Rallitietäjä 2008 - Japani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja burb
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

burb

.
Enpä muuten löytänyt maikkarilta, WRC.comista tai järjestäjänkään sivuilta vielä tietoa EK:ista...:dunno:
No, se ei tätä veikkausta estä.
Suosittelen vahvasti että pistekärki, vaikkapa top-10, laittaa kahden viimeisen osakilpailun veikkaukset mulle privaviestinä. Omani laitan Micaelille sitten joskus.

Rallitietäjän säännöt
Sääntöihinhän tuli sellainen muutos että "kaikki oikein"-tuloksesta saatava plusmerkki poistuu, tilalle tulee lisäpisteitä, eli jos top4 ja eniten ek-voittoja ottavan veikkaus menee täysin oikein saa silloin kaksi lisäpistettä. Jokerit eivät siis vaikuta tuohon.
Rallin osanottajalista
Rallin aikataulu. Vähentäkää kellonajoista 7 tuntia niin saatte Suomen ajat.
Pistetilanne Korsikan jälkeen
Viime vuoden Japanin rallin tulokset

Jokeri: Kumpi Suzuki-kuskeista sijoittuu tuloslistassa paremmin, Gardemeister vai Anderson?
Oikeasta vastauksesta 2 pistettä, väärästä vastauksesta 2 miinuspistettä, voi myös jättää veikkaamatta.

Vastausaika päättyy ekan ek:n alkaessa, eli pe 31.10. klo 02.11.

Esimerkkivastaus:

1. Takuma Sato
2. Aguri Suzuki
3. Ukyo Katayama
4. Toranosuke Takagi

ek:t Shinji Nakano

Jokeri: EN HALUA VEIKATA! KUULITKO!!!1

Viimeksi muokattu:
1.Hirvonen
2.Latvala
3.Loeb
4.P.Solberg

Ek:t Latvala

Jokeri: Garde

Jokeri: Kumpi Suzuki-kuskeista sijoittuu tuloslistassa paremmin, Gardemeister vai Anderson?
Oikeasta vastauksesta 2 pistettä, väärästä vastauksesta 2 miinuspistettä, voi myös jättää veikkaamatta.

Katos. Täälläkin on alettu käyttämään miinuspisteitä :alppu:

Katos. Täälläkin on alettu käyttämään miinuspisteitä :alppu:

:ahem:
Tässä vaiheessa kautta ajattelin vetäistä tuollaisen jokerin missä veikkaaja voi harkita riskin ottamista, onhan tuo pistekärki kuitenkin aika tasainen...
Tällaista jokeria tuskin viimeiseen kisaan tulee.

Sama täällä.

:D
Oli tarkoitus että top-10 veikkaajat laittaa ne privaveikkaukset mulle, ja poikkeuksena mä laitan omani Micaelille, mutta samapa tuo mulle että kummalle ne privaveikkaukset menee, kunhan ovat tallessa.

1. Hirvonen
2. Loeb
3. Latvala
4. Duval

ek:t Hirvonen

Jokeri: Gardemeister

1.Hirvonen
2.Loeb
3.Latvala
4.Sordo

pohjat.Loeb

jokeri. Gardemeister

1. Hirvonen
2. Latvala
3. Loeb
4. Solberg P

pohjat Hirvonen

jokeri Gardemeister

Mr Calen ja juplan vaikkaukset plötkähtivät privaboksiin.

1. Hirvonen
2. Loeb
3. Sordo
4. P. Solberg

Ek:t Hirvonen

Jokeri: Gardemeister

Veikataan nyt vaikkei mitään realistisia mahdollisuuksia enää kärkeen olekkaan viime kerran mokan takia...

1. Loeb
2. Hirvonen
3. Sordo
4. Latvala

EK:t Loeb

Jokeri: Anderson