertailu on turhaa, koska nykyään saa enemmän pisteitä. En kyllä usko, että Kimi paaluissa Mikaa ohitta, muissa on kyllä mahdollisuudet.
WebSlave sanoi:Ei ole merkitystä sinunkaan laskemisillasi. F1 ei ole ollut urheilua enää aikoihin, se on bisnestä.
Feretti sanoi:Kimi todennäkösesti ajaa 2011 asti eli 3,5 kautta jäljellä eli yli 50 gp jäljellä niin uskoisin että siinä ajassa ehtii saamaan 9 paalua...
Minä olen tähän topikkiin ainakin ilmaissut mielipiteeni , etten arvosta korkealle ketään kilpailun nopeimpien kierrosten perusteella. Kimin kannattajaksi kuitenkin olen julistautunut jo kun näin miehen tositoimissa ekassa F1-kilpailussaan, ja kannattaisin häntä vaikka ajaisi Force Indiaa.kessel sanoi:Kimi alkaa olla nimekkäässä seurassa ainakin tässä kategoriassa. FL:n merkitys/merkityksettömyys kuskin arvottelun suhteen onkin sitten ensimmäinen asia jonka täällä katkerat antifanit ovat ottaneet argumentikseen
Petrolhead varmaankin viittasi siihen, että kauteen 1960 asti nopeimmasta kierroksesta sai pisteen, joten sillä oli merkitystä ja siitä varmaan kilpailtiinkin.Misa1 sanoi:Ei ne nopeimmat kierrokset ole kertoneet paljoa oikeastaan koskaan.
Feretti sanoi:GP:t Pisteet Voitot Palk. Paalut Eturivit Nop.
Mika Häkkinen 162 420 20 51 26 39 25
Kimi Räikkönen 130 499 17 53 17 31 30
Räikkönen todennäköisesti ohittaa Häkkisen joka tilastossa...paitsi peräkkäin voitottomien kisojen määrässä![]()
Eli ei muuta kuin hanaa:thumbup:
Poikkeus vahvistakoon sitten säännönpetrolhead sanoi:Minä olen tähän topikkiin ainakin ilmaissut mielipiteeni , etten arvosta korkealle ketään kilpailun nopeimpien kierrosten perusteella. Kimin kannattajaksi kuitenkin olen julistautunut jo kun näin miehen tositoimissa ekassa F1-kilpailussaan, ja kannattaisin häntä vaikka ajaisi Force Indiaa.
Ei ollut tarkoitus nostaa kyseisten havannointien tilastointia mitenkään erityisarvoon, puutuin vaan siihen kuinka tilaston merkittävyyttä dissattiin näemmä pelkästään sen takia kun topikin otsikossa esiintyivät merkkijonot "Räikkösen" ja "nopein kierros". Ko. tilastolla taitaa nykyään olla btw. _lähes_ yhtä merkityksetön paino-arvo kuin paalupaikoilla...Tätä nykyä ei ole todellista kilpailua siitä kuka ajaa kilpailun nopeimman kierroksen, tästä syystä sen saavuttamista en osaa korkealle arvostaa.
Kiitos linkistäpetrolhead sanoi:
kessel sanoi:Ei ollut tarkoitus nostaa kyseisten havannointien tilastointia mitenkään erityisarvoon, puutuin vaan siihen kuinka tilaston merkittävyyttä dissattiin näemmä pelkästään sen takia kun topikin otsikossa esiintyivät merkkijonot "Räikkösen" ja "nopein kierros". Ko. tilastolla taitaa nykyään olla btw. _lähes_ yhtä merkityksetön paino-arvo kuin paalupaikoilla...
petrolhead sanoi:Tätä nykyä ei ole todellista kilpailua siitä kuka ajaa kilpailun nopeimman kierroksen, tästä syystä sen saavuttamista en osaa korkealle arvostaa.