Rally Poland 2015

Ouninpohja

Well-known member
Liittynyt
14.11.2003
Viestit
111
Taitaa Latvalan aika olla ohi. Ei pärjää enää edes Mikkelsenille, vauhtiero Ogieriin kasvaa. Veikkaan, että 1) auto ei sovi JM:lle, tai 2) motivaatio paskana, tai 3) molemmat.

Minkälainen on sen sopimustilanne?
 

jokamies

Well-known member
Liittynyt
5.8.2014
Viestit
795
Taitaa Latvalan aika olla ohi. Ei pärjää enää edes Mikkelsenille, vauhtiero Ogieriin kasvaa. Veikkaan, että 1) auto ei sovi JM:lle, tai 2) motivaatio paskana, tai 3) molemmat.
Ei se ainakaan motivaatiosta pitäisi kiinni olla. Latvala on sellainen kuski, että silloin kun ajo kulkee, niin sitten mennään kovaa. Mutta sitten kuten Puolassa, kun ajo ei kulje, niin sitten kyllä pusketaan sillä tavalla, millä tulee koko ajan takkiin vaikka omasta mielestä ajo kuleekin hyvin. Ogierin ja Latvalan välionen ero on se, että Ogier pystyy ajamaan kovaa ja varmasti tilanteessa kuin tilanteessa, Latvala ei.
 

Yön polkija

Well-known member
Liittynyt
16.12.2012
Viestit
767
Taitaa Latvalan aika olla ohi. Ei pärjää enää edes Mikkelsenille, vauhtiero Ogieriin kasvaa. Veikkaan, että 1) auto ei sovi JM:lle, tai 2) motivaatio paskana, tai 3) molemmat.

Minkälainen on sen sopimustilanne?
Latvalan sekä Ogierin sopimukset ovat vuoden 2016 loppuun asti ja Mikkelsen teki kesäkuussa monivuotisen sopimuksen Volkswagenin kanssa.

Latvala oli jostain syystä vauhdillisesti heikoimmillaan Puolassa myös viime vuonna, jolloin hän muuten myöskin hävisi Mikkelsenille. En tuolle vauhdille antaisi niin suurta painoarvoa yhden kisan perusteella, mutta se mistä on syytä olla huolissaan on virheherkkyys, joka on tänä vuonna ollut samaa tasoa kuin pahimpina aikoina Fordilla. Kaudesta on ajettu vasta puolet ja Jari-Matti on tehnyt saman verran virheitä kuin viime kaudella yhteensä. Parina aikaisempana kautenahan Latvala pystyi hieman parantamaan tuolla saralla, mutta nyt tuo kehitys on vedetty pöntöstä alas.
 
Ylös