Lisko sanoi:Itse asiassa Räikköstä asia ei tuntunut edes kiinnostaneen. „Ei ole mitään järkeä alkaa huolestumaan“, Räikkönen sanoi
http://blogit.hs.fi/formula1/
:alppu:
T. Salama sanoi:Kimiä ei kiinnosta puhua p*skaa ympäristöasioista:
Black Leopard sanoi:Edelleen pätee sama:
Kimi on 2000-luvun Seppo Räty :ahem:![]()
Juurikin noin. Itse asiassa ne muutkin kuskit käytännöllisesti katsoen sanoivat ei, helvetin pitkästi ja ympäripyöreästi ilmaistuna vaan. Perseestä olisi jos Kimiäkin kiinnostaisi jutella tyyliin: "Juu kyl mun auto vissiin aika polttoainetehokas on ja sit sen maali on hiilidioksiditonta erikoismaalia ja muutenki olis kiva jos mä pystyisin pelastamaan pari valasta."T. Salama sanoi:Kimiä ei kiinnosta puhua p*skaa ympäristöasioista:
Jeeves sanoi:Rohkenen olla eri mieltä. Rätyhän oli (on) suorastaan vastenmielinen, todellinen antisankari (tosin varmasti useammankin duunarin idoli). Naurettava tapaus.
Jeeves sanoi:Rohkenen olla eri mieltä. Rätyhän oli (on) suorastaan vastenmielinen, todellinen antisankari (tosin varmasti useammankin duunarin idoli). Naurettava tapaus.
PeeVee79 sanoi:Myönnän, olen duunari ja vaikken keihäänheittoa seurannutkaan/seuraakaan, niin Rädyn suoritukset niin kentällä, kuin etenkin kentän ulkopuolella on aina tuoneet hymyn huulille.
Se on aina hienoa, kun mies sanoo suoraan, mitä mielessä liikkuu. Kuvia kumartelematta.
Mutta mitä sinulla on duunareita vastaan? Olemmeko me vastenmielisiä, naurettavia antisankareita?![]()
Ilmeestä päättellen kuitenkin enemmän kuin podiumilla seisominenLisko sanoi:![]()
Kimiä ei taida politikointikaan liiemmin kiinnostaa
Lisko sanoi:![]()
Kimiä ei taida politikointikaan liiemmin kiinnostaa