Niin edelleenkään ei löydy kovinkaan vakuuttavaa tilastoa siitä että olisi ajamalla Loebin voittanut????Ja edellisessä kommentissa niitä vauhtivaroja tuntui olevan niin että ei mitään rajaa.On vaan ihan täydellistä urpoilua alkaa sössöttään,että Hirvonen sitä ja tätä jos saisi voittaa.Se vaan nyt on niin ,että tallikaverina on maailman paras kuski.Ja voihan hyvinkin olla,että Hirvonen voittaa kotikisan ja Loeb ottaa varmat pisteet jos sille näyttää.Kauden jälkeen käyvät pokkaamassa mm-sarjan pokaalit ja MM-tittelin vie Loeb.Näyttäähän se aika tylsälle kun yksi on vaan niin hyvä,mutta ei liene hänen vika joka on vaan niin hyvä.
No jos on vain tämän kauden verran seurannut rallia, niin ehkä se tosiaan vaikuttaa siltä, että Loebia ei kukaan ole koskaan ajamalla voittanut.
Kuten larzzon kirjoitti, niin Hirvosen 15 voitosta ei jokainen ole tullut lahjaksi Loebilta, kyllä niistä osa on tullut ihan puhtaasti ottamalla niskalenkki kanssakilpailijoista, joihin myös Loeb lukeutuu.
Otahan nyt ihan rauhassa ja lue toi mun edellinen kommentti vaikka pariin kertaan. Mun mielestäni en missään vaiheessa väittänyt Hirvosen omaavan rajattomia vauhtivaroja.
Miksei voittaisi? On se siihen pystynyt aiemminkin, ihan puhtaasti ajamalla.
Ainakin itse tuota kirjoittaessani ajattelin sen niin, että Hirvonen kyllä pystyy voittamaan Loebin, koska on siinä aiemminkin onnistunut.
Enkä mä käsitä minkä takia mun pitäisi sulle alkaa mitään tilastoja vääntämään. Kisaraportteja vuosien varrelta löytynee suht helposti pienellä kaivelulla, siitä vaan tonkimaan.