Onzah
Mediamies
Jokainenhan on tämän katsonut jo mutta linkkaan silti, hieno taideteos, missä videokuva on synkronoitu hienosti musiikin kanssa.
Tää on niin helvetin hieno ettei mitään rajaa. Niin voimakas tunnelataus, että ehkä jotkut kultaiset VHS-pätkät pääsee - osin eri syistä toki - lähelle, mutta ei niitäkään montaa ole.
Jokainenhan on tämän katsonut jo mutta linkkaan silti, hieno taideteos, missä videokuva on synkronoitu hienosti musiikin kanssa.
Toki muistaa. Vuoden 1997 Jyskälän lauantain lähetyksestä. Muistaakseni Ville Klinga kysyy Bosselta Leustun lähtöjonossa että "mikä fiilis?", johon tuleva mestari vastaa että "no ihan hyvä fiilis, johdetaan rallia".Nyt oli hyvä pätkä Mulla olisi kuitenkin haussa vielä yksi video, jota en nopealla aamuskouttauksella Youtubesta löytänyt: kuvaillaan jotain aamua Hotelli Laajavuoren aamupalapöydästä muistaakseni 90-luvun alusta. Sainz, Juha ja muut. Taustamusiikkina soi Morning has broken. Muistaako muut?
Pakko käyttää tilaisuus hyväksi ja huutaa että olin paikalla!Ja Petäjäveden suuri mies Kytölehto oli aivan unenpöpperössä, ja sammuttikin autonsa aamun ensimmäisellä pätkällä.
Nyt oli hyvä pätkä Mulla olisi kuitenkin haussa vielä yksi video, jota en nopealla aamuskouttauksella Youtubesta löytänyt: kuvaillaan jotain aamua Hotelli Laajavuoren aamupalapöydästä muistaakseni 90-luvun alusta. Sainz, Juha ja muut. Taustamusiikkina soi Morning has broken. Muistaako muut?
Ihan järjetöntä menoa, eikä kaikilla näytä olevan edes kaaria autoissa.Latvian Hamun kisoista muutama mielenkiintoinen kalustovalinta ja rytinää:
Ei ollu kaaria joo kaikissa. Mm. se incar. Ja muutenkin niin vakiorenkailla se meno on just ton näköistä. Vauhtia mut ei pitoa.Ihan järjetöntä menoa, eikä kaikilla näytä olevan edes kaaria autoissa.