Rannekellopolli

Kummassa kädessä pidät rannekelloa?

• Äänestäjiä yhteensä
    30

K. August

Well-known member
Kummassa kädessä pidät rannekelloa?

Itse pidän vasemmassa. Toisinaan näyttää oudolta, jos jollakin on oikeassa kädessä. Olen lukenut, että kellon paikka olisi ei-dominoivassa kädessä, joten vasenkätisillä kello oikeassa kädessä olisi siis oikein.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
En käytä. Joskus viime vuosisadalla, kun tuollanen kikotin oli tarpeellinen, käytin oikeassa kädessä. Olen oikeakätinen, joten se aiheutti toisinaan typeriä kysymyksiä, kuten "Eiks toi häiritse tossa kädessä?" Juu, häiritsee ihan pirusti ja siks mä sitä siinä pidänkin, ku tykkään tulla häirityks rannekellon taholta. "Eiks se olis parempi vasemmassa kädessä?" Juu olis, mut mä käytän sitä mieluummin siinä kädessä, jossa se on huonompi.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

En käytä, kun rannekelloni ei sovi ranteeseeni. Sain sen joskus työkavereilta läksiäislahjaksi ja rannetta ei mitattu missään tilanteessa. Sitä oli silloin mahdoton saada kiinni niin ettei nahka jäänyt hihnan kiristysmekanismin väliin. Sitten joskun tuonnempana sain hankittua kelloni hihnaan pari pidennyspalikkaa, mutta se on edelleen liian kireä. Odottelin niitä palikoita muuten useita aikoja ja kelloseppä meinasi, että ne olivat ko. kellomallin viimeiset varaosat Suomessa. Tiedä sitten? Citizen ja titaani.

Kerron muuten tämän jutun ainakin kolmennen kerran tällä forumilla.

Trullinkaasu

Well-known member
En käytä rannekelloa. Sellaisen pitäminen riistäisi minulta vapauden.

Ymmärrän toki niitä, jotka käyttävät rannekelloa (fiksu ymmärtämiskortti tähän väliin, heh). Sellainen vain ei ole minun juttuni, kuten ei myöskään korvakorujen, sormusten, kaulakorujen, lävistysten tai riipusten pitäminen.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Vasemmassa kädessä pidän. Olen oikeakätinen ja käytän metallirannekkeisia kelloja. Näin ollen vaivihkaa, äänettä masturboiminen ei onnistuisi lain jos kello olisi oikeassa ranteessa. Kauhea homma olisi sitten olla ottamassa kello aina pois jos tahtoo vetästä lapaseen vaikkapa linja-autossa tai työpaikalla.

Lunssila

Well-known member
Vasemmassa kädessä pidän. Olen oikeakätinen ja käytän metallirannekkeisia kelloja. Näin ollen vaivihkaa, äänettä masturboiminen ei onnistuisi lain jos kello olisi oikeassa ranteessa. Kauhea homma olisi sitten olla ottamassa kello aina pois jos tahtoo vetästä lapaseen vaikkapa linja-autossa tai työpaikalla.
Etkö osaa masturboida vasemmalla äänettömästi? :doubtful:

Viimeksi muokattu:

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Vasemmassa kädessä tietenkin. Etten kolhi sitä oikella huidellessani.

Reilusti yli kymmenen vuotta ilman rannekelloa tuli eleltyä, kun ei tuntunut tarpeelliselta. Puhelimesta aina ajan näkee, ei tarpeellista sen vuoksi nytkään.

Vaan kun tajusin sitten että kello on miehellekin koru tänään. Ei mitään muita koruja, ei kettinkejä, kantasormuksia tms. mutta rannekello.

Tykkään vilkuilla rannekelloa.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Vasemmassa. Työkelloa ei ole ollut nyt kahteen päivään ja on muuten VAIKEETA kun pitää kännykän kanssa kokoajan pelleillä ja jotain herätyksiä laitella jotta muistaa mennä tauoille.

Örfil

Guest
Kaikki ranta-Rolexit on pöytälaatikossa. Liekö yhdessäkään patterit enää voimissaan.

Lisäksi ranteet ei ole koskaan kestäneet jotenkin kylmää ja aiemmin kun kellon pukkas käteen, sitä piti lämmittää ennen ranteeseen laittoa.

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi
Vasemmassa. Joskus ala-asteella sain ensimmäisen kelloni ja siitä asti on jonkinlainen tiuku ollut ranteessa. Alaston olo, jos ei olisi. Aikalailla helpompi katsoa aika rannekellosta, kuin puhelimesta.

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Vasemmassa kädessä tietenkin. Etten kolhi sitä oikella huidellessani.

Reilusti yli kymmenen vuotta ilman rannekelloa tuli eleltyä, kun ei tuntunut tarpeelliselta. Puhelimesta aina ajan näkee, ei tarpeellista sen vuoksi nytkään.

Vaan kun tajusin sitten että kello on miehellekin koru tänään. Ei mitään muita koruja, ei kettinkejä, kantasormuksia tms. mutta rannekello.

Tykkään vilkuilla rannekelloa.
Komppaus viestin jokaiseen kohtaan. Paitsi että mulla ei ole puolitoistametristä peenistä.

Lunssila

Well-known member
Kun on pienestä asti pitänyt vaatteita päällä, niin jotenkin sitä on alaston olo ilman.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Vasemmassa, oikeakätinen. Silloin kun kännykät oli vielä pieniä, kellon käyttö jäi vähemmälle. Tuo nykyinen luuri ei einää mahdu taskuun, eikä sitä viitsi aina laukun pohjalta kaivella.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Vasemmassa. Joskus ala-asteella sain ensimmäisen kelloni ja siitä asti on jonkinlainen tiuku ollut ranteessa. Alaston olo, jos ei olisi. Aikalailla helpompi katsoa aika rannekellosta, kuin puhelimesta.
Tämähän se. Siis kodin ulkopuolella. Sen sijaan kotona tuon kellon pito ei vain luonnistu.

oldez

Well-known member
12 vuoteen en ole rannekelloa käyttänyt. Eikä ne ole ikinä oikeen sopineetkaan kun on niin kapeat ranteet.