Autot on lähellä toisiaan mutta toki eroja on. Nykyautojen vaatima keula edellä ajotyyli ei sovi kaikille.
Suurin tekijä on kuskin itseluottamuksessa. Mikko on siitä hyvä esimerkki. Ennen Urrian kaatoa hän pystyi haastamaan Loebin useammassakin kisassa(parhaillaan jopa assulla) kuin Jyskälässä ja Ruotsissa. Kaadon jälkeen tuskin edes niissä. Ogier teki itselleen koko viime vuoden sellaista autoa mihin voi luottaa 110% ja nyt tulos on sen mukainen. Loebilla oli aikanaan sama juttu. Neuville on saanut rakennettua sen kohdilleen mutta suomalaisten kohdalla luottamuksen puutteen huomaa siinä miten testeissä kaikki on hyvin mutta kisassa se säätöjen ruuvaaminen alkaa ekassa huollossa... Muutaman sekunnin tappio riittää murentamaan luottamuksen autoon sekä omaan tekemiseen ja kisa on hävitty. Vielä kun ralli on muuttunut enemmän rata-ajomaiseksi ja väliaikoja tulee tauluun koko ajan niin niin sitä alussa tullutta eroa ei enää ajeta kiinni... Edellä ajava voi kontrolloida tilannetta halunsa mukaan.
Suurin tekijä on kuskin itseluottamuksessa. Mikko on siitä hyvä esimerkki. Ennen Urrian kaatoa hän pystyi haastamaan Loebin useammassakin kisassa(parhaillaan jopa assulla) kuin Jyskälässä ja Ruotsissa. Kaadon jälkeen tuskin edes niissä. Ogier teki itselleen koko viime vuoden sellaista autoa mihin voi luottaa 110% ja nyt tulos on sen mukainen. Loebilla oli aikanaan sama juttu. Neuville on saanut rakennettua sen kohdilleen mutta suomalaisten kohdalla luottamuksen puutteen huomaa siinä miten testeissä kaikki on hyvin mutta kisassa se säätöjen ruuvaaminen alkaa ekassa huollossa... Muutaman sekunnin tappio riittää murentamaan luottamuksen autoon sekä omaan tekemiseen ja kisa on hävitty. Vielä kun ralli on muuttunut enemmän rata-ajomaiseksi ja väliaikoja tulee tauluun koko ajan niin niin sitä alussa tullutta eroa ei enää ajeta kiinni... Edellä ajava voi kontrolloida tilannetta halunsa mukaan.