Sama. Normaalina arkipäivänä tulee varmasti toista sataa kertaa vilkaistua kelloa. En todellakaan pärjää millään kännykän kellolla.Olen niin aikariippuvainen ihminen, että kelloja/aika on oltava aina helposti nähtävissä.
Sama juttu itelläki. Osittain siksikin, etten halua nahkaranneketta hikoilla. Urheillessa vaihdan vanhaan digi-kellooni muovirannekkeella.Tämähän se. Siis kodin ulkopuolella. Sen sijaan kotona tuon kellon pito ei vain luonnistu.
Ei mulla nyt ihan liikelahjakello ole, mutta halpa kuitenkin ja 15-20 vuotta vanha. Moneen kertaan patteri ja nahkaranneke vaihdettu. Eikä mulla muuta kelloa olekkaan, tuo on ranteessa ollut häissä ja hautajaisissa siinä missä töissä joskus kokonaan maalin peittämänäkin. Olen uutta katellut, mutta tosi pieni tuntuu digitaalikellojen valikoima olevan. Analoginen näyttö on liian epätarkka.Nahkarannekkeinen liikelahjakello. Varmaan neljännet rannekkeet menossa samassa kellossa.
Titaanikello sitten parempiin pirskeisiin.
Samassa myös. Mutten oikeakätisenä ole ikinä oikeassa pitänytkään.Vasemmassa kädessä tietenkin. Etten kolhi sitä oikella huidellessani.
Sama. Silloin 2000-luvun alussa exäexä antoi lahjaksi Mercedes-rannekellon. Siihen tuli lasiin särö, ja patteri loppui. Voisi silti vielä toimia jos patterin vaihdattaisi....yli kymmenen vuotta ilman rannekelloa tuli eleltyä, kun ei tuntunut tarpeelliselta. Puhelimesta aina ajan näkee, ei tarpeellista sen vuoksi nytkään.
Sama. Viime viikolla tuli postissa, lehden tilaajalahjana, rannekello ja aloin taas käyttää. Paljon helpompi vilkaista aikaa, kuin kaivaa kännykkä taskusta.Vaan kun tajusin sitten että kello on miehellekin koru tänään. Ei mitään muita koruja, ei kettinkejä, kantasormuksia tms. mutta rannekello.
Tykkään vilkuilla rannekelloa.