Räikköstä EI KIINNOSTA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puupää
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä minäkin joskus olen funtsinut että voiko kakkos tai kolmos sija vituttaa ja vielä noin paljon mitä kuskista näkyy? Ok Kimi ajaa vain voitosta, itse nauttisin ajamisesta ja skabaamisesta. Mutta mikäs siinä vaikka jäbä on lähes robotti kun se ajaa noin hyvin.

Oi oi, olipas koomista :D. Tämän topikin perusteella Kimiä ei todellakaan kiinnosta mikään :D. On toki hyvä, että mies pitää huolen omista asioistaan, eikä puutu muiden tekemisiin, niin kuin monella muulla tuppaa olla tapana.

Observer sanoi:
Minä en ainakaan halua tätä teennäistä gayjump showta.

_39390428_schu223.jpg
Tämän vuoden kisa :confused: No ei sentään. :wink:

Viimekisaa ennen maikkari näytti todellisten homohyppyjen homohyn, harmi vaan kun ei muista mistä kisasta se oli.

Lukijamäärästä päätellen tämä alkaa olla forumin luetuimpia topicceja.
Hienoa Mutku! :thumbup:

Oisko tuolla jotain tekemistä asian kanssa:

21:53 <@Jr-> tuolta sontalaatikosta linkkilista
21:54 <@rk62> Kimiä ei kiinnosta [Toimimaton linkki]
21:54 <@rk62> Kimiä ei vaan kiinnosta
21:54 <@rk62> http://f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=15646
21:54 <@rk62> Ylläpidon pisteet: 0 | Lisätty: 2005-07-26 08:34:25

Toihan hyvin pitkälti selittääkin yli 10000 lukukertaa vuorokauden sisään.

Yllätys oli muuten mulle, että Kimiä kiinnostaa F1-sarjan historia. Kertoi ainakin taannoin IL:n lukijoiden kysymyksissä lukevansa parhaillaan James Huntin elämänkertaa. Tai sitten se ottaa vain oppia... :alppu:

Samaa mietin kuin rk lukiessani tota IL:n haastattelua. Huntista vaan käyttäytymismalleja omaksumaan! :alppu:

Off-topicina voisi todeta muuten, että eilen on rikottu kävijämääräennätys. Melkein 500 kävijää ollut.

RK-62 sanoi:
Yllätys oli muuten mulle, että Kimiä kiinnostaa F1-sarjan historia. Kertoi ainakin taannoin IL:n lukijoiden kysymyksissä lukevansa parhaillaan James Huntin elämänkertaa. Tai sitten se ottaa vain oppia... :alppu:

Ja jossain toisessa artikkelissa mainitse, ettei ole lukenut kirjoja sitten kouluajan.
Ja kun sai Mika Häkkinen -kirjan niin sanoi lukevansa kauden päätyttyä (jos kiinnosta.. ;) )

Hevimies sanoi:
Eikä tartte kiinostaakkaan kunhan auto kulkee ja tulosta tulee. Just hyvä noin. :thumbup:
Mitä tulosta? Ei ainakaan hyvää, mutta eipä se minua haittaa.

Olipa taas lähellä 29.7.2005

Elätteletkö yhä MM-toiveita?
- Toivoa on, mutta ei enää kovinkaan paljon. Teemme mihin pystymme. Minua kiinnostaa vain mestaruus. Jos olen loppupisteissä toinen tai kolmas, se ei merkitse minulle yhtään mitään, Räikkönen tuumaili.

GeGe sanoi:
Olisiko ollut viime vuoden Hockenheimin hyppy:
FS10_HOCKENHEIM.MM.jpg

ja täältä vanhasta toikistahan löytyy lisää hyppyjä:
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?t=7944 :D :D

Tossahan Miihkali olisi saanut rangaistuksen ja FIA painaa villaisella, melkein tuli monoa Alonson vasemaan kulmakarvaan!

Schumacher taitaa lopettaessaan siirtyä Saksan maajoukkueeseen tekemään samat rumat temput? :thumbfh:

Mutku sanoi:
:D Trulli moitti ettei Kimiä kiinnosta turvallisuusasiat:
Ai ai sitä Jarnon jarnaamista.
Kimiä ei kiinnostanut keskeyttää lomaansa yhden kokouksen tähden. (Ja Kimi ei ollut ainoa) Max Mosley oli aikaisemmin sopinut kokouusen ajankohdasta ja peruutti sen (koska David Coulthard sanoi mitä tykkäsi meediassa) uusi aika ilmoitettiin sitten mutta se ei sopinut kaikille kuskeille.. :dunno:

Tuskin se nyt yksi kokous turvallisuutta kaataa.. :o vaikkei Kimi siihen osallistuisikaan ...