Olga
.
Huomasinpas toisenkin Schumacherin ilmestyneen harjoittelurinkiin. Perjantaiaamun ensimmäisissä harjoituksissa ainakin tässä vaiheessa Ralf päihittää mestariveljensä.
Sit se raivostu kamera miehelle joka käveli samaa vauhtia sivulla.Charlie sanoi:SS jäi radan varteen, tarkemmin sanottuna varikon ulostulotielle. :eek!:
Turha sillä pommilla on kyllä yhtään ylimääräistä kierrosta kiertää.sooda sanoi:Miksi mäkkäri ei ole ajanut kuin yhden kiekan. Joka harkoissa sama juttu. Ekat harkat ketuille. Täällä uudella radalla luulisi kuitenkin olevan tärkeää saada vähän tuntumaa.
Mitä ihmettä se oikein sääti jo siinä varikon portilla? Ihan kuin se ei olisi tiennyt tullako sisään vai ei ja muistaakseni radiokeskustelun perusteella tallikin näytti olevan vähän pihalla. Miksi se ylipäätään ajoi varikolle?Bleu sanoi:Luin, että Ralf olisi ajanut autonsa McLarenin varikkopilttuuseen. Sen takia sitä vekslattiin varikolla vielä jälkeenpäin.
Mielestäni Ralf sanoi radiossa että rengas olisi ollut puhki (tosin tv-kuvasta ei näkynyt renkaissa mitään ongelmia), mutta jäin kans ihmettelemään Ralfin keskeytystä ihan kuin motivaatio ajamiseen olisi kadonnut siihen törmäykseen Coulthardin kanssa.Tehomylly sanoi:Mitä ihmettä se oikein sääti jo siinä varikon portilla? Ihan kuin se ei olisi tiennyt tullako sisään vai ei ja muistaakseni radiokeskustelun perusteella tallikin näytti olevan vähän pihalla. Miksi se ylipäätään ajoi varikolle?
Ei Monty jäänyt, talli vain suosi Ralfia (Montyn sanojen mukaan)patriot sanoi:Ralf palasi kyllä aika hienolla tavalla! Täytyy oikein nostaa hattua kaverille. Hypetetty Monty jäi aika surkealla tavalla kaverista, joka on ollut pitkällä sairaslomalla. Hyvä Ralf. Pidättelet nyt sitten sen isoveikan takanasi! :mad_old:
Johdantoteksti puhuu siis vaurioituneista ripustuksistakin mutta noiden tarkempien kommenttien mukaan mitään muuta vikaa ei sitten kuitenkaan ollut kuin se rengasrikko. Sinänsä harmi, että hyvä kisa meni pilalle mutta paljonhan siinä oli ehtinyt aikaa hukkaan mennä jo varikolle nilkutettaessa ja varikon portilla pyörittäessä.The BMW WilliamsF1 Team collected four valuable points in today’s Premiere of the Chinese Grand Prix with Juan Pablo Montoya achieving fifth place. Ralf Schumacher's racing return ended on lap 37 when David Coulthard ran into the Williams, damaging the car's suspension.
[--clips--]
Ralf Schumacher
"It’s a true pity that my race had an early end. My car had a puncture following contact with Coulthard. He tried to overtake me but I think his move was a bit too optimistic. Anyway, I came into the pits to fix the car which we thought had been damaged but after a careful look, the engineers decided that I could continue the race. However, too much time had elapsed by then and it was too late to get out on track again, because I would have been two laps down. It’s a shame, because my race had been good until then and I had been fighting in the top five positions. It’s true I had lost a place at the start, but all in all I was in a position to collect some useful points."
Sam Michael, Technical Director
"On lap 37, Ralf had an incident with Coulthard which resulted in a puncture and caused him to pit. Unfortunately we were expecting Juan Pablo for his pit-stop. What happened between Ralf and Coulthard was a racing incident and unfortunately it resulted in Ralf’s car not scoring points. In terms of reliability, we had no problems."
Mario Theissen, BMW Motorsport Director
"After the collision with David Coulthard, Ralf came into the pit right before Juan’s second stop. Since we didn’t know that his car had been damaged, we refuelled and changed tyres to Juan’s car first, as scheduled, but when it became clear that Ralf had only a puncture, it was too late to send him out again."
Eli Ralfin olisi pitänytkin jatkaa vaikka oli jäänyt varikko sähläilyn takia pari kiekkaa...Miksei Michael Schumacher sitten keskeyttänyt, kun näki, että kaikki meni myttyyn.
- Schumacher ei koskaan keskeytä, mestari kuittasi.