Rannekellopolli

Kummassa kädessä pidät rannekelloa?

• Äänestäjiä yhteensä
    30

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
En ole armeijan jälkeen käyttänyt. En ole kokenut sitä tarpeelliseksi, kun en muutenkaan siedä mitään koruja tai vastaavia.

Sue_me

Well-known member
Vasurissa.

Nahkarannekkeinen liikelahjakello. Varmaan neljännet rannekkeet menossa samassa kellossa. :D

Titaanikello sitten parempiin pirskeisiin.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
En käytä, käytin vain sen aikaa kun olin sotaväissä.

jjv

Arschloch
Revittelin hanuriani 7-8 -vuotiaana ja hanuristin ei kannata pitää kelloa vasemmassa kädessä, kun se hihna tulee just ranteen päälle. Eli pidin silloin sen takia oikeassa kädessä kelloa ja myöhemmin pitkälti sen takia, että se tuntui ärsyttävän muita: "Kui sul o kell vääräs käres? Laitt ny vasemppa kätte se, kuulu ol vasemmas käres!"

Olen niin aikariippuvainen ihminen, että kelloja/aika on oltava aina helposti nähtävissä.
Sama. Normaalina arkipäivänä tulee varmasti toista sataa kertaa vilkaistua kelloa. En todellakaan pärjää millään kännykän kellolla.

Viimeksi muokattu:

Aisla

högt över molnen
Sijainti
play//repeat
En käytä. Kaikenlaiset rannekellot ja -korut ahdistavat, lisäksi ovat vaan tiellä, kolahtelevat ja tarttuvat joka paikkaan. Töissä näkee ajan koneelta, ja muulloin sillä ei sitten niin väliä ole.

Jos käyttäisin, niin olisi vasemmassa.

K. August

Well-known member
Tämähän se. Siis kodin ulkopuolella. Sen sijaan kotona tuon kellon pito ei vain luonnistu.
Sama juttu itelläki. Osittain siksikin, etten halua nahkaranneketta hikoilla. Urheillessa vaihdan vanhaan digi-kellooni muovirannekkeella.

jjv

Arschloch
Nahkarannekkeinen liikelahjakello. Varmaan neljännet rannekkeet menossa samassa kellossa. :D

Titaanikello sitten parempiin pirskeisiin.
Ei mulla nyt ihan liikelahjakello ole, mutta halpa kuitenkin ja 15-20 vuotta vanha. Moneen kertaan patteri ja nahkaranneke vaihdettu. Eikä mulla muuta kelloa olekkaan, tuo on ranteessa ollut häissä ja hautajaisissa siinä missä töissä joskus kokonaan maalin peittämänäkin. Olen uutta katellut, mutta tosi pieni tuntuu digitaalikellojen valikoima olevan. Analoginen näyttö on liian epätarkka.

Nurtsi

Registered Loser
Olen aina käyttänyt ja tulen aina käyttämään. Se on ranteessa jopa nukkuessa. Tulee heti alaston olo jos ei ole ranneketjua (se jonka sain kummilta pikkumuksuna) oikeassa ja kelloa vasemmassa.

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
Kuukauden pitäny ny rannekelloa vasemmassa kädessä. Läksiäislahja kollegoilta. Ihmeen hyvin tottui siihen, että kuuluu käteen. Edellinen kerta jotain tyyliin -94 tai jotain. Oikeassa kädessähän pitää ainoastaan hanuristit kelloja...

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Vasemmassa kädessä tietenkin. Etten kolhi sitä oikella huidellessani.
Samassa myös. Mutten oikeakätisenä ole ikinä oikeassa pitänytkään.

...yli kymmenen vuotta ilman rannekelloa tuli eleltyä, kun ei tuntunut tarpeelliselta. Puhelimesta aina ajan näkee, ei tarpeellista sen vuoksi nytkään.
Sama. Silloin 2000-luvun alussa exäexä antoi lahjaksi Mercedes-rannekellon. Siihen tuli lasiin särö, ja patteri loppui. Voisi silti vielä toimia jos patterin vaihdattaisi.

Vaan kun tajusin sitten että kello on miehellekin koru tänään. Ei mitään muita koruja, ei kettinkejä, kantasormuksia tms. mutta rannekello.

Tykkään vilkuilla rannekelloa.
Sama. Viime viikolla tuli postissa, lehden tilaajalahjana, rannekello ja aloin taas käyttää. Paljon helpompi vilkaista aikaa, kuin kaivaa kännykkä taskusta.

Aamulla kello ranteeseen, ja (suihkuun ja) nukkumaanmennessä pois.

maradona

Resistive User
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
En käytä, ajan näkee kännykästä tai tietokoneelta. Useissa julkisissa tiloissakin on jossain kello josta vilkaista. Aina välillä tulee mieleen että olisihan se ihan tyylikäs koriste ranteessa mutta ei se silti tunnu tarpeelliselta investoinnilta. Ukin perintötaskunaurista käyttäisin ennemmin, jos kellokelloa mukana kantaisin.

Mangelo

Well-known member
En käytä, mutta äänestin vasenta koska joskus on Garmin ranteessa ja siinä on myös kello.

Se on luonnollisestikin samassa kädessä jolla kirjoitetaan.