Rallivideoita

AnttiL

Reittinörtti
Sijainti
Tampereen lenkki
http://www.youtube.com/user/drewster1971

Täältä löytyi melkoinen kokoelma rallivideoita, joiden olemassaoloa ei ole paljolti huomattu, ainakin monessa videossa katselulukemat parissakymmenessä. Videoiden nimeämiskäytäntö on hieman samankaltainen kuin pari viestiä sitten mainittu tyyppi, joka oli laittanut vuoden 1984 Jyskälä-videot, ehkä tämä on saman tyypin edellinen youtubetili, joka on tullut täyteen? :D

anti-lag

enabled
Täältä löytyi melkoinen kokoelma rallivideoita, joiden olemassaoloa ei ole paljolti huomattu, ainakin monessa videossa katselulukemat parissakymmenessä. Videoiden nimeämiskäytäntö on hieman samankaltainen kuin pari viestiä sitten mainittu tyyppi, joka oli laittanut vuoden 1984 Jyskälä-videot, ehkä tämä on saman tyypin edellinen youtubetili, joka on tullut täyteen? :D
Ihan hyviä pätkiä kyllä, mutta miten onkin kaveri onnistunut sekoilemaan vuosilukujen kanssa :thumbfh:

Viimeksi muokattu:

Tinke79

Penkkapelle / videootti
Sijainti
Urjala

Hehee.. Meikäläisen VHS:ltä kaappaamat ja DVD-versioiksi tekemät YLE/MTV koosteet vihdoin upattu joutuubiinkin asti :D odottelinkin että koska joku tuon tekee.. Samaisella käyttäjällä näemmä parista muustakin vuodesta mitkä oon DVD-versioiks tehnyt :) -85 tunnistaa helposti mun tekemäks kun "lähetys" alkaa Hannu Mikkolan auton esittelyllä :)

AnttiL

Reittinörtti
Sijainti
Tampereen lenkki
Hehee.. Meikäläisen VHS:ltä kaappaamat ja DVD-versioiksi tekemät YLE/MTV koosteet vihdoin upattu joutuubiinkin asti :D odottelinkin että koska joku tuon tekee.. Samaisella käyttäjällä näemmä parista muustakin vuodesta mitkä oon DVD-versioiks tehnyt :) -85 tunnistaa helposti mun tekemäks kun "lähetys" alkaa Hannu Mikkolan auton esittelyllä :)
Kiitokset vielä sullekin näistä kulttuuriteoista :thumbup:

Don Vito

Sekakäyttäjä
Sijainti
Event horizon
Saisi MTV3 ottaa mallia tuosta lähetyksestä!
YLE:llä sentään riitti ohjelma-aikaa tunnin live-lähetykselle keskellä parasta katseluaikaa vaikka ei ollut mitään MAXukanavia, joille sen olisi tunkenut ilmoja pilaamasta.... Maikkarilta ei moista voine vaatia/odottaa....

jari5

Well-known member
Sijainti
Täällä jossain,ehkä?
video on varmsti täällä jo ollut.Mutta silti
Se joka tänä vuonna tälle ""legendaaaariselle"" pätkälle tekee kovimman ajan ,,, voi sanoo olevansa tosi kuski:D:D.

Ja kiitos Antti hienosta videossa taas kerran!