anti-lag
enabled
- Liittynyt
- 14.3.2009
- Viestit
- 1395
Mikä vika kohtuullisuudessa on?
Varmaan se, että kohtuullisuudella ei tehdä rahaa..
Mikä vika kohtuullisuudessa on?
Tehdään, mutta vain kohtuullisesti.Varmaan se, että kohtuullisuudella ei tehdä rahaa..
Ja kohtuus on aina liian vähän busineksessa.Tehdään, mutta vain kohtuullisesti.
Ja ahneella on aina lopulta kakkainen loppu. Näin kohtuuteen pidättäytyvät itseään lohduttelevat. Oikeastihan se ainakin näyttää siltä, että ahneat megalomaanikot pitävät vallan hauskaa siihen saakka kunnes laulu lakkaa ja viini loppuu.Ja kohtuus on aina liian vähän busineksessa.
Näyttää siltä että eniten rallia näkee mtv3 maxilta. Motors tv näyttää vain koosteen joka päivästä, maxilta taas tulee Ruotsista päätös ek suorana päivä koosteiden lisäksi. Aika köyhää on tarjonta jos vertaa irc:hen.Eurosport ei näytä 2010 rallin MM-sarjaa. Sarjan näkyvyys siirtyy lähelle nollaa. Eurosport näyttää ennemmin IRC-sarjaa.
Tuo olisi kyllä niin turha muutos, kun kuljettajia on niin vähän. Ainoa hyvä asia olisi se että voitosta palkittaisiin enemmän. Mutta onko se sitten oikein että n-ryhmäläinen voi sijoittua pistesijoille suht helposti.FIA kysyy talleilta mielipiteitä F1:ten tämän kauden pistejärjestelmän käyttämisestä. Jos tallit näyttävät vihreää valoa voidaan pistejärjestelmää ilmeisesti vaihtaa jo tälle kaudelle.
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1915957&pos=hl-ur-1
Musta ton uudistuksen voisi ottaa käyttöön vasta vuoden päästä - uudet autot, uudet pisteet...Tuo olisi kyllä niin turha muutos, kun kuljettajia on niin vähän. Ainoa hyvä asia olisi se että voitosta palkittaisiin enemmän. Mutta onko se sitten oikein että n-ryhmäläinen voi sijoittua pistesijoille suht helposti.
Pari päivää kauden alkuun ja mietitään vielä tämän suuruusluokan muutoksia.. :nope: Homma on nyt hanskassa ja hanskatkin tallessa jos ei aleta läträilemään mitään ylimääräistä. Maailmanlaajuisesti kiinnostus WRC:tä kohtaan varmasti korkein vuosikausiin ja säännöt kiitettävän selvät vrt. F1:n jossa hommia on tunnetusti arvottu vielä päivä ennen kautta, kauden alettua ja välillä myös sen loputtua.FIA kysyy talleilta mielipiteitä F1:ten tämän kauden pistejärjestelmän käyttämisestä. Jos tallit näyttävät vihreää valoa voidaan pistejärjestelmää ilmeisesti vaihtaa jo tälle kaudelle.
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1915957&pos=hl-ur-1
Ei kai ole mikään yllätys, että parin vuoden kuluessa FIA tulee apinoimaan tuon uuden pistesysteemin jokaiselle merkittävälle sarjalleen. Niinkuin ennenkin.Tarkoitatko, että uusi F1-systeemi otettaisiin käyttöön WRC:ssäkin?
Ei olisi yllätys, eikä se huono idea olekaan ensi kaudella. Täksi kaudeksi kieltämättä vähän, kun välttämättä maaliin ei edes tule kymmentä WRC-autoa. Ja jos se tosiaan pitää paikkansa, ettei superrallisäännöllä jatkaneiden sijoitukset enää oikeuta pisteisiin, niin entistä vähemmän tulee WRC-autoja pisteille.Ei kai ole mikään yllätys, että parin vuoden kuluessa FIA tulee apinoimaan tuon uuden pistesysteemin jokaiselle merkittävälle sarjalleen. Niinkuin ennenkin.
Mikä se PSA:n sitoutumisen taso esim. MM-sarjaan sitten lopulta on, voivatko he vetää töpselin seinästä Citikan ralliprojektista jos oikein tiukka paikka tulee.Ranskalainen autonvalmistaja PSA Peugeot Citroenin tappiot pahenivat viime vuonna ja olivat 689 miljoonaa euroa. Yhtiön johton mukaan myös tästä vuodesta tulee vaikea.
Ranskalaisen Peugeotin tappiot koko viime vuodelta olivat 689 miljoonaa euroa. Loppuvuonna tulos kuitenkin kääntyi jo 137 miljoonaa plussalle.
Yhtiön katseet ovat nyt kustannusten leikkaamisessa. Peugeotin pääjohtajan Philippe Varinin mukaan Euroopan automarkkinat sukeltavat tänä vuonna 9 prosenttia.
Siitä selviämiseksi yhtiön pitää Varinin mukaan vahvistaa myyntiä, leikata kustannuksia, kehittää tuotantoa ja julkistaa myös uusia malleja.
Autoteollisuuden näkymät ovat heikentyneet sen jälkeen kun valtioiden tuki markkinoille loppui. Varin odottaa positiivista tulosta alkuvuodelta, mutta ei anna ennustetta loppuvuodelle.
YLE Uutiset
Autosport hanskaa...Pistelasku siis oikeasti muuttuu:
http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutiset.shtml/arkistot/ralli/2010/02/1053439
http://www.autosport.com/news/report.php/id/81369Autosport sanoi:The top ten drivers on each rally will now score using the 25-18-15-12-10-8-6-5-4-2-1 method that F1 has switched to for 2010.