Mainittava myös Imatran hypyt ja aika rajunnäköiset kuperkeikat Karsikolta.
Ja lisää tulee, voi morjens mitä materiaalia. Tällä kaudella mukana mm. se Kiuruveden talvikisa mikä oli useasta kohdin kuvattuna Crash Master 30:lla.
Täytyy kiittää forumisteja myös ahkerasta karttojen piirtelystä rally-maps.comiin. Helppo käydä aina tsekkaamassa missä päin paikka, kun kartta nopeasti saatavilla.
Lisempää efkappia.
Mä en tiedä et onko aika vähän huonosti näitä selostuksia kohdellut vai onko mulla joku filtteröinti viturallaan, mut aina välillä Miikkulaisen selostuksia kuunnellessa tulee fiilis et herra ei ole tyytyväinen, oli asiat sitten niin tai näin.Edit: Miikulaisen selotuksetkin kyllä kultaa, ihan erilailla "hyödyllistä" näitä katsoa, kun pelkkiä filminauhoja, jossa ekana saa arvuutella, että mikähän kisa ja mikä vuosi.
Ehdottomasti, mutta se kuului vahvasti asiaan ja on etenkin 2000-luvulta katsottuna vallan ok. Pähkinänkuoressa niin, että 80-luvulla haukuttiin N-ryhmän autoja ja 90-luvulla AKK:ta. Ja mikäli näistä ei keksitty valittamista, niin sitten haukuttiin yleisöä.Mä en tiedä et onko aika vähän huonosti näitä selostuksia kohdellut vai onko mulla joku filtteröinti viturallaan, mut aina välillä Miikkulaisen selostuksia kuunnellessa tulee fiilis et herra ei ole tyytyväinen, oli asiat sitten niin tai näin.
Älä unohda merkkilinjaa!Ehdottomasti, mutta se kuului vahvasti asiaan ja on etenkin 2000-luvulta katsottuna vallan ok. Pähkinänkuoressa niin, että 80-luvulla haukuttiin N-ryhmän autoja ja 90-luvulla AKK:ta. Ja mikäli näistä ei keksitty valittamista, niin sitten haukuttiin yleisöä.
Tämä on kyllä hauska yksityiskohta noissa ns. "kulta-aikojen" videoilla. Toisaalta pistää miettimään, että aika hyvin ollu kyllä asiat tuolloin, kun pystynyt aika pienistäkin asioista napisemaan. Nykyään saa olla iloinen, että on edes jotain kisoja edes olemassa.Ehdottomasti, mutta se kuului vahvasti asiaan ja on etenkin 2000-luvulta katsottuna vallan ok. Pähkinänkuoressa niin, että 80-luvulla haukuttiin N-ryhmän autoja ja 90-luvulla AKK:ta. Ja mikäli näistä ei keksitty valittamista, niin sitten haukuttiin yleisöä.
Sopivasti 2004 koosteessa meni äsken Kemin kilpailu jossa noh... yksi tilanne on juurikin noin.Älä unohda merkkilinjaa!
Ja vanhoja VM:iä lukiessa 80-luvun Suurajoraporteissa haukutaan joka vuosi poliisit yleisön ja kilpailijoiden kiusaamisesta ja kisajärjestäjät, jotka kohtelevat toimittajia väheksyvästi. Ulkomaalaiset kuljettajat olivat myös yleinen vähättelyn kohde 80-90-luvulla, kuinka viitsivätkin tulla suomeen leikkimään suomalaishuippuja vastaan. Vanhasen Eki harrasti varsinkin tätä suomalaisten jalustalle nostamista.Ehdottomasti, mutta se kuului vahvasti asiaan ja on etenkin 2000-luvulta katsottuna vallan ok. Pähkinänkuoressa niin, että 80-luvulla haukuttiin N-ryhmän autoja ja 90-luvulla AKK:ta. Ja mikäli näistä ei keksitty valittamista, niin sitten haukuttiin yleisöä.
Miikkulaisesta puheen ollen, tässä juttu hänestä viime vuodelta Iltalehdestä. Ei mikään pöllömpi vene:Mä en tiedä et onko aika vähän huonosti näitä selostuksia kohdellut vai onko mulla joku filtteröinti viturallaan, mut aina välillä Miikkulaisen selostuksia kuunnellessa tulee fiilis et herra ei ole tyytyväinen, oli asiat sitten niin tai näin.
Muistan muutama vuosi sitten kun lenkkeilin usein tosta venesatamasta ja mietin että onpa hassua että jokin veneilybrändi on ottanut kirjainyhdistelmän gtv käyttöönMiikkulaisesta puheen ollen, tässä juttu hänestä viime vuodelta Iltalehdestä. Ei mikään pöllömpi vene:
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/76a223fe-0bd6-4755-9a52-6a8c99c55af3
Miikkulaisesta puheenollen, laitetaan tähän nyt vielä vanha kunnon Vesa Taipale-videoMiikkulaisen selostuksissa tosiaan oli usein sellainen asenne että mikrofonin takana olisi tehty kaikki paremmin ajamisesta katselemiseen
Miikkulainen on legenda, jossain videossaan herra ajaa itse ulos ja Miikkulainen vain tokaisee - Älkää tehkö niin kuin minä teen vaan tehkää niin kuin minä opetanMuistan muutama vuosi sitten kun lenkkeilin usein tosta venesatamasta ja mietin että onpa hassua että jokin veneilybrändi on ottanut kirjainyhdistelmän gtv käyttöön
Miikkulaisen selostuksissa tosiaan oli usein sellainen asenne että mikrofonin takana olisi tehty kaikki paremmin ajamisesta katselemiseen
Oma suosikkini on ehdottomasti lehmän haastatteleminen:Muita mieleenpainuneita oli "Uskon, että kun tullaan numerolla sata ja sen jälkeen niin voi olla, että jollakin lip..lipsahtaa." Ja mies kissa sylissään kyselemässä "Menikö muuten muita tässä paikassa?"
Ja mies kissa sylissään kyselemässä "Menikö muuten muita tässä paikassa?"