Rallivideoita

Metanolman

Well-known member
Sijainti
Lappeenranta
Löytyy kiinnostusta lentävään suomalaiseen. Meni vahingossa ohi se pätkä.

Kiitokset Krikelle jo etukäteen!

7son7

Well-known member
Markku Alen Doku, kylla kiitos!!!

Itse kun asun vahan kauempana kuin Teiskossa, eli ulkomailla niin noi dukut jaa multa nakematta ilman tata kommuunia.

Kiitos kiitos!!!

AH... Hannu Mikkolan Dokukin olisi tays helmi saada tanne :)

-Japé-

Well-known member
Henrin onnettomuus Korsikalla

Vämpylä sanoi:
Hienoa kuvamateriaalia noissa! Varsinaisten "testien" sijaan kyseessä taitaa olla silti lehdistötilaisuus jossa ajetaan Karting-radalla. Siltä se ainakin mun mielestä näytti. Sen sijaan mitä mieltä olette tuosta filmin pätkästä jonka väitetään olevan Henrin onnettomuus Korsikalla? Itse olen hiukan skeptinen, senkin takia että niin pitkään väitettiin ettei onnettomuudella ole silminnäkijöitä eikä siitä ole olemassa kuvaa. Nyt sitten tämä pätkä on netissä pyörinyt jo muutman vuoden..

http://www.youtube.com/watch?v=MIxX7_kYg9U&mode=related&search=

Tässä sen sijaan on onnettomuus EK:tta vuosia myöhemmin, turistin kuvaamana "in carin" aina onnettomuus kohtaan asti. Näin ainakin otaksun.

http://www.youtube.com/watch?v=zkLH56Jx6qI&mode=related&search=

Viimeksi muokattu:

Vämpylä

Well-known member
Sijainti
South Park
-Japé- sanoi:
mitä mieltä olette tuosta filmin pätkästä jonka väitetään olevan Henrin onnettomuus Korsikalla? Itse olen hiukan skeptinen, senkin takia että niin pitkään väitettiin ettei onnettomuudella ole silminnäkijöitä eikä siitä ole olemassa kuvaa. Nyt sitten tämä pätkä on netissä pyörinyt jo muutman vuoden..

http://www.youtube.com/watch?v=MIxX7_kYg9U&mode=related&search=
Kyllä mä väitän että toi on ihan aito.
Ehkä sillä noilla silminnäkijöiden puutteella tarkoitettiin sitä ettei kukaan nähnyt itse ulosajoa. Vaan pöläyksen pusikossa.
Ja tuon perusteellahan on aika vaikea sanoa mitä tapahtui...

Itse uskon siihen tarinaan jonka Lancian mekaanikko oli kertonut Henrin isälle, eli jarrubalanssi pielessä.

Ja eikös tuossa näy ihan WRC:n logo tuon videon "kehyksissä", eli tuo on napattu kaiketi jostain ihan virallisesta lähetyksestä. Tai mistäs sitä ikinä varmasti tietää nyt huijarien kulta-aikana.

-Japé-

Well-known member
S1:sen osuus

Petri Piira sanoi:
Itse tykästyin tähän Too Fast To Race DVD:hen.
13,90e, joten aika halpa vielä. Casablanca

Ei tosin liikaa moottoriääniä, vaan aika paljon selostusta mukana. Jos haluan moottorinääniä, niin sit laitan pyörimään vaikka tuon Audi Quattro DVD:n. Siinä ei selostusta ole ollenkaan. 25e Peratielle
Olen jo pidempään miettinyt josko laittaisin vähät roponi tuohon Audi DVDhen? Kuinka paljon ja kuinka uniikkia kuva- ja äänimatskua se mahtaa sisältää S1:sestä? Koska ainoastaan se kiinnostaa Quattroista, vanhemmat ei ollenkaan..

Jippo

www.jippo.fi
Vämpylä sanoi:
Itse uskon siihen tarinaan jonka Lancian mekaanikko oli kertonut Henrin isälle, eli jarrubalanssi pielessä.
Ja olikohan tämä mekaanikko ihan itse säätänyt sen balanssin pieleen....:rolleyes:

mun

Active member
Itsenäisyyspäivänä, ke 6.12. tulee The Original Flying Finn-jaksot Urheilukanavalta:

13:00-13:30 The Original Flying Finn: Rauno Aaltonen
13:55-14:25 The Original Flying Finn: Timo Mäkinen
15:10-15:40 The Original Flying Finn: Hannu Mikkola
15:50-16:20 The Original Flying Finn: Simo R. Lampinen
19:15-18:45 The Original Flying Finn: Ari Vatanen
19:55-20:25 The Original Flying Finn: Markku Alen
21:30-22:00 The Original Flying Finn: Timo Salonen
22:30-23:00 The Original Flying Finn: Juha Kankkunen
Tarkistakaa lähetysajat!

Iteltä löytyy Kriken kaappaamat Aaltonen, Mäkinen, Lampinen ja Vatanen. Kiitokset Krikelle niistä.

Olisiko joku ystävällinen ja kaappaisi, sekä laittaisi jakoon: Mikkola, Alen, Salonen ja Kankkunen-jaksot?

Kiittäen,
MuN

7son7

Well-known member
mun sanoi:

Iteltä löytyy Kriken kaappaamat Aaltonen, Mäkinen, Lampinen ja Vatanen. Kiitokset Krikelle niistä.

Olisiko joku ystävällinen ja kaappaisi, sekä laittaisi jakoon: Mikkola, Alen, Salonen ja Kankkunen-jaksot?

Kiittäen,
MuN

Sama vika rahikaisella. Olis todella hienoa jos joku ystavallinen sielu voisi laitta kyseiset 4 puuttuvaa dokua jakoon.

Please, please!

Krikke

Yleinen höntsäilijä
Sijainti
Selostuskopin katossa
7son7 sanoi:
Sama vika rahikaisella. Olis todella hienoa jos joku ystavallinen sielu voisi laitta kyseiset 4 puuttuvaa dokua jakoon.

Please, please!
Heh, mulla olisi ne kolme puuttuvaa jaksoa sopivasti DVD:llä. :D Ja nyt aluksi taidan pistää sen eilisen Kankkus-dokumentin nettiin.