*wruuum*
Well-known member
-"No ni, se on siinä sitte"JayR sanoi:
-"No ni, siinähän se"
-"No ni, se on siinä sitte"JayR sanoi:
Löytyy ehdottomasti, sillä itse missasin sen lomaillessani.Krikke sanoi:Taas kyselisin,että löytyiskö kiinnostusta,jos postaisin sen Markku Alenin dokumentin tänne?
Hienoa kuvamateriaalia noissa! Varsinaisten "testien" sijaan kyseessä taitaa olla silti lehdistötilaisuus jossa ajetaan Karting-radalla. Siltä se ainakin mun mielestä näytti. Sen sijaan mitä mieltä olette tuosta filmin pätkästä jonka väitetään olevan Henrin onnettomuus Korsikalla? Itse olen hiukan skeptinen, senkin takia että niin pitkään väitettiin ettei onnettomuudella ole silminnäkijöitä eikä siitä ole olemassa kuvaa. Nyt sitten tämä pätkä on netissä pyörinyt jo muutman vuoden..Vämpylä sanoi:
Kyllä mä väitän että toi on ihan aito.-Japé- sanoi:mitä mieltä olette tuosta filmin pätkästä jonka väitetään olevan Henrin onnettomuus Korsikalla? Itse olen hiukan skeptinen, senkin takia että niin pitkään väitettiin ettei onnettomuudella ole silminnäkijöitä eikä siitä ole olemassa kuvaa. Nyt sitten tämä pätkä on netissä pyörinyt jo muutman vuoden..
http://www.youtube.com/watch?v=MIxX7_kYg9U&mode=related&search=
Huima suoritus. Video olisi kyllä parempi jos Olli Koivusalo olisi malttanut pitää turpansa kiinni kauemmin kuin viisi sekuntia tuon incar-kuvan aikana, mutta kyllä tuossakin pääsee fiilikseen.jäämies sanoi:Bossen kyydissä 46 sekuntia kaasu pohjassa Ouninpohjaa:
http://www.youtube.com/watch?v=04P2CWRI_Qs
Olen jo pidempään miettinyt josko laittaisin vähät roponi tuohon Audi DVDhen? Kuinka paljon ja kuinka uniikkia kuva- ja äänimatskua se mahtaa sisältää S1:sestä? Koska ainoastaan se kiinnostaa Quattroista, vanhemmat ei ollenkaan..Petri Piira sanoi:Itse tykästyin tähän Too Fast To Race DVD:hen.
13,90e, joten aika halpa vielä. Casablanca
Ei tosin liikaa moottoriääniä, vaan aika paljon selostusta mukana. Jos haluan moottorinääniä, niin sit laitan pyörimään vaikka tuon Audi Quattro DVD:n. Siinä ei selostusta ole ollenkaan. 25e Peratielle
Ja olikohan tämä mekaanikko ihan itse säätänyt sen balanssin pieleen....Vämpylä sanoi:Itse uskon siihen tarinaan jonka Lancian mekaanikko oli kertonut Henrin isälle, eli jarrubalanssi pielessä.
mun sanoi:
Iteltä löytyy Kriken kaappaamat Aaltonen, Mäkinen, Lampinen ja Vatanen. Kiitokset Krikelle niistä.
Olisiko joku ystävällinen ja kaappaisi, sekä laittaisi jakoon: Mikkola, Alen, Salonen ja Kankkunen-jaksot?
Kiittäen,
MuN
Heh, mulla olisi ne kolme puuttuvaa jaksoa sopivasti DVD:llä. Ja nyt aluksi taidan pistää sen eilisen Kankkus-dokumentin nettiin.7son7 sanoi:Sama vika rahikaisella. Olis todella hienoa jos joku ystavallinen sielu voisi laitta kyseiset 4 puuttuvaa dokua jakoon.
Please, please!