Räikköstä EI KIINNOSTA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puupää
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siinäpä vasta haastattelu. :D

Tuon linkin takaa löytyi myös tämä maikkarin pätkä. Katsokaa tuota räjähtävää riemua kun Ferraridiili on paljastettu ja siitä vihdoinkin saa puhua haastattelijoille.

Ei voinu Mika Salon kommentit enemmän mennä pieleen...

Olikohan tämä syynä miksi Salo ei saanut jatkaa Ferrarilla 1999? Vai oliko Barrichello ehtiny tehdä jo sopimuksen? Ei voi muistaa.

Ei kai nyt ainakaan tuo syynä ollut. Ferrarillahan arvostetaan kun osaa puhua. Määrä korvaa laadun kai.

Ei kai nyt ainakaan tuo syynä ollut. Ferrarillahan arvostetaan kun osaa puhua. Määrä korvaa laadun kai.

Ajattelin vaan, että jos Salo puhuu liikaa ja vahingossa lipsauttaa jotain sopimatonta. Kiellettyjä juttuja Schumin autossa tms.

Ajattelin vaan, että jos Salo puhuu liikaa ja vahingossa lipsauttaa jotain sopimatonta. Kiellettyjä juttuja Schumin autossa tms.
En nyt muista vuotta, mutta Salohan meni möläyttämään jotain jostain tulevasta Ferrarin F1-testistä merkin GT-autoja ajaessaan (2000-luvun puoliväliä siis). Testi kiistettiin välittömästi Ferrarin toimesta ja jäi toteutumatta.

Viimeksi muokattu:
Räikkönen: Ferrarin tallimääräykset eivät kiinnosta

Kimi Räikköseltä kysyttiin torstaina Suomen MM-rallin lehdistötilaisuudessa kommenttia tallimääräyksistä, jotka ovat olleet kuuma puheenaihe formula ykkösissä Ferrarin nostettua Fernando Alonson Felipe Massan edelle Saksan GP:ssä.

- Minä en ole mukana formula ykkösissä, joten minä en välitä mitä siellä tapahtuu, Räikkönen totesi.

(MTV3)

:thumbup:

Jyväskylän MM-ralliin toista kertaa starttaava Kimi Räikkönen yhdistetään säännöllisin väliajoin formula ykkösiin. Kimi ei kuitenkaan ole palaamassa F1-maailaan.

- Formulaympyrät eivät kiinnosta minua yhtään. Olin siellä monta vuotta enkä ikävöi sinne takaisin, Kimi sanoi. :thumbup:

http://www.iltalehti.fi/ralli/2010072912113392_ri.shtml

No Lauda nyt on ottanut aina kantaa kaikkeen ykkösiin liittyvään, olipa hän mukana tai ei.
Paljonkos sinä muistat Laudan kommentteja ajalta ennen vuotta 1996, jolloin hän noissa kommentaattorihommissa aloitti?

Itse luulen, että valtaosa noista Laudan kommenteista on tv-lähetyksissä annettuja, eli niissä jutusteluissa, mitä Saari ja JJ:kin harrasti lähetyksissä. Toki saattaa kirjoittaa kolumneja tai blogiakin. Työnsä puolesta kuitenkin. Lauda saa palkkaa siitä, että ottaa kantaa kaikkeen ykkösiin liittyvään.

Loppu varmaan on sitten muille tiedotusvälineille annettuja haastatteluita, joissa häneltä on pyydetty kommenttia.

Viimeksi muokattu:
Onkohan Kimi oikeesti sanonut noin, vai onko IL vääristänyt tuon Kimin maikkarin uutisissa olevan kommentin uuteen muotoon? Vähän kuulostais siltä.

Tosin tuota mieltä oletan Kimin olevankin mut eri asia onko sanonut noin ja tämä toimittajan ruojake vaan olettaa asian olevan noin.

Jyväskylän MM-ralliin toista kertaa starttaava Kimi Räikkönen yhdistetään säännöllisin väliajoin formula ykkösiin. Kimi ei kuitenkaan ole palaamassa F1-maailaan.

- Formulaympyrät eivät kiinnosta minua yhtään. Olin siellä monta vuotta enkä ikävöi sinne takaisin, Kimi sanoi. :thumbup:

http://www.iltalehti.fi/ralli/2010072912113392_ri.shtml

toi heitto on yhtä vakavasti otettava kun kimin puheet kaudella 2009 että hänellä on diili ferkun kanssa kaudesta 2010 ja keskittyy nyt vain tämänhetkiseen tilanteeseen.

- Ei minulla ole mitään väliä, miten Juha ajaa. Omaa ajoani minun pitää pystyä parantamaan, Kimi totesi.
Iltalehti sai hyvän vastauksen kysymykseensä. :thumbup:

Ja ah, aina niin loistava sportcontent väänsi oman vastineensa.
- Sillä ei ole mitään väliä (että Kankkunen on takana), ihan sama, Räikkönen naurahti.

– Ja jos minut sinne halutaan, menen vain, jos pääsen niihin parhaisiin autoihin Peugeotille tai Audille. Ei minulla olisi mitään järkeä ajaa siellä jotain GT2:ta, Räikkönen sanelee.

HEIKKI KULTA

Pitkästä aikaa jotai mikä ei Kimiä kiinnosta. Sekä tietty, ettei ne ykköset muutenkaan juuri Kimiä tunnu enää kiinnostavan.

mtv3.fi sanoi:
- Formula ykkösissä on liian monia asioita, jotka ovat tärkeämpiä kuin kilpaa ajaminen. Se on liian poliittista. Kukaan ei sano, mitä ajattelee, koska pelkää, että asia irrotetaan asiayhteydestään, Räikkönen toteaa.

Tuonhan Kimi totesi jo pitkän aikaa sitten mut laitetaan nyt tänne muistutukseksi.