Rally RACC Catalunya

jokamies

Well-known member
Ei riittänyt Latvalan taistelu, vaan Ogier vei voiton ja varmisti samalla maailmanmestaruuden. Joten ei tänäkään vuonna suotu vielä mestaruuttaa suomeen, jospa sitten ensi kaudella...

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Sijainti
Parc Fermé
Eli kauden päätöskisaan Brittein saarella ei oo oikeastaan minkäänlaista panosta missään.

Olenko ainoa jonka mielestä nää Ranskan/Katalonian asvalttikisat on hitusen tylsähköjä seurattavia?

K. August

Well-known member
Eli kauden päätöskisaan Brittein saarella ei oo oikeastaan minkäänlaista panosta missään.

Olenko ainoa jonka mielestä nää Ranskan/Katalonian asvalttikisat on hitusen tylsähköjä seurattavia?
Itse näkisin kyllä mielelläni 1-2 asfalttikisaa lisää. Että asfalttikisojen määrä nousisi lähemmäksi puolta, muttei yli.

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Sijainti
Parc Fermé
Itse näkisin kyllä mielelläni 1-2 asfalttikisaa lisää. Että asfalttikisojen määrä nousisi lähemmäksi puolta, muttei yli.
Tai sitten toinen vaihtoehto olisi se että nuo kisat ois tasaisesti alku-ja loppukauden puolella. Nythän nää asvalttikisat on loppukaudesta pääosin.

cesar

Well-known member
Tai sitten toinen vaihtoehto olisi se että nuo kisat ois tasaisesti alku-ja loppukauden puolella. Nythän nää asvalttikisat on loppukaudesta pääosin.
Joku kivenkiertoralli pois ja tilalle San Remo. Ranskan osakilpailunkin voisi siirtää takaisin Korsikalle. Katalonian voisi myös palauttaa kokonaan asvaltille mun puolesta.

delorean

Well-known member
Sijainti
JKL
Vaihtelee nuo kisojen järjestykset vuosittain aika lailla... 2009 viisi viimeistä kisaa oli järjestyksessä Puola/Suomi/Australia/Espanja/Iso-Britania eli 4/5 oli soralla...