Eikös tuohon aikaan tehty oikeastaan pelkkää vauhtinuottia?Kyllä minustakin Arin nuotit vaikuttaa ainakin jossain määrin vauhtinuotilta
Arilla tuo "maybe" tulee myös paikoissa joihin täytyy ihan kunnolla jarruttaa. Esim. tuo "right maybe" tulee ilmeisesti aina aika tiukoissa paikoissa, kuten tässä:Tuo "maybe" on minun mielestäni ihan selkeä nuotti. Käsitän sen olevan sellainen mutka/paikka, joka flow-tilassa ajetaan nostamatta mutta joka vähän pienemmällä yrityksen/luottamuksen tasolla vaatii pientä passaamista. Niin sen ainakin itse olisin nuottiin kirjauttanut, jos olisin ehkä-nuottia käyttänyt.
NO NYT!!! Itse nauhoitin tämän päälle jotain Ruutulippua tai vastaavaa joskus 90-luvun alussa enkä ole sen koommin tätä nähnyt. Uskaltaako tässä alkaa toivoa, että sieltä on tulossa vielä Vihti ja/tai Laihia...
Kartta kiinnostais..
Vihdin ja tämän Kuopion karttoja ei ole kyllä liikaa ollut näkyvillä...Kartta kiinnostais..
GTV:n uutisvideosta.NO NYT!!! Itse nauhoitin tämän päälle jotain Ruutulippua tai vastaavaa joskus 90-luvun alussa enkä ole sen koommin tätä nähnyt. Uskaltaako tässä alkaa toivoa, että sieltä on tulossa vielä Vihti ja/tai Laihia...
e. Hetkinen, tämähän ei ollutkaan Mainostelevision kooste vaan jostain toisesta lähteestä. No mutta mikäs siinä, kelpaa yhtä lailla.
Tämä on kultaista muistojen materiaalia. Poimintoina esimerkiksi Tommi Mäkisen talvirallin kapinoiva järjestyksenvalvoja ja Salpausselkä-rallin hurja rypöpaikka. Lopun Mänttä 200-rallin osuudessa on pikantti yksityiskohta Juha Häkkisen selättäessä autonsa, kun penkalta päivitellään "ja oma isä kahtomassa tuolla!".
Salpausselkään liittyen, aikanaan paljon penkalla viihtynyt Janne Ferm oli driftingkuljettaja Ville Kaukosen podcastissa vieraana tuossa viime kuussa, ja yleisöltä tulleesta kysymyksestä "ikimuistoisin runkipaikka missä olet ollut", Ferm nimesi juuri tämän hurjan Saabin selätyspaikan.Tämä on kultaista muistojen materiaalia. Poimintoina esimerkiksi Tommi Mäkisen talvirallin kapinoiva järjestyksenvalvoja ja Salpausselkä-rallin hurja rypöpaikka. Lopun Mänttä 200-rallin osuudessa on pikantti yksityiskohta Juha Häkkisen selättäessä autonsa, kun penkalta päivitellään "ja oma isä kahtomassa tuolla!".
Ai että, tuo Mäkisen incar Uudesta-Seelannista on ollut hukassa youtubesta jo 15 vuotta ainakin.. Hyvä löytö!Löysin mielenkiintoisia ja itselle uusia videoita japanilaiselta Youtube-kanavalta.
Tässä ensin hieno onboardi Mäkisen kyydistä 1996 Uudesta-Seelannista. Pätkä on Kiwitahi jossa Vatanen runki vuonna -94. Paikka on ajassa 55:35:
Ja sitten harvinaisempi yhdistelmä, Mäkinen-Repo ja -96 Katalonia.
Ja sitten vielä Telesportin kooste -86 Korsikalta. Toki monet klipeistä on jo nähty muista lähteistä mutta oli tässä itselle jotain uuttakin kuvaa:
Mahtava hetki tuosta ajasta 5:30 eteenpäin kun "Jimmy McRaen pojan" autoa parsitaan kasaan ja Sundströmin huollosta löytyy Mikko Kalliomaa.
Tämä on kyllä mahtava uusi kanava. Timanttia tulee tasaisella tahdilla!